H γαλλική φίρμα προετοιμάζει την ηλεκτρική αναγέννηση ενός ακόμα ιστορικού μοντέλου της το οποίο θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στην επικείμενη έκθεση του Παρισιού που ανοίγει αυλαία στα μέσα του μήνα.

Μέχρι τότε, εκτός από την σχετική ανακοίνωση, η γαλλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα και τα πρώτα αποσπάσματα εικόνων από το νέο Renault 4 E-Tech όπως θα ονομάζεται, επιβεβαιώνοντας την αισθητική πιστότητα της έκδοσης παραγωγής στο πρωτότυπο 4Ever Trophy που η γαλλική φίρμα παρουσίασε το 2022 και ταυτόχρονα την επαναφορά του ιστορικού Quatrelle με την μορφή ενός ηλεκτρικού compact SUV.

Με βάση τις νέες εικόνες το και η έκδοση παραγωγής θα υιοθετήσει στην όψη της, στρογγυλά μεταρετρό φωτιστικά σώματα σε συνδυασμό με μια προσεκτικά σχεδιασμένη γεωμετρική γρίλια και φυσικά το φωτιζόμενο λογότυπο της Renault στο κέντρο, με το σύνολο της συγκεκριμένης επιφάνειας να βρίσκεται πίσω από κάποιο είδος καλύμματος από γυαλί η Perspex.

Το πίσω τμήμα ακολουθεί τις αναλογίες που υπαγορεύονται από ένα μικρό SUV με προσεγμένες ωστόσο λεπτομέρειες όπως τα ανάγλυφα παραλληλεπίπεδα, «διακεκομμένα» φωτιστικά σώματα που θέλουν να δημιουργήσουν συνειρμούς με τον ιστορικό πρόγονο του 4 και μια διακριτή αεροτομή.

Σε προφίλ, ξεχωρίζει ένα τραπεζοειδούς σχήματος «τρίτο» παράθυρό που τοποθετείται πάνω από τους πίσω τροχούς και πίσω από τα παράθυρα των πίσω θυρών, ένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό που επίσης θυμίζει το Quatrelle.

Tην ίδια ακριβώς προέλευση έχουν χαρακτηριστικά όπως οι τρεις ανάγλυφες γραμμές στα πλευρικά τμήματα, η επιλογή της αναδιπλούμενης υφασμάτινης οροφής καθώς και ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία των προφυλακτήρων σχεδιασμένα για να θυμίζουν τους προφυλακτήρες από καουτσούκ που επικρατούσαν τη δεκαετία του ’60. Να σημειωθεί πάντως ότι η υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή μπορεί να αντικατασταθεί από ράγες οροφής, για περισσότερη πρακτικότητα και σε απόλυτη συμφωνία με τον προσανατολισμό του μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά τα πιο «core» χαρακτηριστικά του, αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο R4 θα έχει μήκος 4,14 μέτρα, δηλαδή θα είναι κατά τι μεγαλύτερο σε μήκος από το Jeep Avenger αλλά μικρότερο από μοντέλα όπως το KIA EV3 και το Peugeot E-2008. Όπως και να έχει, οι Γάλλοι σημειώνουν ότι η πρακτικότητα και η ευελιξία του R4, συνεπικουρούμενου του αμιγώς ηλεκτρικού χαρακτήρα του είναι από τα ατού του μοντέλου που «μπορεί να εκπληρώσει όλες τις ανάγκες».

Αφετηρία για το μοντέλο αποτελεί η αρχιτεκτονική AmpR Small, ήδη «γνωστή» από το Renault 5 κάτι που σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμο με μπαταρίες 40 και 52 kWh σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 95, 122 και 150 ίππων. Σε δεύτερο χρόνο δεν θα πρέπει να αποκλειστεί η προσθήκη τετρακίνητων εκδόσεων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ καθώς όπως έχουν αφήσει να εννοηθεί οι Γάλλοι, η υπάρχει αντίστοιχη πρόβλεψη στη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική.

Σε ό,τι αφορά τη διάθεσή του αναμένεται να ακολουθήσει λίγο μετά την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου με την Renault να δημιουργεί ωστόσο λίστα προτεραιότητας καθώς όσοι καταβάλλουν ένα ποσό περίπου 150 ευρώ θα προηγηθούν στις παραγγελίες για το νέο μοντέλο που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maubege.