Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Η Ισπανία βάζει μπλόκο σε όσους οδηγούν χωρίς… παρέα – Ποιος ο λόγος;

Η Ισπανία βάζει μπλόκο σε όσους οδηγούν χωρίς… παρέα – Ποιος ο λόγος;

Μπορεί το μέτρο να σας φανεί παρατραβηγμένο, ωστόσο σίγουρα εάν εφαρμοστεί από την πλειοψηφία οι ζωές όλων μας θα γίνουν καλύτερες, και πιο συγκεκριμένα των οδηγών.

Το μποτιλιάρισμα αποτελεί πλέον μία σταθερή εικόνα των πόλεων ανά τον κόσμο, ειδικά τις ώρες αιχμής όταν οι οδηγοί μπορεί να μείνουν ακινητοποιημένοι σε μεγάλες λεωφόρους έως και μισή ώρα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του καθημερινού μαρτυρίου, τα στοιχεία που φανερώνουν ότι οι έλληνες οδηγοί χάνουν συνολικά 13 ώρες την εβδομάδα στο δρόμο, δηλαδή 23 ημέρες τον χρόνο.

Στο σημείο αυτό, οι αρμόδιοι φορείς πασχίζουν να βρουν αποδοτικές λύσεις προκειμένου να αποσυμφοριστούν οι δρόμοι και φυσικά να μειωθούν τα νεύρα των οδηγών.

Μία αξιόλογη πρόταση για την καταπολέμηση του φαινομένου, είναι αυτή της Τροχαίας της Ισπανίας η οποία προτείνει στους πολίτες της το carpooling. Πρόκειται για την επιβίβαση σε κάθε όχημα τουλάχιστον δύο ατόμων, μαζί με τον οδηγό, φυσικά.

«Δεν μπορούμε να μιλάμε για κλιματική αλλαγή, εκπομπές ρύπων και άλλα, τη στιγμή που τα αυτοκίνητα δεν χωράνε πλέον στις πόλεις»

Η συγκεκριμένη δήλωση-προειδοποίηση έγινε κατά τη διάρκεια ημερίδας με θέμα την οδική ασφάλεια, με τον γενικό διευθυντή να αναφέρει ότι η κατάσταση στους δρόμους της Ισπανίας έχει φτάσει στο απροχώρητο, τη στιγμή που —σύμφωνα με μελέτες— στο 80% των οχημάτων που κινούνται στις μεγάλες πόλεις επιβαίνει μόνο ένα άτομο, όπως αναφέρει το carandmotor.gr.

Τα οφέλη

Ο γενικός διευθυντής της Τροχαίας, Pere Navarro, δήλωσε πως η παρουσία τουλάχιστον δύο ατόμων σε κάθε αυτοκίνητο, «σε αυτή τη φάση του 21ου αιώνα, δεν θα έπρεπε να είναι αδύνατη».

Επεσήμανε επίσης τα πολλαπλά οφέλη του εν λόγω μέτρου, που μεταξύ άλλων είναι τα λιγότερα ατυχήματα, η μείωση των εκπομπών ρύπων και φυσικά τα λιγότερα έξοδα για βενζίνη.

Για να ενθαρρυνθεί η κοινή χρήση οχημάτων, η ισπανική Τροχαία υποστηρίζει ότι το «μοίρασμα του αυτοκίνητου» θα πρέπει να επιδοτείται από τις τοπικές αρχές.

«Η πρόκληση που έχουμε είναι να αυξήσουμε την πληρότητα των οχημάτων και όχι τον όγκο τους, αφού έχουμε ‘τρυπήσει’ στο όριο χωρητικότητας των δρόμων. Δεν μπορούμε να μιλάμε για κλιματική αλλαγή, εκπομπές ρύπων και άλλα, τη στιγμή που τα αυτοκίνητα δεν χωράνε πλέον στις πόλεις», κατέληξε ο Navarro.

Τι θα λέγατε λοιπόν, από αύριο, να πάρετε τον φίλο, τον συνάδερφο ή τον γείτονα μαζί σας στο αυτοκίνητο;

Must in

Ρίχνουν τα “άρματα” οι Ευρωπαίοι στην Ουκρανία – Τι άλλαξε;

Ευρωπαίοι που επικαλείται η Wall Street Journal, παρουσιάζουν ένα μπλοκ πολύ πιο δεκτικό σε ειρηνευτικές συνομιλίες στον πόλεμο στην Ουκρανία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024