Google: Επανάσταση στα παρμπρίζ αυτοκινήτων με την τεχνολογία μικτής πραγματικότητας
Ο επιχειρηματικός βραχίονας της Google υποστηρίζει νεοφυή επιχείρηση που στοχεύει να φέρει τη μικτή πραγματικότητα σε κάθε παρμπρίζ αυτοκινήτου ή στο πιλοτήριο αεροπλάνου.
Η Distance Technologies, μια φινλανδική startup που έχει ως στόχο να φέρει την τεχνολογία μικτής πραγματικότητας σε κάθε παρμπρίζ αυτοκινήτου ή πιλοτήριο αεροπλάνου, συγκέντρωσε 10 εκατομμύρια ευρώ από την GV, τον βραχίονα επιχειρηματικών κεφαλαίων της Alphabet που είναι η μητρική εταιρεία της Google.
Τα κεφάλαια είναι κρίσιμα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας που λέει ότι μπορεί να μετατρέψει οποιαδήποτε διαφανή επιφάνεια σε οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, επιτρέποντας στον χρήστη να δει τρισδιάστατα ψηφιακά αντικείμενα που επικαλύπτονται πάνω από την επιφάνεια που βλέπει.
Με τον τρόπο αυτό αποφεύγεται η χρήση άλλων προϊόντων όπως ένα σετ ακουστικών μικτής πραγματικότητας ή γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας, τα οποία απαιτούν από τον χρήστη να δει τρισδιάστατα ψηφιακά αντικείμενα που επικαλύπτονται πάνω από την επιφάνεια που βλέπει.
Πώς λειτουργεί
Το σύστημα της Distance χρησιμοποιεί τεχνολογία παρακολούθησης που προσδιορίζει πού κοιτάζει ο χρήστης και στη συνέχεια υπολογίζει το σωστό πεδίο φωτός για να ταιριάζει τα αντικείμενα που προβάλει στην επιφάνεια με τις ακριβείς θέσεις των ματιών του χρήστη.
Αποτελεί ένα σύνολο οπτικών στρωμάτων στην κορυφή των περισσότερων οθονών υγρών κρυστάλλων (LCD), τα οποία επιτρέπουν στην τεχνολογία της να εκπέμπει μια εικόνα στα σημεία στα οποία εστιάζουν τα μάτια σας.
Πρόκειται για ένα σύνολο οπτικών στρωμάτων στην κορυφή των περισσότερων οθονών υγρών κρυστάλλων (LCD) τα οποία επιτρέπουν στην τεχνολογία της Distance να εκπέμπει μια εικόνα στα σημεία στα οποία εστιάζουν τα μάτια σας.
Χρησιμοποιώντας αυτή την τεχνική, η φινλανδική startup μπορεί να διαχωρίσει τα φωτεινά πεδία ενώ παράλληλα δημιουργεί ένα πρόσθετο οπτικό στρώμα ικανό να δημιουργήσει υψηλή φωτεινότητα.
Η Distance λέει ότι το σύστημά της είναι ικανό για «άπειρο» βάθος που σημαίνει ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα οπτικό πεδίο σε φυσικό μέγεθος σε οποιοδήποτε περιβάλλον είτε πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου είτε σε ένα πιλοτήριο μαχητικού αεροσκάφους F-18.
Το επιπλέον χαρακτηριστικό
Οι οθόνες επαυξημένης πραγματικότητας, ή HUDs, δεν είναι ένα νέες στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι εταιρείες εργάζονται για να προσθέσουν χαρακτηριστικά AR στα αυτοκίνητα εδώ και αρκετά χρόνια, με τον τεχνολογικό γίγαντα Huawei να είναι από τους πρώτους που πρωτοστάτησαν στην τεχνολογία αυτή στην Κίνα.
Πολλές άλλες εταιρείες τεχνολογίας οθόνης αναπτύσσουν τα δικά τους AR HUDs για αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των First International Computer, Spectralics, Envisics, Futurus, CY Vision, Raythink, Denso, Bosch, Continental και Panasonic.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής μάρκετινγκ της Distance Technologies, Jussi Mäkinen, το σύστημα της εταιρείας μπορεί να καλύψει ολόκληρη την επιφάνεια οποιασδήποτε διαφανούς επιφάνειας και όχι μόνο μια συγκεκριμένη γωνία ή το κάτω μισό της οθόνης – ένας περιορισμός που αντιμετωπίζουν σήμερα τα περισσότερα AR HUDs αυτοκινήτων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις