ΚΙΑ Pride EV: Πάμε σαν άλλοτε
H KIA αναδημιουργεί το Pride σε μια restomod και ηλεκτρική εκδοχή που θέτει στο επίκεντρο την οδηγική ευχαρίστηση
- Δημοσκόπηση: Πάνω από τους μισούς Ουκρανούς θέλουν τερματισμό του πολέμου ακόμα και με εδαφικές παραχωρήσεις
- Εκπαιδευτικός έκανε 20 φορές σεξ με 14χρονο μαθητή της - Καταδικάστηκε σε 30 χρόνια
- Ηνωμένο Βασίλειο: Ο δολοφόνος και βιαστής της Louisa Dunne συνελήφθη 57 χρόνια μετά
- Δημήτρης Σούρας: Τι έλεγε για τους ανθρώπους και τον θάνατο ο γνωστός ψυχίατρος
H κορεατική φίρμα παρουσίασε προς τιμήν του πρώτου αυτοκινήτου που διέθεσε στη βρετανική αγορά αλλά και της συμπλήρωσης 80 ετών από την ίδρυσή της, μια ηλεκτρική παραλλαγή του Pride με ηλεκτρική τεχνολογία.
Το ρετρό supermini της δεκαετίας του ’90 έχει αντικαταστήσει τον κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρου με απόδοση 62 ίππων με ένα ηλεκτρικό σύνολο το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις, εγγυάται επιδόσεις αντίστοιχες των hot-hatch της δεκαετίας του ’70 και του ’80.
Για την ακρίβεια το νέο σύνολο έχει αυξήσει την ισχύ του σε 109 ίππους αυξάνοντας παράλληλα την ροπή έως και κατά 99% σε σχέση με την ιστορική έκδοση βενζίνης. Παρόλο που το μέγεθος ισχύος δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εντυπωσιακό, συνδυαστικά με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου προσφέρει θεαματικές επιδόσεις.
Παραδόξως η KIA επέλεξε να μην αποχωριστεί το μηχανικό κιβώτιο των πέντε σχέσεων του αρχέτυπου το οποίο για την περίσταση έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες λειτουργίας ενός ηλεκτρικού συνόλου επιτρέποντας ωστόσο μια εμπειρία που προσομοιώνει μια πιο κλασική εποχή αυτοκινήτων.
Τον ηλεκτροκινητήρα αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μια μπαταρία 20 kWh ενώ προσφέρονται και τρία προγράμματα οδήγησης τα οποία εστιάζουν περισσότερο να προσφέρουν μια διασκεδαστική εμπειρία παρά στους στόχους εξοικονόμησης ενέργειας. Εξάλλου το one off restomod της βρετανικής KIA αποτελεί περισσότερο ένα χαριτωμένo project προς τέρψη των φανς του ρετρό παρά μια ορθολογική πρόταση.
Να σημειωθεί ότι οι Κορεάτες έχουν διατηρήσει ανέπαφη την αισθητική αλλά και τα υλικά του εσωτερικού, προσθέτοντας μόνο ατμοσφαιρικό φωτισμό πράσινης απόχρωσης εμπνευσμένη από τον αντίστοιχο του KIA EV6 GT.
Εν είδει υπενθύμισης το Pride προσγειώθηκε στην βρετανική αγορά το 1991 αποτελώντας ουσιαστικά μιας κορεατικής κατασκευής, πιο προσιτή εκδοχή του Ford Fiesta ως απόρροια σχετικής συμφωνίας των δύο εταιρειών από το 1987.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις