Skoda Enyaq RS Race: Ένα σπορ σύμπαν ηλεκτρισμού
Η Skoda επιδίδεται στην αγωνιστική αναμόρφωση του Enyaq με θεαματικά αποτελέσματα αλλά χωρίς προς το παρόν χειροπιαστές προοπτικές παραγωγής
- Αυτά είναι τα όπλα και τα εκρηκτικά που βρέθηκαν στη γιάφκα στο Παγκράτι - Πολυβόλα, σφαίρες και χειροβομβίδες
- Αυτή είναι η λέξη της χρονιάς για το 2024
- Εκπαιδευτικός έκανε 20 φορές σεξ με 14χρονο μαθητή της - Καταδικάστηκε σε 30 χρόνια
- Δημήτρης Σούρας: Τι έλεγε για τους ανθρώπους και τον θάνατο ο γνωστός ψυχίατρος
Το αγωνιστικό σκέλος της Skoda, Skoda Motorsport αποφάσισε να παρουσιάσει τη δική του εκδοχή για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Enyaq, αποκαλύπτοντας το καθ΄όλα ενδιαφέρον πρωτότυπο Enyaq RS Race.
Αφετηρία για την αγωνιστική παραλλαγή του πρωτότυπου αποτελεί η έκδοση Coupe του ηλεκτρικού SUV και παρόλο που προς το παρόν οι Τσέχοι δεν εξέφρασαν την πρόθεση να οδηγήσουν στην παραγωγή κάτι αντίστοιχο, πρόκειται για ένα «πιλοτικό project για την εξέλιξη μελλοντικών μοντέλων».
Σε ό,τι αφορά την χρησιμότητά του για μελλοντικά μοντέλα, ο επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης της Skoda, Johannes Neft, σημείωσε ότι η χρήση «βιοσυνθετικών υλικών μας βοήθησε να μειώσουμε δραστικά το συνολικό βάρος και ήδη χρησιμοποιούμε αντίστοιχα υλικά στην Skoda Fabia RS Rally2 με την προοπτική να τα αξιοποιήσουμε στο μέλλον και σε εκδόσεις παραγωγής».
Σε ό,τι αφορά τα «core» στοιχεία της έκδοσης, οι μηχανικοί της Skoda έχουν αξιοποιήσει τα ίδια χαρακτηριστικά με το Enyaq Coupe RS με την πρωτότυπη αγωνιστική έκδοση να αξιοποιεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 340 ίππων και μπαταρία 82 kWh. Σε συνδυασμό ωστόσο με το μειωμένο κατά 316 κιλά βάρος σε σχέση με το Enyaq Coupe RS, η έκδοση εγγυάται χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των πέντε δευτερολέπτων.
Η μείωση του βάρους έχει επιτευχθεί με την αντικατάσταση των γυάλινων επιφανειών με πολυανθρακικό υλικό ενώ βιοσυνθετικά υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί επίσης σε στοιχεία του αμαξώματος, στα αεροδυναμικά στοιχεία αλλά και στους προφυλακτήρες.
Πιο λιτό είναι και το εσωτερικό το οποίο αν και διατηρεί την οθόνη των 13,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, έχει μια πιο σπαρτιατική όσο και αγωνιστική λογική η οποία μεταφράζεται σε bucket καθίσματα, κλωβό ασφαλείας, παρουσία πυροσβεστήρα και ενίσχυση από προστατευτικά στρώματα αφρού.
Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς ανασχεδιασμένη είναι και η ανάρτηση η οποία αποτελείται από νέα αμορτισέρ και έχει μειώσει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 7,0 εκατοστά. Παράλληλα έχουν προστεθεί προστατευτικά τμήματα στο κάτω μέρος του αμαξώματος για την προστασία του πλαισίου όσο και της μπαταρίας σε μια δυνητικά πιο απαιτητική περίσταση. Τις προδιαγραφές της κατασκευής ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης αποτελούμενο από carbon κεραμικά δισκόφρενα, δεκάπιστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω.
Στην εξίσωση έχει προστεθεί και ένα ηχοσύστημα Havas το οποίο αναλαμβάνει να «ντύσει» την εμπειρία με έναν ήχο «χαρακτηριστικό και αντάξιο της αγωνιστικής εμφάνισης του αυτοκινήτου» και το οποίο έχει σαφώς υψηλότερα decibel και διαφορετική χροιά από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του μοντέλου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις