Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένας καλός υπάλληλος;
Τι κι αν είστε επιχειρηματικό δαιμόνιο, πιστέψτε μας δεν αρκεί για να θεωρηθείτε καλός υπάλληλος.
- Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ 19χρονος που εμπλέκεται στη δολοφονία του 5χρονου στο Μαρκόπουλο
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Έκλεβε τα παπούτσια των παιδιών στο νηπιαγωγείο και πιάστηκε στα πράσα (βίντεο)
- Έβαλαν κουτάβια σε τσουβάλια, τα έδεσαν και τα πέταξαν στον Αλφειό
Ο καλύτερος υπάλληλος που έχει προσλάβει ο Mark Cuban δεν είναι αυτός που έχει ακλόνητη αυτοπεποίθηση ή οξύ επιχειρηματικό δαιμόνιο.
Ένα διαφορετικό χαρακτηριστικό ξεχωρίζει τους ανθρώπους με υψηλές επιδόσεις, σύμφωνα με τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία και επενδυτή: είναι αυτοί που λύνουν προβλήματα.
«Για μένα, το νούμερο ένα πράγμα είναι να μειώνεις το άγχος αντί να το δημιουργείς», δήλωσε ο 66χρονος στο CNBC Make It σε μια εκδήλωση για την ανακοίνωση της συνεργασίας του με την Google για την τεχνητή νοημοσύνη.
«Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που είναι απλά ανεμοστρόβιλος και όλα τους φαίνονται δύσκολα, προκαλώντας πολύ περιττό άγχος», σημείωσε.
Ως υπάλληλος, εξήγησε ο Cuban, η καλύτερη δεξιότητα που μπορείτε να αναπτύξετε είναι η ικανότητα να «αναλύετε μια κατάσταση, να βρίσκετε μια λύση και να μην το κάνετε μεγάλο θέμα».
Το άγχος κοστίζει
Η επιθυμία του Cuban για ένα λιγότερο αγχωτικό εργασιακό περιβάλλον δεν είναι αβάσιμη. Έρευνες έχουν δείξει ότι το άγχος επηρεάζει σοβαρά την παραγωγικότητα και την απόδοση στην εργασία και εκτιμάται ότι κοστίζει στις αμερικανικές επιχειρήσεις περισσότερα από 300 δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο.
Με όλα αυτά κατά νου, δήλωσε ο Cuban, «η μεγαλύτερη αξία που μπορείτε να προσφέρετε σε ένα αφεντικό είναι να μειώσετε το άγχος του».
Το άγχος στην εργασία είναι αναπόφευκτο, αλλά το να το αγκαλιάσετε μπορεί να σας βοηθήσει να γίνετε πιο δυνατοί, πιο έξυπνοι και πιο ευτυχισμένοι, λέει στο CNBC Make It η Kandi Wiens, διευθύντρια του προγράμματος Master’s in Medical Education του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια.
Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που έχουν μια θετική νοοτροπία για το άγχος, που σημαίνει ότι το άγχος είναι μια πρόκληση που πρέπει να αγκαλιαστεί, είναι πιο παραγωγικοί, εστιάζουν καλύτερα, αισθάνονται μεγαλύτερο κίνητρο στη δουλειά τους και είναι λιγότερο πιθανό να εξετάσουν νέες ευκαιρίες εργασίας λόγω άγχους.
Για να κερδίσετε το αφεντικό σας, η Wiens προτείνει τα εξής: Να τηρείτε τις προθεσμίες εγκαίρως και να τείνετε ένα ευήκοον ους σε δύσκολες στιγμές.
«Η τήρηση των δεσμεύσεών σας και το να είστε καλός ακροατής είναι απλές στρατηγικές για να χτίσετε την εμπιστοσύνη του αφεντικού σας και να σας εμπιστευτεί», λέει η Wiens. «Επίσης, απλώς θα κάνετε τη ζωή του – και τη δική σας – ευκολότερη».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις