Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024
weather-icon 21o
Όταν η Burger King έκλεψε εκατομμύρια πελάτες των McDonald’s με ένα απλό… tweet

Όταν η Burger King έκλεψε εκατομμύρια πελάτες των McDonald’s με ένα απλό… tweet

Η Burger King αποφάσισε να πουλήσει το πιο δημοφιλές μπέργκερ της μόλις για 1 cent. Προϋπόθεση ήταν να πλησιάσεις ένα κατάστημα McDonald's.

Στις 4 Δεκεμβρίου 2018 η πασίγνωστη αλυσίδα fast food Burger King θα λέγαμε πως παρέδωσε πρωτίστως μαθήματα marketing και έπειτα υγιούς συναγωνισμού… ή και όχι.

Το απόγευμα εκείνης της ημέρας, η Burger King κάνει μία ανάρτηση στο X (τότε Twitter) γράφοντας: «brb going to McDonald’s» (επιστρέφω αμέσως, πάω στα McDonald’s).

Το tweet δεν είχε να κάνει με τίποτα άλλο, πέραν της προώθησης του φημισμένου μπέργκερ της αλυσίδας με το όνομα Whopper, το οποίο οι καταναλωτές θα μπορούσαν να απολαύσουν έναντι 1 cent υπό μία προϋπόθεση… να πάνε να το αγοράσουν από ένα κατάστημα McDonald’s.

Συγκεκριμένα για να αποκτήσουν την προσφορά, οι πελάτες έπρεπε να κατεβάσουν την εφαρμογή της Burger King στα κινητά τους. Στη συνέχεια, όταν ένας χρήστης βρισκόταν σε απόσταση περίπου 180 μέτρων από οποιοδήποτε κατάστημα McDonald’s, η εφαρμογή χρησιμοποιώντας την τεχνολογία γεωεντοπισμού ξεκλειδώνοντας την παραπάνω προσφορά.

Η ανάρτηση της Burger King

Viral

Μόλις γινόταν η παραγγελία του μπέργκερ Whopper για 1 cent, ο χρήστης έπρεπε να απομακρυνθεί από τα McDonald’s, καθώς η εφαρμογή τον καθοδηγούσε στο πλησιέστερο εστιατόριο Burger King για να παραλάβει την παραγγελία του.

Η προσφορά ήταν διαθέσιμη μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.

Η καινοτόμα αυτή προωθητική ενέργεια έγινε πολύ σύντομα viral, ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμη και των πιο αισιόδοξων στελεχών της εταιρείας.

Μέσα σε εννέα ημέρες, η εφαρμογή του Burger King μέτρησε 1,5 εκατομμύρια λήψεις, περισσότερες από κάθε άλλη εφαρμογή στο App store της Apple, ενώ προηγουμένως βρισκόταν πίσω από 685 άλλα apps.

Εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των ατόμων που σχολίασαν την καμπάνια στα social media, αλλά πιο σημαντική για τους μετόχους της εταιρείας ήταν η μεγάλη αύξηση στα κέρδη της.

Συγκεκριμένα, στους 12 μήνες που ακολούθησαν, το μέσο εισόδημα κάθε παραρτήματος Burger King παρουσίασε αύξηση 30%, σε σύγκριση με 20% για τα καταστήματα των McDonald’s.

Only in

Το ραντεβού Κασσελάκη στο Συνέδριο και η εναλλακτική του εσωτερικού δημοψηφίσματος

Δίπλα στο βασικό σενάριο της ανατροπής στο Συνέδριο των αποφάσεων της καθαίρεσης και της απόρριψης της υποψηφιότητας του πρώην προέδρου τρέχει και ένα για δημοψήφισμα με πρωτοβουλία των μελών και φίλων του Στέφανου Κασσελάκη

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024