Μπύρα χωρίς αλκοόλ: H νέα επιχείρηση του Τομ Χόλαντ μετά από τρία χρόνια νηφαλιότητας
Ο Τομ Χόλαντ ίδρυσε την Bero για να καλύψει τις προτιμήσεις εκείνων, όπως ο ίδιος, που δεν καταναλώνουν αλκοολούχα ποτά.
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- Πρόστιμα 5,5 εκατ. για αισχροκέρδεια σε 8 πολυεθνικές - Για ποιες εταιρείες χτυπάει η καμπάνα
- O Έλον Μασκ στο μικροσκόπιο για διαρροή κρατικών μυστικών
Ο ηθοποιός Τομ Χόλαντ, 28 ετών, σταμάτησε να πίνει αλκοόλ τον Ιανουάριο του 2022. Το κομβικό σημείο για τον ίδιο ήταν ο Dry January, μια πρωτοβουλία για τη δημόσια υγεία που ξεκίνησε το 2013 από τη φιλανθρωπική οργάνωση Alcohol Change UK και ενθαρρύνει τους Βρετανούς να εξαφανίσουν το αλκοόλ από τη διατροφή τους για τις πρώτες 31 ημέρες του έτους. Ο Xόλαντ δήλωσε στο Forbes ότι το να μην καταναλώσει καθόλου αλκοόλ τον Ιανουάριο ήταν δύσκολη αποστολή, αλλα συνέχισε.
«Ο Φεβρουάριος δεν ήταν ευκολότερος. Μετά συνέχισα τον Μάρτιο και είπα κατά κάποιο τρόπο στον εαυτό μου, κοίτα, αν μπορέσω να μην πιω για έξι μήνες, θα φτάσω στην 1η Ιουνίου, που είναι τα γενέθλιά μου, και θα έχω αποδείξει στον εαυτό μου ότι δεν έχω πρόβλημα. Ήταν πολύ δύσκολο, ήταν το πιο δύσκολο πράγμα που έχω κάνει ποτέ, και αναμφισβήτητα το μεγαλύτερο επίτευγμα της ζωής μου», πρόσθεσε. «Είμαι πολύ περήφανος που είμαι νηφάλιος σήμερα».
Η ψυχική υγεία
Ο ηθοποιός της τελευταίας ταινίας Spider-Man ήταν πάντα ανοιχτός σχετικά με την υγεία του, ιδιαίτερα την ψυχική του υγεία. Τον Αύγουστο του 2022, για παράδειγμα, αποφάσισε να αποσυρθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δώσει προτεραιότητα στην αυτοφροντίδα.
Τότε, ο Χόλαντ ανέφερε ότι θεωρεί ότι οι εφαρμογές Instagram και Twitter είναι σαρωτικές, καθώς η ψυχική του υγεία επηρεάζεται όταν διαβάζει πράγματα για εκείνον στο διαδίκτυο. «Έτσι αποφάσισα να κάνω ένα βήμα πίσω και να διαγράψω την εφαρμογή», είπε σε ένα βίντεο που δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο Instagram, όπου έχει πλέον σχεδόν 65 εκατομμύρια followers.
Επέστρεψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον Οκτώβριο, δύο μήνες αργότερα.
Νηφαλιότητα και μη αλκοολούχα ποτά
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Χόλαντ μιλάει δημόσια για τη νηφαλιότητά, ωστόσο αυτή τη φορά είναι για διαφημιστικό σκοπό. Ο ηθοποιός μόλις λάνσαρε την Bero, μια σειρά μη αλκοολούχων μπυρών σε συνεργασία με την Imaginary Ventures. «Δεν είναι μυστικό ότι ως διασημότητα, σου προσφέρονται συνεχώς τέτοιου είδους συμφωνίες με μάρκες. Αλλά ποτέ δεν βρήκα κάτι για το οποίο ένιωθα ιδιαίτερο πάθος – μέχρι τώρα», δήλωσε στο Forbes.
View this post on Instagram
«Έπινα πάρα πολύ. Ήμουν ο τύπος που, όταν έπινα μια μπύρα, δεν μπορούσα να μείνω μόνο στη μια μπύρα. Ήξερα ότι αντιμετώπιζα ένα μικρό πρόβλημα για λίγο καιρό», συνέχισε.
Με την Bero – που υποτίθεται ότι προφέρεται όπως το beer-oh – δεν έχει αυτό το πρόβλημα. «Από όταν άρχισα να είμαι νηφάλιος, ξεκίνησα να εξερευνώ τον κόσμο των μη αλκοολούχων ζύθων και συνειδητοποίησα ότι υπήρχε χώρος για να τα καταφέρω», είπε. Αυτός ο χώρος ήταν τα υψηλής ποιότητας μη αλκοολούχα ποτά, τα οποία περιγράφει ως σπάνια στην αγορά. Αυτή η έλλειψη όχι μόνο τον απογοήτευσε αλλά και τον παρακίνησε να ξεκινήσει αυτό το νέο εγχείρημα.
«Με τη Bero στο χέρι, δεν πίνετε απλώς – αγκαλιάζετε ένα σήμα υπερηφάνειας, που ανήκει στο ψυγείο σας, στο μπαρ σας ή στο κατάστημά σας, που σηματοδοτεί μια πλούσια ζωή», αναφέρει η ιστοσελίδα.
*Με πληροφορίες από: El Pais
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις