Δήλωση-βόμβα για τα απανωτά συμβάντα με τα τρένα: «Οι ευθύνες που δεν αποδόθηκαν στα Τέμπη έφεραν χαλαρότητα»
«Θεωρώ ότι οι ευθύνες που δεν αποδόθηκαν στα Τέμπη ενδεχομένως έφεραν αυτή τη χαλαρότητα», είπε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Σταθμαρχών ΣΤΑΣΥ, Λεωνίδας Γεωργόπουλος. προκαλώντας αίσθηση.
- Νέα καταγγελία για πλαστά χαρτονομίσματα - «Επέμεναν ότι στη δική τους τράπεζα αποκλείεται»
- Ο καιρός μέχρι την Κυριακή - Πότε έρχονται βροχές, καταιγίδες και «μπόλικα» χιόνια
- Κώστας Χαρδαβέλλας: Η σύζυγός του αποκαλύπτει ότι δεν έφυγε από τη ζωή από καρκίνο
- Νεκροί από σφαίρες οι γονείς και τρία παιδιά μέσα στο σπίτι τους, τραυματισμένο το τέταρτο
Με μία δήλωση «βόμβα» σχολίασε τα απανωτά συμβάντα στον ελληνικό σιδηρόδρομο ο πρόεδρος του Συνδικάτου Σταθμαρχών ΣΤΑΣΥ, Λεωνίδας Γεωργόπουλος.
Νωρίτερα και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης , επιβεβαίωσε την επικίνδυνη, για χιλιάδες πολίτες, εικόνα που επικρατεί στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, λέγοντας ότι «συμβαίνουν αρκετά τον τελευταίο καιρό».
«Οι ευθύνες που δεν αποδόθηκαν στα Τέμπη έφεραν χαλαρότητα»
«Θεωρώ ότι οι ευθύνες που δεν αποδόθηκαν στα Τέμπη ενδεχομένως έφεραν αυτή τη χαλαρότητα», είπε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Σταθμαρχών ΣΤΑΣΥ, Λεωνίδας Γεωργόπουλος. προκαλώντας αίσθηση.
«Οι εκπαιδεύσεις στον ΟΣΕ είναι συγκεκριμένες, δεν πρέπει να είναι θέμα εκπαίδευσης. Γνωρίζω ότι υπάρχει μια έρευνα σε εξέλιξη. Θέλω να ελπίζω ότι θα αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει να αποδοθούν», τόνισε, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.
Για το μετρό
«Καθημερινά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ εξυπηρετεί γύρω στις 660 χιλιάδες ανθρώπους σύμφωνα με τις επίσημες επικυρώσεις εισιτηρίων. Αν υπολογίσουμε και τη λαθρεπιβίβαση, υπολογίζουμε κοντά το 1 εκατομμύριο κόσμο, 1 στους 3 είναι λαθρεπιβάτης», επισήμανε.
«Στο μετρό υπάρχουν κάποιες πόρτες που μπλοκάρουν, αναγκαστικά πρέπει να απομονωθούν αυτές οι πόρτες για να μην υπάρχει θέμα ασφάλειας και να μπορεί το τρένο να συνεχίσει. Λείπουν ανταλλακτικά ώστε να φτιαχτούν αυτές οι πόρτες και να λειτουργούν σωστά», σημείωσε.
«Έχουν προστεθεί συρμοί στο δίκτυο, ο αριθμός όμως των συρμών δεν είναι επαρκής. Και μην ξεχνάμε ότι οι συρμοί πρώτης γενιάς στο μετρό δεν έχουν κλιματισμό, με αποτέλεσμα το καλοκαίρι να έχουμε αυτή την ανυπόφορη κατάσταση για το προσωπικό και τους επιβάτες με τη ζέστη. Οι σταθμοί ενώ είχαν σχεδιαστεί να έχουν κλιματισμό, αυτό δεν έγινε ποτέ», κατέληξε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις