Eutelsat: Με πύραυλο της SpaceX εκτοξεύτηκε ανταγωνιστική υπηρεσία του Starlink
Ο όμιλος της Eutelsat αναπτύσσει υπηρεσία δορυφορικού Διαδικτύου που θα ανταγωνιστεί το Starlink της SpaceX.
- Αυτή είναι η λέξη της χρονιάς για το 2024
- Στη δημοσιότητα τα στοιχεία - Η «καφετζού» και οι συνεργοί της που απέσπασαν 850.000 ευρώ από ηλικιωμένο
- Εκπαιδευτικός έκανε 20 φορές σεξ με 14χρονο μαθητή της - Καταδικάστηκε σε 30 χρόνια
- Δημήτρης Σούρας: Τι έλεγε για τους ανθρώπους και τον θάνατο ο γνωστός ψυχίατρος
Η Eutelsat , ο τρίτος μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης δορυφόρων στον κόσμο βάσει εσόδων, εκτόξευσε 20 δορυφόρους για το δίκτυο επικοινωνιών της την Κυριακή, χρησιμοποιώντας τη SpaceX του Elon Musk στην πρώτη της κίνηση μετά τη συγχώνευση δύο ευρωπαϊκών εταιρειών πέρυσι.
Ένας πύραυλος SpaceX Falcon 9 απογειώθηκε με δορυφόρους Eutelsat από τη βάση Vandenberg Space Force Base της Καλιφόρνια.
«Αυτή είναι η πρώτη εκτόξευση των δορυφόρων της OneWeb μετά τη συγχώνευση», δήλωσε στο Reuters η διευθύνουσα σύμβουλος Eva Berneke σε συνέντευξή της. «Θα εκτοξεύσουμε περισσότερους δορυφόρους τα επόμενα χρόνια».
Ο όμιλος με έδρα το Παρίσι που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση τον περασμένο Σεπτέμβριο της γαλλικής Eutelsat και της βρετανικής OneWeb διαθέτει έναν αστερισμό από περισσότερους από 600 δορυφόρους χαμηλής γήινης τροχιάς που απευθύνονται σε ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, εταιρείες τηλεπικοινωνιών και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
«Θέλουμε πραγματικά να ενσωματωθούμε στο οικοσύστημα των τηλεπικοινωνιών», δήλωσε η Berneke. «Οι δορυφόροι αποτελούν μια ενδιαφέρουσα θέση στα συνολικά οικοσυστήματα συνδεσιμότητας, όπου οι τηλεπικοινωνίες είναι τα μεγάλα παιδιά της κατηγορίας και ο δορυφόρος θα αποτελεί πάντα ένα μικρότερο μέρος».
Η Eutelsat μετράει τηλεπικοινωνιακούς φορείς όπως η γαλλική Orange και η αυστραλιανή Telstra ως πελάτες και βρίσκεται σε συνομιλίες με άλλους όπως η αμερικανική AT&T.
Η εταιρεία, η οποία έχει ένα ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, περιμένει χώρες όπως η Ινδία και η Σαουδική Αραβία να «ανοίξουν».
Η Ινδία – μια αγορά που αναμένεται να αυξάνεται κατά 36% ετησίως και να φτάσει τα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030 – βρίσκεται στη διαδικασία να επιτρέψει τις δορυφορικές υπηρεσίες.> Έχει βιώσει προστριβές μεταξύ των εγχώριων παικτών και εταιρειών όπως η SpaceX, η οποία προσφέρει την ανταγωνιστική υπηρεσία Starlink.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις