Όπου φύγει – φύγει: Το 40% των εργαζομένων είναι πιθανό να αναζητήσουν νέο εργοδότη στον επόμενο χρόνο
Ερευνα δείχνει πως το 40% των εργαζομένων μπορεί να ψάξει για νέα δουλειά μέσα στους επόμενους 12 μήνες
Καμπανάκι χτυπά νέα έρευνα καθώς δείχνει πως τους επόμενους 12 μήνες το 40% των εργαζομένων είναι πιθανό να αναζητήσει νέο εργοδότη.
Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσίασε η Μαρία Βερούχη – CEO της Edenred Greece, ένας στους τρεις εργαζόμενους δεν είναι ικανοποιημένος με την εργασία του.
Όπως τονίζεται, ο μέσος όρος ικανοποίησης είναι στο 7 στην κλίμακα 1 έως 10 ενώ η τάση είναι πτωτική. Μάλιστα εάν συγκριθεί με νούμερα του 2021, είμαστε περίπου μισή μονάδα κάτω εξήγησε η κ. Βερούχη.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα που διενεργήθηκε από την Edenred σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Focus Bari και υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδος (ΣΔΑΔΕ), γίνεται ιδιαίτερη μνεία με το άγχος που βιώνουν οι εργαζόμενοι.
«Άγχος στην εργασία του βιώνουν καθημερινά ή πολύ συχνά 3 στους 4 εργαζόμενους» τόνισε .
Δυσκολίες για την εύρεση ταλέντων
Η κα Βερούχη έκανε ειδική αναφορά στην εύρεση ταλέντων. Σύμφωνα με όσα υποστήριξε η Μαρία Βερούχη ο βαθμός δυσκολίας εντοπισμού και διατήρησης ταλέντων σε μία επιχείρηση έχει αυξηθεί συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο.
«Η διαχείριση των ταλέντων σε έναν οργανισμό γίνεται δυσκολότερη καθώς 3 στους 4 και 2 στους 3 οργανισμούς έχουν ιδιαίτερη δυσκολία στην προσέλκυση και διατήρηση αντίστοιχα. Τα ποσοστά είναι υψηλότερα από πέρυσι» εξήγησε η ίδια.
Οι πιο σημαντικές δεξιότητες για τους επαγγελματίες του HR
Τέλος ρίχνοντας μια ματιά στο μέλλον, η κα Βερούχη ανέφερε πως οι επαγγελματίες του HR θεωρούν τις ψηφιακές δεξιότητες, την διαπροσωπική επικοινωνία και τη διαχείριση της αλλαγής τις πιο σημαντικές δεξιότητες για τους εργαζόμενους στο άμεσο μέλλον.
Την ίδια στιγμή οι μεγαλύτερες προκλήσεις του κλάδου – όπως αναφέρεται – είναι η προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων, οι αυξημένες προσδοκίες των εργαζόμενων και το upskill και reskill του προσωπικού.
Άλλα στοιχεία που διαπιστώνει η έρευνα:
· Το ασφαλιστικό πρόγραμμα υγείας, οι διατακτικές σίτισης και τα εκπαιδευτικά προγράμματα φαίνεται να είναι οι πιο διαδεδομένες παροχές σε ένα ανταγωνιστικό πακέτο παροχών.
· Η φάση ζωής, η ηλικία και άλλες συνήθειες επηρεάζουν άμεσα τις προτιμήσεις για παροχές και την προσλαμβάνουσα αξία για τον εργαζόμενο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παροχή για παιδικό σταθμό για τους γονείς με παιδί προσχολικής ηλικίας ή οι επιπλέον ημέρες άδειας για τους νεότερους.
· Την ίδια στιγμή η ευελιξία αποτελεί βασικό ζητούμενο για τους εργαζόμενους και αναγνωρίζεται ως ανάγκη από τους εργοδότες. Το υβριδικό μοντέλο εργασίας και η επιλογή από ένα εύρος παροχών με προκαθορισμένη αξία, τονίζονται ως καθοριστικοί παράγοντες στην επιλογή εργοδότη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις