Το χρυσό άγγιγμα του Μέσι στο MLS
Φωτιά έχουν πάρει και τα social media. Αύξηση 26% στο TikTok, 21% στο YouTube και 10% στο Instagram.
- Διεθνής ποδοσφαιρίστρια έπεσε σε κώμα μετά από επίθεση του Ισραήλ στον Λίβανο
- Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα Χριστουγέννων και τα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι
- Γιατί εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο σταμάτησαν να αγοράζουν είδη πολυτελείας;
- «Σερ: Aπομνημονεύματα»: Οι αυτοκτονικές τάσεις, η παρανοϊκή ζήλια και ο χωρισμός με τον Σόνι Μπόνο
Ρεκόρ, ρεκόρ και ξανά ρεκόρ. Ο Λιονέλ Μέσι αποδεικνύεται σε Χουντίνι του ποδοσφαίρου για το MLS. Από πέρυσι τον Ιούλιο, όταν πάτησε για πρώτη φορά το πόδι του στην Ιντερ Μαϊάμι μέχρι σήμερα η αγαπημένη έκφραση του αμερικανικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου (soccer) είναι η «Messi effect».
Ο,τι έχει σχέση με το MLS μετατράπηκε σε χρυσάφι. Αύξηση των θεατών, των πωλήσεων φανελών, στα έσοδα από τις χορηγίες…
Φωτιά έχουν πάρει και τα social media. Αύξηση 26% στο TikTok, 21% στο YouTube και 10% στο Instagram.
Η ροζ φανέλα του Μέσι με το νούμερο 10 στην πλάτη είναι η πιο καλά πουλημένη στο MLS και σε ολόκληρο τον κόσμο. Συνέβαλε επίσης ώστε η τρίτη (ρετρό) φανέλα της Ιντερ Μαϊάμι να γίνει η καλύτερα πουλημένη στην ιστορία του MLS, σπάζοντας όλα τα ρεκόρ για την πρώτη ημέρα, εβδομάδα, μήνα.
Μετά από συμφωνίες με το Primark και την Bershka το MLS απέκτησε 800 σημεία πωλήσεων με προϊόντα του στις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές.
Η προσέλευση στις Πολιτείες έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, φτάνοντας τα 11.454.295 φιλάθλους που αντιστοιχεί σε αύξηση 5% με το προηγούμενο έτος και 14% σε σχέση με το 2022.
Σε δύο παιχνίδια η προσέλευση ξεπέρασε τους 70.000 φιλάθλους και σε πέντε τους 50.000. Τον Απρίλιο στο στάδιο Arrowhead προσήλθαν 72.610 άνθρωποι για να παρακολουθήσουν τον Λιονέλ Μέσι και την Ιντερ Μαϊάμι να αγωνίζεται εναντίον της Σπόρτινγκ Κάνσας Σίτι.
Ρεκόρ σημειώθηκε και στον μέσο όρο θεατών, φτάνοντας τους 23.234 ανά αγώνα. Δέκα ομάδες ισοφάρισαν ή πέτυχαν νέα ρεκόρ προσέλευσης φιλάθλων, ενώ υπήρξαν 213 ματς που ξεπούλησαν.
Αυτή η έκρηξη δημοτικότητας είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 12% των πωλήσεων εισιτηρίων διαρκείας και 13% των χορηγιών.
Όταν θα ολοκληρωθούν και οι αγώνες των πλέι οφ υπολογίζεται πως το MLS θα συμπεριληφθεί μεταξύ των τριών πρωταθλημάτων στον κόσμο με τη μεγαλύτερη προσέλευση μαζί με την Πρέμιερ Λιγκ και την Μπουντεσλίγκα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις