Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Το χρυσό άγγιγμα του Μέσι στο MLS

Το χρυσό άγγιγμα του Μέσι στο MLS

Φωτιά έχουν πάρει και τα social media. Αύξηση 26% στο TikTok, 21% στο YouTube και 10% στο Instagram.

Ρεκόρ, ρεκόρ και ξανά ρεκόρ. Ο Λιονέλ Μέσι αποδεικνύεται σε Χουντίνι του ποδοσφαίρου για το MLS. Από πέρυσι τον Ιούλιο, όταν πάτησε για πρώτη φορά το πόδι του στην Ιντερ Μαϊάμι μέχρι σήμερα η αγαπημένη έκφραση του αμερικανικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου (soccer) είναι η «Messi effect».

Ο,τι έχει σχέση με το MLS μετατράπηκε σε χρυσάφι. Αύξηση των θεατών, των πωλήσεων φανελών, στα έσοδα από τις χορηγίες…

Φωτιά έχουν πάρει και τα social media. Αύξηση 26% στο TikTok, 21% στο YouTube και 10% στο Instagram.

Η ροζ φανέλα του Μέσι με το νούμερο 10 στην πλάτη είναι η πιο καλά πουλημένη στο MLS και σε ολόκληρο τον κόσμο. Συνέβαλε επίσης ώστε η τρίτη (ρετρό) φανέλα της Ιντερ Μαϊάμι να γίνει η καλύτερα πουλημένη στην ιστορία του MLS, σπάζοντας όλα τα ρεκόρ για την πρώτη ημέρα, εβδομάδα, μήνα.

Μετά από συμφωνίες με το Primark και την Bershka το MLS απέκτησε 800 σημεία πωλήσεων με προϊόντα του στις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές.

Η προσέλευση στις Πολιτείες έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, φτάνοντας τα 11.454.295 φιλάθλους που αντιστοιχεί σε αύξηση 5% με το προηγούμενο έτος και 14% σε σχέση με το 2022.

Σε δύο παιχνίδια η προσέλευση ξεπέρασε τους 70.000 φιλάθλους και σε πέντε τους 50.000. Τον Απρίλιο στο στάδιο Arrowhead προσήλθαν 72.610 άνθρωποι για να παρακολουθήσουν τον Λιονέλ Μέσι και την Ιντερ Μαϊάμι να αγωνίζεται εναντίον της Σπόρτινγκ Κάνσας Σίτι.

Ρεκόρ σημειώθηκε και στον μέσο όρο θεατών, φτάνοντας τους 23.234 ανά αγώνα. Δέκα ομάδες ισοφάρισαν ή πέτυχαν νέα ρεκόρ προσέλευσης φιλάθλων, ενώ υπήρξαν 213 ματς που ξεπούλησαν.

Αυτή η έκρηξη δημοτικότητας είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 12% των πωλήσεων εισιτηρίων διαρκείας και 13% των χορηγιών.

Όταν θα ολοκληρωθούν και οι αγώνες των πλέι οφ υπολογίζεται πως το MLS θα συμπεριληφθεί μεταξύ των τριών πρωταθλημάτων στον κόσμο με τη μεγαλύτερη προσέλευση μαζί με την Πρέμιερ Λιγκ και την Μπουντεσλίγκα.

Must in

Αποκάλυψη in: Συνδέουν με παλιά «αδρανή» οργάνωση τη νέα γιάφκα στο Παγκράτι

Νέα σημαντικά στοιχεία στην διάθεση των Αρχών και πιθανός νέος κύκλων συλλήψεων για παλιές ένοπλες επιθέσεις, μετά τον εντοπισμό της γιάφκας στο Παγκράτι. «Δεν έχω καμία σχέση με το διαμέρισμα των Αμπελοκήπων» αναφέρει ο 31χρονος αντιεξουσιαστής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024