Ταύρος: Απειλούν με πειθαρχική δίωξη δασκάλα για εργασία μαθητών για την Παλαιστίνη
Σε απολογία κλήθηκε δασκάλα επειδή μαζί με τους μαθητές επιμελήθηκε πανό στο οποίο αναγραφόταν το αίτημα για ελευθερία στην Παλαιστίνη.
Σε απολογία κλήθηκε δασκάλα δημοτικού σχολείου στον Ταύρο που έφτιαξε πανό μαζί με μαθητές για την Παλαιστίνη, με αφορμή την διεθνή ημέρα ειρήνης, το οποίο τοποθετήθηκε ως εργασία των παιδιών στο σχολείο.
Σύμφωνα με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών «Ο Παρθενώνας», ο διευθυντής Π.Ε Αθήνας, ενοχλήθηκε από την κίνηση της δασκάλας και των μαθητών και σε επικοινωνία με την διεύθυνση του Σχολείου απαίτησε να απομακρυνθεί η εργασία των μαθητών.
Κατά την ίδια πηγή, ο Διευθυντής Π.Ε Αθήνας, δεν αρκέστηκε μόνο στο τηλέφωνο. Ο ίδιος φέρεται να πήγε στο σχολείο, για να βεβαιωθεί ότι η εργασία είχε απομακρυνθεί και να φωτογραφίσει το κάγκελο για να ενημερώσει το υπουργείο Παιδείας και τον Αναπληρωτή Περιφερειακό Διευθυντή Αττικής.
Η δασκάλα και ο Διευθυντής κλήθηκαν σε γραπτή απολογία, στην Διεύθυνση της Δ΄ Αθήνας η οποία θα εξετάσει αν θα υπάρξει πειθαρχική δίωξη εναντίον τους.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Ο Παρθενώνας», σε ανακοίνωσή του σχολιάζει τα γρήγορα αντανακλαστικά των αρχών στο συγκεκριμένο περιστατικό σε αντίθεση με άλλα ζητήματα όπως προσλήψεις εκπαιδευτικών, κάλυψη κενών, συμπτύξεις τμημάτων, κτιριακά προβλήματα κ.ά.
Παράλληλα, ο σύλλογος διερωτάται αν ισχύει ότι υπήρξε όντως ανάμειξη της Ισραηλινής πρεσβείας όπως ο ίδιος ο Διευθυντής Εκπαίδευσης επικαλέστηκε, και συνεχίζει «από πότε κάποια πρεσβεία έχει λόγο για το διδακτικό περιεχόμενο και την παιδαγωγική προσέγγιση που επιλέγουμε στη δουλειά μας;»
Εργασία για Παλαιστίνη: Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών «Ο Παρθενώνας»
«Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Πριν λίγες μέρες, το ΔΣ του Συλλόγου μας πληροφορήθηκε ένα δυσάρεστο και πολύ επικίνδυνο περιστατικό, που έλαβε χώρα στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου.
Συναδέλφισσά μας, με αφορμή την διεθνή ημέρα ειρήνης ξεκίνησε να δουλεύει με τους μαθητές και τις μαθήτριες της τάξης της το θέμα του πολέμου και της ειρήνης. Συζητήσεις, φωτογραφίες, προβολές, αναφορές σε όσα έχουν διδαχθεί τα παιδιά στην ιστορία αλλά και σύνδεση με την 28η Οκτωβρίου που πλησιάζει ήταν μερικές μόνο από τις πτυχές της δουλειάς που γινόταν στην τάξη. Και όπως κάνουμε πολύ συχνά όλες και όλοι όταν δουλεύουμε ένα θέμα, δουλεύτηκε και μια εικαστική δημιουργία και συγκεκριμένα ένα πανό, το οποία αναρτήθηκε σε χώρο του Σχολείου. Το πανό αποτύπωνε τις ευχές και τις ελπίδες των παιδιών για ελπίδα, ειρήνη, αγάπη και υπήρχε και το αίτημα για ελευθερία στην Παλαιστίνη.
Το αυτονόητο δικαίωμα ενός λαού να έχει την πατρίδα του, μάλλον δεν βρήκε σύμφωνο το Διευθυντή Π.Ε Δ΄ Αθήνας και άλλους «καλοθελητές», ο οποίος επικοινώνησε με τον Διευθυντή του Σχολείου και τη δασκάλα για να απαιτήσει να απομακρυνθεί η εργασία των μαθητών. Μάλιστα δεν αρκέστηκε στο τηλέφωνο, παρά πήγε αυτοπροσώπως στο Σχολείο, για να βεβαιωθεί ότι η εργασία είχε απομακρυνθεί και να φωτογραφίσει (!) το κάγκελο για να ενημερώσει το υπουργείο Παιδείας και τον Αναπληρωτή Περιφερειακό Διευθυντή Αττικής!
Η συναδέλφισσα και ο Διευθυντής παρά την συνάντηση του ΔΣ του Συλλόγου μας με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης κλήθηκαν σε γραπτή απολογία που η Διεύθυνση της Δ΄ Αθήνας αποκαλεί διερεύνηση απόψεων (sic) και θα εξεταστεί αν θα υπάρξει πειθαρχική δίωξη!
Προσπερνάμε, προς το παρόν, την ετοιμότητα με την οποία στάθηκε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας, η Περιφερειακή Διεύθυνση και το ΥΠΑΙΘΑ, ακόμα και η Δημοτική Αρχή του Ταύρου – Μοσχάτου που κατευθείαν ανταποκρίθηκε στην κλήση του Διευθυντή Εκπαίδευσης και επισκέφτηκε το σχολείο. Βέβαια για άλλα ζητήματα όπως προσλήψεις εκπαιδευτικών, κάλυψη κενών, συμπτύξεις τμημάτων, κτιριακά προβλήματα κ.ά., περιμένουμε μήνες αν και με τι όρους θα προχωρήσουν και στεκόμαστε και ρωτάμε τα εξής:
Υπήρξε όντως ανάμειξη της Ισραηλινής πρεσβείας όπως ο ίδιος ο Διευθυντής Εκπαίδευσης επικαλέστηκε; Ως τι; Από πότε κάποια πρεσβεία έχει λόγο για το διδακτικό περιεχόμενο και την παιδαγωγική προσέγγιση που επιλέγουμε στη δουλειά μας; Πόσο μάλλον η πρεσβεία ενός κράτος – δολοφόνου, που κυριολεκτικά έχει σπείρει το θάνατο σε όλη την περιοχή, πώς μπορεί να έχει λόγο για το πώς θα μιλήσουμε στα παιδιά μας για την ειρήνη, την αλληλεγγύη και την φιλία ανάμεσα στους λαούς;
Δεν είναι χρέος του εκπαιδευτικού να διδάσκει στους μαθητές του την αλήθεια; Να απαντάει σε ερωτήματα που φέρνουν οι ίδιοι οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσα στις τάξεις μας;
Έχουν δικαίωμα οι λαοί να αγωνίζονται για να έχουν την δικιά τους πατρίδα;
Για όλους εμάς οι απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά είναι αυτονόητες! Για εμάς είναι ξεκάθαρο πως οι δάσκαλοι οφείλουμε να διδάσκουμε την αλήθεια! Οι πόλεμοι είναι καταστροφικοί για τους λαούς που δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα μεταξύ τους και επικερδείς για τα κράτη και τις κυβερνήσεις τους, που θησαυρίζουν πάνω στους νεκρούς, στους πρόσφυγες και στα χαλάσματα! Οι δάσκαλοι οφείλουμε να διδάσκουμε την αλληλεγγύη των λαών, την καταδίκη οποιουδήποτε καταδυναστεύει άλλους λαούς ή προκαλεί την γενοκτονία ενός ολόκληρου λαού και την καταδίκη της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο!
Για αυτό και ο Σύλλογός μας διαχρονικά έχει σταθεί στο πλευρό των αγωνιζόμενων λαών. Ο Σύλλογός μας πρωτοστάτησε στη δημιουργία της καμπάνιας «Ένα σχολείο για την Γάζα» και με τη συνδρομή των συναδέλφων και συναδελφισσών οι δράσεις της απλώθηκαν σε εκατοντάδες Σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Επίσης συμμετείχαμε στην καμπάνια «Ένα τετράδιο για την Παλαιστίνη», ενώ ταυτόχρονα υποδεχτήκαμε στις τάξεις μας τα παιδιά των πολέμων και της προσφυγιάς.
Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε! Για εμάς και το μέλλον των παιδιών μας!
Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ καταφεύγουν στην τρομοκρατία γιατί τους ενοχλεί ότι ο πόλεμος καταδικάζεται όλο και πλατύτερα! Ενοχλεί το κύμα καταδίκης απέναντι στο κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ και τους συμμάχους του, που εκφράζεται τόσο μέσα στην ελληνική κοινωνία, όσο και διεθνώς, μέσα και έξω από τις σχολικές τάξεις!
Απέναντι στην προπαγάνδα και στην προσπάθεια που κάνουν να φιμώσουν τις φωνές αντίστασης, εμείς οι εκπαιδευτικοί βγαίνουμε ακόμα πιο δυναμικά για να μην επιτρέψουμε τη διαστρέβλωση της αλήθειας!
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ «Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ» καταδικάζει την παρέμβαση της Διοίκησης στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου και στηρίζει τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες.
Απαιτεί να μην προχωρήσει η Διεύθυνση σε καμία πειθαρχική δίωξη.
Ζητάμε ξεκάθαρη απάντηση αν και με ποιο τρόπο αναμείχθηκε η Ισραηλινή Πρεσβεία. Ισχύουν ή όχι οι ισχυρισμοί του ίδιου του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε συναδέλφους και συναδέλφισσες του Σχολείου ότι «προκλήθηκε διπλωματικό επεισόδιο» ;
Σε μια περίοδο που η κατάσταση στα πολεμικά μέτωπα της Ουκρανίας και της Μέσης Ανατολής γίνεται ολοένα και πιο επικίνδυνη, που η χώρα μας συμμετέχει ενεργά, έχοντας παραχωρήσει γη και ύδωρ στους μακελάρηδες των λαών – γεγονός που καθιστά το λαό τόσο θύτη, με την εμπλοκή του σε ένα πόλεμο, αλλά και θύμα, εφόσον η εμπλοκή μας καθιστά τη χώρα ως στόχο – δυναμώνουμε το αντιπολεμικό μέτωπο και ενώνουμε τη φωνή μας με τα εκατομμύρια των συνανθρώπων μας που διαδηλώνουν σε ολόκληρο τον πλανήτη ενάντια στα σχέδια ΗΠΑ- ΝΑΤΟ- ΕΕ- Ισραήλ».
- Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Διάγγελμα του προέδρου της Ρωσίας
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
- Καιρός: Έρχονται χιόνια και θερμοκρασίες υπό το μηδέν – Από πού θα περάσει ο παγερός βοριάς
- Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου – Εν αναμονή άσκησης δίωξης από τον εισαγγελέα
- Μπαρτσελόνα: Ο Γιαμάλ χάνει και το παιχνίδι με τη Θέλτα