Volkswagen: Σχεδιάζει μαζικές απολύσεις και κλείσιμο εργοστασίων, καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι
Το κλείσιμο τριών εργοστασίων και χιλιάδες απολύσεις σχεδιάζει η διοίκηση της Volkswagen, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι
Οι χειρότεροι φόβοι των εργαζομένων στη Volkswagen, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, αλλά και των κατοίκων στις γερμανικές πόλεις όπου υπάρχουν τα εργοστάσια του Ομίλου, αρχίζουν να επιβεβαιώνονται.
Υπάρχει σημαντική κλιμάκωση της σύγκρουσης μεταξύ των εργαζομένων της Volkswagen και της διοίκησης του ομίλου
Η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων, δήλωσε σήμερα ότι η Volkswagen σχεδιάζει να κλείσει τουλάχιστον τρία εργοστάσια στη Γερμανία, να απολύσει δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους και να συρρικνώσει μόνιμα τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις της στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, καθώς η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της ηπείρου σχεδιάζει μια βαθύτερη από την αναμενόμενη αναμόρφωση.
«Δεν πρόκειται για σαμποτάζ στις διαπραγματεύσεις»
«Η διοίκηση είναι απολύτως σοβαρή για όλα αυτά. Δεν πρόκειται για σαμποτάζ στον γύρο των συλλογικών διαπραγματεύσεων», τόνισε η Ντανιέλα Καβάλο, επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen, μιλώντας σε πολλές εκατοντάδες εργαζόμενους στο Βόλφσμπουργκ.
«Αυτό είναι το σχέδιο του μεγαλύτερου βιομηχανικού ομίλου της Γερμανίας να ξεκινήσει το ξεπούλημα στην πατρίδα του, τη Γερμανία», πρόσθεσε η Καβάλο, χωρίς να διευκρινίσει ποια εργοστάσια θα επηρεαστούν ή πόσοι από τους περίπου 300.000 υπαλλήλους του Volkswagen Group στη Γερμανία θα μπορούσαν να απολυθούν.
Τα σχόλια σηματοδοτούν μια σημαντική κλιμάκωση της σύγκρουσης μεταξύ των εργαζομένων της Volkswagen και της διοίκησης του ομίλου, η οποία δέχεται σοβαρές πιέσεις για να μειώσει το κόστος και να παραμείνει ανταγωνιστική υπό το πρίσμα της ασθενέστερης ζήτησης από την Κίνα και την Ευρώπη, σημειώνει το Reuters.
H Ντανιέλα Καβάλο δήλωσε ότι υπάρχει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών σχετικά με τη φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία, και πολλοί από τους Ευρωπαίους ομολόγους της, που κυμαίνονται από την πιο αργή από την αναμενόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση έως την είσοδο στην Ευρώπη των σκληρών κινεζικών ανταγωνιστών.
«Δεν απέχουμε πολύ όσον αφορά την ανάλυση των προβλημάτων. Αλλά απέχουμε μίλια ως προς τις απαντήσεις σε αυτά».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις