Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Εκριζώνονται κορμοί δέντρων από τα πεζοδρόμια

Εκριζώνονται κορμοί δέντρων από τα πεζοδρόμια

Οι εκριζώσεις στοχεύουν στην ασφαλή χρήση και κίνηση των πολιτών στα πεζοδρόμια.

«Από αρχές Οκτωβρίου το Τμήμα Πρασίνου του Δήμου Νέας Ιωνίας ξεκίνησε εργασίες σε όλο το Δήμο με σκοπό την εκρίζωση κορμών δέντρων, που προήλθαν από παλαιότερες κοπές γέρικων και άρρωστων δέντρων στα πεζοδρόμια, τα προηγούμενα έτη» αναφέρει σε ανακοίνωση της η δημοτική Αρχή.

Οι εκριζώσεις στοχεύουν στην ασφαλή χρήση και κίνηση των πολιτών στα πεζοδρόμια, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση που προσθέτει «ότι όπου είναι εφικτό θα πραγματοποιηθεί επαναφύτευση νέων δέντρων με σκοπό την διατήρηση του αστικού πρασίνου».

Τι γίνεται με τα πεζοδρόμια συνολικά

Στους περισσότερους αστικούς Δήμους της χώρας και με αφορμή την δράση του Δήμου Νέας Ιωνίας, πάρα πολλά πεζοδρόμια δεν χαρακτηρίζονται ως επαρκή για τις ανάγκες κίνησης των πολιτών. Τόσο το μικρότερο πλάτος σε σχέση με τις απαιτούμενες προδιαγραφές, όσο και η φύτευση σε συνδυασμό με τα παρκαρισμένα οχήματα, δυσχεραίνουν την προσβασιμότητα αν όχι την εμποδίζουν πλήρως.

Δυστυχώς, παρατηρούνται στον αστικό ιστό, μητέρες με παιδιά στα καρότσια να αναγκάζονται να κατεβαίνουν από το «πεζοδρόμιο» προκειμένου να αποφύγουν ένα εμπόδιο. Και καλά τα δέντρα που προσφέρουν το πολύτιμο οξυγόνο τους, αλλά οι οδηγοί των οχημάτων που επιλέγουν να «ανέβουν» στα πεζοδρόμια, δεν σκέφτονται πως μπορεί να προκληθεί εξαιτίας της επιλογής αυτής κάποιο ατύχημα όταν πεζός θα πρέπει να βγει στον δρόμο για να τα αποφύγει;

Δεν αναφέρουμε καν, τους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα που στις περισσότερες των περιπτώσεων η πρόσβαση τους είναι απαγορευμένη υπόθεση σε πολλά σημεία του δημόσιου χώρου. Κατανοητό, να μην μπορεί να λυθεί το κυκλοφοριακό στα μεγάλα αστικά κέντρα διότι οι δρόμοι μένουν ίδιοι και τα οχήματα πολλαπλασιάζονται -αν και γνώστες του αντικειμένου λένε πως η σωστή ρύθμιση των φαναριών και 2-3 άλλες παρεμβάσεις θα βελτίωναν αισθητά την κατάσταση για όποιον ενδιαφέρεται να την διορθώσει φυσικά ή τουλάχιστον να το επιχειρήσει, αλλά να μην μπορούν ούτε οι πεζοί, ΑμεΑ, μαμάδες με τα καροτσάκια, ηλικιωμένοι να κυκλοφορούν, ξεπερνάει κατά πολύ το αποδεκτό επίπεδο μιας σύγχρονης πόλης.

Χρειάζεται γενναία χρηματοδότηση από την πολιτεία για να φτιαχτούν τα πεζοδρόμια στις μεγάλες αστικές πόλεις όπου παρουσιάζεται το μεγάλο πρόβλημα, χωρίς να εξαιρούνται και άλλες περιοχές και αν δεν υπάρχει χώρος για τα οχήματα μετά από παρεμβάσεις διαπλάτυνσης που πρέπει να γίνουν, ας συντονιστούν επιτέλους όλοι όσοι έχουν την ευθύνη του κυκλοφοριακού(μονοδρομήσεις κτλ) και να συντάξουν μια κυκλοφοριακή μελέτη συνολική πχ. για την Αττική, προκειμένου κάποια στιγμή να πούμε ότι υπάρχει ελπίδα να διορθωθούν τα κακώς κείμενα. Διότι, όταν άλλοι δρόμοι είναι στη δικαιοδοσία των δήμων και άλλοι στις περιφέρειες είναι κατανοητό πως κάθε παρέμβαση που επιχειρείται επιβαρύνει έναν από τους 2 φορείς. Χωρίς λοιπόν μια κεντρική διαχείριση, η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη, αναφορικά στο κυκλοφοριακό, και θα επιδεινώνεται περαιτέρω.

*πηγή φωτογραφιών, δήμος Νέας Ιωνίας

Must in

Το τρένο της Νότιγχαμ Φόρεστ και η αγγλική υπόκλιση «If Marinakis wants, Marinakis gets» (pics)

Η Νότιγχαμ Φόρεστ σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, σοκάρει την Premier League και οι Αγγλοι κλίνουν το γόνυ στους χειρισμούς και τις σκληρές αποφάσεις που πήρε ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Η αποθέωση και όσα άλλαξαν από το μίζερο 2017, έως την απογείωση του 2024.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο