Η Μέισι Μπάκγουελ είναι η βασίλισσα του Halloween -και ξοδεύει 100.000 δολάρια για αυτό
Η βασίλισσα του Halloween, Μέισι Μπλάκγουελ ξοδεύει 100.000 το χρόνο για το θρόνο της ως η αδιαφιλονίκητη DIY influencer της γιορτής των νεκρών. Κερδίζει πολλά περισσότερα...
- Μενίδι: Σε κρίσιμη κατάσταση η 72χρονη – Πώς συνέβη το επεισόδιο με τον 18χρονο
- Από σόου σε σόου η προεκλογική εκστρατεία στις ΗΠΑ - Γιατί ο Τραμπ έβαλε γιλέκο οδοκαθαριστή
- Η συγκινητική επιστολή της Κέιτ Μίντλετον σε γνωστή ηθοποιό του Μπόλιγουντ που δίνει μάχη με τον καρκίνο
- Φονικά κρεμμύδια στα μπέργκερ των McDonald’s σκότωσαν ηλικιωμένο και αρρώστησαν άλλα 90 άτομα
Πριν γίνει η βασίλισσα της γιορτής των νεκρών και του εμπορίου, το Halloween, η Μέισι Μπλάκγουελ ήταν μια μαμά που έμενε στο σπίτι και διασκέδαζε τον ελεύθερο χρόνο της με τη διακόσμηση του σπιτιού της. Ειδικά όταν πλησίαζε η 31η Οκτωβρίου.
Όχι ότι έκανε και πολλά πράγματα διαφορετικά από όσα κάνει τώρα. Η Μέισι Μπλάκγουελ γιόρταζε το Halloween όπως στα χρόνια που δεν ήταν μια επιδραστική influencer στο πεδίο των ΗΠΑ.
Έφτιαχνε θεματικές συνταγές για το θέμα, στόλιζε το σπίτι της με σκελετούς, κολοκύθες, νυχτερίδες και έκανε ό,τι μπορούσε για να φέρει το εορταστικό πνεύμα στη ζωή της ίδιας και της οικογένειας της. Αλλά μετά το 2019 όλα άλλαξαν.
Η Μπλάκγουελ, 30, άρχισε να δημοσιεύει την εμμονή της με το Halloween στο Instagram και στο TikTok. Και πια στολίζει για όλους, όχι μόνο για τον σύζυγό της Κόρι ή τις κόρες της Λουξ και Θία, 11 και 7 αντίστοιχα.
Σήμερα η Τεξανή μαμά μετράει πάνω από 4 εκατομμύρια ακόλουθους στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
View this post on Instagram
«Αισθανόμουν κάπως ανόητη» είπε στο PEOPLE για την αρχή της καριέρας της ως αδιαφιλονίκητη Halloween influencer.
Όμως τα video και oι φωτογραφίες με τις DIY διακοσμήσεις της και τις γαστρονομικές δημιουργίες της, απλές είναι η αλήθεια, της έφεραν δημοφιλία.
Η Μπλάκγουελ συνειδητοποίησε ότι ακριβώς αυτή η κανονικότητα (;!) στις θεματικές δημιουργίες της ήταν και το μυστικό της. Ήταν το στέμμα της.
«Οι άνθρωποι ήθελαν εύκολα πράγματα που θα μπορούσε να κάνει ο καθένας», σκέφτεται. «Προφανώς δεν είμαι σεφ και δεν έχω πτυχίο διακόσμησης εσωτερικών χώρων ή κάτι παρόμοιο. Μου αρέσει να κάνω τα πράγματα διασκεδαστικά. Λατρεύω το φαγητό, μου αρέσει η διακόσμηση και νομίζω ότι μάζεψα τόσους followers ακριβώς γιατί έκανα πράγματα που πραγματικά ο καθένας μπορούσε να κάνει».
View this post on Instagram
Κάτι άλλο που επηρέασε τη μπράντα της ως δημιουργός περιεχομένου είναι και ο προϋπολογισμός της για το Halloween.
«Όταν μιλάμε για το Halloween, τα λεφτά δεν είναι θέμα. Δεν υπάρχει προϋπολογισμός. Το Halloween είναι αυτό που είναι. Θα κοστίσει όσο θα κοστίσει» παραδέχεται η influencer. «Σίγουρα ξοδεύουμε πολλά για ένα Halloween» είπε. «Εξαψήφιο νούμερο!» πρόσθεσε.
Η Μπλάκγουελ είπε στο PEOPLE ότι κάνει ετήσιο προγραμματισμό για τις ανάγκες του θρόνου της, ξεκινάει να δημιουργεί τα γλυκίσματα από τον Ιούνιο και φροντίζει πλέον να έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο για να στοιβάζει την πληθώρα των εορταστικών διακοσμήσεων, όπως «τους μεγάλους σκελετούς και τα τεράστια χριστουγεννιάτικα δέντρα».
View this post on Instagram
Η ενοικίαση αποθηκευτικού χώρου –«η σοφίτα δεν μου φτάνει» λέει- της κοστίζει περίπου 10.000 δολάρια. «Το δικαιολογώ ως επιχειρηματικό έξοδο. Είναι απολύτως λογικό», λέει η Μπλάκγουελ.
Η Μπλάκγουελ επιβεβαιώνει τον κανόνα όσα επενδύεις, έρχονται πίσω, και θυμάται όλους όσοι την αποθάρρυναν από το να επενδύσει σε αυτή τη γκροτέσκα γιορτή..
Ήταν όλοι λάθος. Η επιχείρηση της ως βασίλισσα του Halloween, έφερε έσοδα και πλέον ο σύζυγος της, πρώην πυροσβέστης, είναι και ο υπάλληλος της. Ένα task πλήρους απασχόλησης.
View this post on Instagram
H Mπλάκγουελ έχει πλέον μια ομάδα στις υπηρεσίες της -μάνατζερ, πωλητές για εμπορικές συμφωνίες κοκ. – και πλέον κερδίζει χρήματα όχι μόνο με αφορμή το Halloween αλλά για κάθε γιορτή της pop culture που οι ΗΠΑ λατρεύει.
«Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου όλοι οι μήνες είναι αρκετά καλοί σε έσοδα», λέει. «Νομίζω ότι κερδίζουμε πολλά και από το Super Bowl» προσθέτει.
Η βασίλισσα που εργάζεται πολύ παραδίδει σεμινάρια DIY διακόσμησης της -«Ετσι έγινα γνωστή» λέει- και θυμάται το ξεκίνημα της και τις αρχικές, δειλές της αναρτήσεις.
«Πάντα τις αναδημοσιεύω με την πρώτη αφορμή στα stories μου. Θέλω να υπενθυμίσω στον εαυτό μου πόσο μακριά έχω φτάσει», λέει η Μπλάκγουελ.
Και μετά γίνεται μια Μπρίτνεϊ:
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις