Σειρά ερωτημάτων έθεσε η Θεοδώρα Τζάκρη στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας για το κέντρο διασκέδασης που θα φιλοξενήσει τους 3000+ συνέδρους του ΣΥΡΙΖΑ.

Ψηλά στη λίστα των ερωτήσεων που απεύθυνε η κυρία Τζάκρη, εκ μέρους της πλευράς του Στέφανου Κασσελάκη, ήταν αν είναι ικανός ο χώρος που έχει επιλεγεί για το Συνέδριο να ανταποκριθεί στις ανάγκες των συνέδρων και αν η πιστοποίηση των συνέδρων από την Δευτέρα θα είναι αδιάβλητη, θέτοντας ευθέως ζήτημα για «κόψιμο» συνέδρων.

Την ίδια ώρα, κύκλοι του πρώην προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ μιλούν για πληθώρα καταγγελιών στο τηλεφωνικό κέντρο του «odikosmassyriza», το οποίο μάλιστα ενισχύεται με νέους εθελοντές για να διαχειριστούν τα προβλήτα που προκύπτουν στην ταυτοποίηση των μελών από τον isyriza.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πλευρά της πλειοψηφίας διαψεύδει τους ισχυρισμούς περί «κοψίματος» μελών, καθώς όπως σημειώνεται, μέχρι σήμερα (30/10), έχουν ταυτοποιηθεί με πλήρη στοιχεία 230.000 μέλη.

Να σημειωθεί, πάντως, ότι οι πραγματικά νέες εγγραφές θα φτάσουν περίπου στις 2.500, γιατί πολλοί που γράφτηκαν αυτές τις μέρες ήταν ήδη εγγεγραμμένοι.

Τζάκρη: Θέλω σαφείς απαντήσεις, με ποια κριτήρια θα λειτουργεί η Επιτροπή Πιστοποίησης

«Βροχή» ερωτημάτων έθεσε η Θεοδώρα Τζάκρη στην Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ των οποίων «πού θα γίνει τελικά το συνέδριο; Ποια είναι η χωρητικότητα του χώρου, ποια η λειτουργικότητα του χώρου, αν οριστικοποείται ότι ο χώρος είναι αυτό το Gaza live; Πού θα γίνεται η πιστοποίηση των συνέδρων;».

Η στενή συνεργάτιδα του Στέφανου Κασσελάκη τόνισε πως «τα νυχτερινά κέντρα δεν έχουν μεγάλο χώρο εισόδου», ενώ ζήτησε αναλυτική ενημέρωση για τα εξής: «Το κτίριο έχει 100 τετραγωνικά φουαγιέ; Πού θα γίνεται η πιστοποίηση – στον δρόμο; Θα μπουν 13 τραπεζάκια για τις 13 περιφέρειες; Θα τους βάζουμε 10-10;. Θα τελειώσει η διαπίστευση των συνέδρων στις 10 το βράδυ; Πύλη ασφαλείας πού θα μπει; Πού θα στηθεί αυτό; Η πύλη ασφαλείας χρειάζεται η κάθε μία χώρο; Τι qr code; Είστε σίγουροι όλοι ότι έχουν smart phones και ξέρουν να το χειριστούν ή πώς θα περάσει το qr code μέσα; Γιατί ταλαιπωρείτε τους συνέδρους;».

«Αυτή τη στιγμή είναι αδιανόητο το κόμμα να μην καλύπτει ούτε τα έξοδα μετακίνησης των συνέδρων και όταν πήρε προ ημερών 2,5 εκατομμύρια κρατική επιχορήγηση», υπογράμμισε η κυρία Τζάκρη, προσθέτοντας πως «είναι φανερό ότι ένα αριστερό κόμμα προχωράει με σκληρά ταξικό τρόπο: Οι έχοντες να συμμετέχουν και οι μη έχοντες να μην έρθουν».

Για να σημειώσει πως «από την άλλη, η απάντηση δεν βρίσκεται στην υβριδικότητα του συνεδρίου. Διότι δεν γνωρίζουμε ποιος είναι ποιος, δεν θέλω να ακούσω αστειότητες περί αυστηρής ταυτοποίησης στο zoom. Πού ξέρουμε ποιος θα μπει και ποιος θα το χειρίζεται; Για δώστε μου απαντήσεις σε αυτά!».

«Και επίσης, θα έχουμε πάλι τα ίδια. Κάποιοι θα ψηφίζουν φανερά στο zoom με το πρόσωπό τους και κάποιοι άλλοι σε κάλπη; Επίσης, να δούμε το θέμα της ΚΕΦΕ; Να πάρουμε απόφαση πώς η ΚΟΕΣ θα την ορίσει; Με ποιους όρους, πείτε μου; Και το άλλο θέμα είναι η επιτροπή πιστοποίησης συνέδρων. Δηλαδή, για πείτε μου τα κριτήρια με τα οποία θα λειτουργεί η επιτροπή πιστοποίησης συνέδρων. Δεν θα τα θεσπίσουμε εμείς, η ΚΟΕΣ, κάποιος; Γιατί αυτό είναι όργανο που δεν σχετίζεται με την Επιτροπή Δεοντολογίας. Και θέλω σαφείς απαντήσεις σε αυτό, με ποια κριτήρια θα λειτουργεί η Επιτροπή Πιστοποίησης και ποιος τα ορίζει», ανέφερε καταληκτικά.

Παράπονα και καταγγελίες στο τηλεφωνικό κέντρο Κασσελάκη

Την ίδια ώρα, δεκάδες παράπονα και καταγγελίες καταφθάνουν στα γραφεία του Στέφανου Κασσελάκη, κυρίως από μέλη του ΣΥΡΙΖΑ που εγγράφηκαν μέσω της ιστοσελίδας iSYRIZA και δεν τους επιτρέπεται να ταυτοποιηθούν στις Οργανώσεις Μελών (ΟΜ) όπου ανήκουν.

Μετά την πρόσφατη ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη, το τηλεφωνικό κέντρο έχει δεχτεί τεράστιο όγκο κλήσεων, με αποτέλεσμα το επιτελείο του να προσθέσει επιπλέον τηλεφωνικές γραμμές.

Παράλληλα, δεκάδες εθελοντές κλήθηκαν να συνδράμουν, λόγω του αυξημένου αριθμού τηλεφωνημάτων. Το επιτελείο του Στέφανου Κασσελάκη καταβάλλει προσπάθειες να αντιμετωπίσει την κατάσταση και προτρέπει τα μέλη να εμφανίζονται στις ΟΜ με το αποδεικτικό της ηλεκτρονικής εγγραφής τους και να απαιτούν να ψηφίσουν. Όλες οι καταγγελίες καταγράφονται για περαιτέρω διαχείριση.