Προοπτικές παραγωγής για το Renault Embleme
H Renault δείχνει να τοποθετεί το υβριδικό υδρογονοκίνητο πρωτότυπο στα πλάνα παραγωγής της
Ο επικεφαλής της γαλλικής φίρμας, Luca de Meo ανακοίνωσε ότι το τεχνολογίας κυψελών καυσίμου και επιβλητικό πρωτότυπο Embleme που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού, δεν θα παραμείνει απλώς ένα concept.
Μιλώντας στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Ampere Day» στο εργοστάσιο του Douai όπου χτυπά η «ηλεκτρική καρδιά» της γαλλικής φίρμας δήλωσε ότι: «μπορεί να θεωρείτε ότι το Embleme είναι απλώς ένα πρωτότυπο, όμως αν με γνωρίζετε, γνωρίζετε εξίσου ότι όταν παρουσιάζω ένα αυτοκίνητο, έχω την τάση να το υλοποιώ».
Ανεξαρτήτως των λεγομένων του ισχυρού άνδρα της Renault, το Embleme αποτελεί ένα εντελώς διαφορετικής προσέγγισης τετράτροχο από τις πρόσφατες πρεμιέρες των Renault 5 και 4 πιο κοντά θα έλεγε κανείς στον πυρήνα των σημερινών Renault όπως αυτός εκφράζεται από μοντέλα όπως το νέο Scenic.
Με βάση τις αναλογίες του το Embleme ανήκει στο C-Segment, με το σημαντικότερο «όπλο» του να συνίσταται στην παρουσία τεχνολογίας κυψελών καυσίμου στην αθέατη πλευρά του. Σύμφωνα με τις συστάσεις αυτή του εξασφαλίζει αυτονομία έως και 1.000 χλμ. χωρίς να χρειαστεί αφού αυτή εξαντληθεί μια χρονοβόρα διαδικασία φόρτισης μιας και ανεφοδιασμός με υδρογόνο δεν διαφέρει πολύ σε χρόνο από μια τυπική διαδικασία ανεφοδιασμού με συμβατικά καύσιμα.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, αφετηρία για την μελλοντική έκδοση παραγωγής του Embleme αναμένεται να αποτελέσει μια νέα αρχιτεκτονική προσαρμοσμένη στις διαστάσεις του, όπως αποκάλυψε επίσης ο L. de Meo. Αφετηρία για το ομώνυμο concept πάντως αποτέλεσε η πλατφόρμα AmpR Medium η οποία αναμένεται να αποτελέσει την βάση για πολλά ηλεκτρικά μοντέλα των Γάλλων στο μέλλον.
Όπως και να έχει με την μελλοντική έκδοση παραγωγής, αξίζει να σημειωθεί ότι το concept επωφελείται από ένα νέου τύπου υβριδικό σύνολο το οποίο συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία ενώ το σύστημα κυψελών καυσίμου λειτουργεί ως range extender τροφοδοτώντας με ενέργεια την μπαταρία των 40 kWh. Τον ρόλο του κινητήρα αναλαμβάνει να κινεί ένας ηλεκτροκινητήρας 217 ίππων. Σύμφωνα με τις συστάσεις η μπαταρία μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία έως και 650 χλμ. ενώ οι κυψέλες καυσίμου μπορεί να συνεισφέρουν στην εξίσωση αυτονομίας με επιπλέον 350 χλμ.
Να σημειωθεί ότι εκτός από το Embleme, η Renault ετοιμάζεται να λανσάρει τη νέα βελτιωμένη εκδοχή του επαγγελματικού Master H2-Tech ως έκδοση παραγωγής καθώς θεωρεί ότι έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για την υδρογονοκίνηση με την υποδομή ανεφοδιασμού η οποία αποτελεί και το κύριο αγκάθι για τη διάδοση της συγκεκριμένης τεχνολογίας, να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, όπως υποστηρίζει.
Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει δηλώσει ο Pascal Tribotte, στέλεχος της γαλλικής φίρμας στον τομέα της εξέλιξης προϊόντων με τεχνολογία στις κυψέλες καυσίμου, η Renault δεν θεωρεί την πλήρη υδρογονοκίνηση, στα πρότυπα του Toyota Mirai ιδανική λύση προκρίνοντας την υβριδική τεχνολογία, υδρογονοκίνησης-ηλεκτροκίνησης όπως αυτή εμφανίζεται στο Embleme.
- Χανιά: Στο «μικροσκόπιο» 6 άτομα για την εξαφάνιση της 75χρονης – Τι υποστηρίζει μάρτυρας
- Αμαλιάδα: Τι υποστηρίζει η διοικήτρια του Καραμανδάνειου που παρέλαβε τρία βρέφη
- Η έκρηξη που ισοπέδωσε τη «γιάφκα των Αμπελοκήπων» [vid]
- Μπορεί η vegan δίαιτα να μας χαρίσει χρόνια ζωής;
- Βολιβία: Ένοπλη ομάδα κατέλαβε στρατόπεδο και κρατά αιχμαλώτους στρατιώτες
- Ισραήλ: Σκότωσε μέλος του πολιτικού συμβουλίου της Χαμάς – «Οι IDF θα μείνουν για πολλά χρόνια στη Γάζα»