Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Οι χώρες με τις φθηνότερες και ακριβότερες διαδικτυακές συνδρομές

Οι χώρες με τις φθηνότερες και ακριβότερες διαδικτυακές συνδρομές

Πόσες συνδρομές έχει κατά μέσο ένας άνθρωπος και ποια είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη συνδρομητική υπηρεσία παγκοσμίως;

Οι χρήστες διατηρούν κατά μέσο όρο 12 διαδικτυακές συνδρομές, συμπεριλαμβανομένων του Netflix, του Spotify και του YouTube Premium, των πιο δημοφιλών υπηρεσιών παγκοσμίως, όπως αναφέρει η Kaspersky σε μια σύνοψη της αγοράς συνδρομών που βασίζεται στην εφαρμογή SubsCrab.

Οι υπηρεσίες streaming αποτελούν την κατηγορία με τις περισσότερες συνδρομές, με το 22% των χρηστών να κάνει εγγραφή σε αυτές τις πλατφόρμες. Ωστόσο, οι υπηρεσίες πολλαπλών συνδρομών που συνδυάζουν τηλεόραση και ταινίες, παιχνίδια, ίντερνετ και τηλεπικοινωνίες γίνονται πιο δημοφιλείς, προσελκύοντας το 16% των πελατών.

Η ευκολία πρόσβασης σε ένα πακέτο υπηρεσιών επικρατεί έναντι της κατηγορίας «Μουσική», η οποία συγκεντρώνει το 8% των συνδρομητών παγκοσμίως. Σε ορισμένες χώρες επικρατούν οι τοπικές υπηρεσίες. Για παράδειγμα, στη Βραζιλία, την πρώτη θέση κατέχει η εθνική πλατφόρμα streaming Globoplay.

Τα εργαλεία παραγωγικότητας, οι τηλεπικοινωνίες και οι υπηρεσίες delivery είναι ακόμη μια σημαντική ομάδα διαδικτυακών συνδρομών, πέρα από την ψυχαγωγία. Στις περισσότερες χώρες, το Microsoft 365, το Adobe Creative Cloud, το LinkedIn Premium, το Canva και το Discord κατατάσσονται στις 20 πιο δημοφιλείς υπηρεσίες. Τοπικές υπηρεσίες όπως τηλεπικοινωνίες, διαδικτυακές αγορές ή υπηρεσίες delivery, συμπληρώνουν επίσης τις 20 κορυφαίες υπηρεσίες σε κάθε χώρα.

Το ChatGPT, που χρησιμοποιείται τόσο για εργασία όσο και για ψυχαγωγία, παρουσίασε αύξηση κατά 296% σε σύγκριση με το 2023, καθιστώντας το την ταχύτερα αναπτυσσόμενη συνδρομητική υπηρεσία παγκοσμίως. Άλλες διαδικτυακές συνδρομές που σημείωσαν σημαντική αύξηση είναι το YouTube Premium (122%), το Telegram Premium (73%), το X Premium (64%) και το Snapchat+ (59%).

Όσον αφορά τις ακυρώσεις συνδρομών, το Netflix, το YouTube Premium και το Spotify βρίσκονται στην κορυφή της λίστας – κάτι που αποτελεί την άλλη όψη της παγκόσμιας επικράτησής τους ως οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες.

Οικονομικά αποτελέσματα

Το 76% των χρηστών προτιμά τα μηνιαία προγράμματα πληρωμών, το 17% επιλέγει ετήσιες συνδρομές και το 7% άλλες περιόδους πληρωμής, όπως εβδομαδιαία ή διετή προγράμματα. Το ποσοστό των ετήσιων συνδρομών ωστόσο αυξάνεται σταθερά, από 13% το 2022 σε 17% το 2024.

Το μέσο ετήσιο κόστος των διαδικτυακών συνδρομών ανέρχεται σε $938. Η Τουρκία παρουσιάζει τη χαμηλότερη μέση τιμή συνδρομής στα $4 ανά μήνα και $23 ετησίως, καθώς και το φθηνότερο πρόγραμμα Netflix Premium, στα $5 ανά μήνα. Αντίθετα, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει τη μεγαλύτερη μέση μηνιαία τιμή συνδρομής στα $13, ενώ η Γερμανία την υψηλότερη μέση ετήσια τιμή συνδρομής στα $64.

«Με ολοένα και μεγαλύτερη ποικιλία προσφορών, ο αριθμός των συνδρομών τείνει να αυξάνεται, όπως και οι προϋπολογισμοί που δαπανώνται σε αυτές. Ένα αξιόπιστο εργαλείο διαχείρισης συνδρομών μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να οργανώσουν τις διαδικτυακές τους συνδρομές, να τους υπενθυμίζει αυτές που έχουν ξεχάσει και να ελαχιστοποιήσει τις περιττές πληρωμές. Τους δίνει επίσης τη δυνατότητα να ακυρώνουν έγκαιρα ανεπιθύμητες υπηρεσίες και να διαλέγουν νέες ελκυστικές προσφορές μεταξύ χιλιάδων επιλογών. Πρόκειται για μια προσεκτική και έξυπνη προσέγγιση στη διαχείριση των υπηρεσιών αυτών που γίνονται αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας», σχολιάζει ο Kirill Yurkin, Επικεφαλής του SubsCrab.

Για την παρακολούθηση των διαδικτυακών συνδρομών και τον έλεγχο του κόστους, η Kaspersky προτείνει το SubsCrab – ένα εργαλείο διαχείρισης συνδρομών που ξεκίνησε ως μέρος του προγράμματος υποστήριξης επιχειρήσεων start-up της Kaspersky.

* Πηγή: OT

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο