Οι λαϊκές αγορές επιστρατεύουν τα social media για να προσελκύσουν τη νεολαία
Στροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις λαϊκές αγορές, καθώς οι πωλητές αξιοποιούν την τεχνολογία για να επιτύχουν καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών και ιδιαίτερα εκείνων νεαρής ηλικίας
- Παλαιστίνια-Αμερικανίδα βουλευτής αρνήθηκε να στηρίξει την Κάμαλα Χάρις
- Συγκλονίζει βίντεο με τη διάσωση γυναίκας στην Ισπανία - Ήταν εγκλωβισμένη 3 μέρες σε αυτοκίνητο
- Ένα αντίο στον σπουδαίο δημοσιογράφο Νίκο Ψιλάκη
- Γυναίκα έβγαλε τα ρούχα της σε πανεπιστήμιο στο Ιράν για να διαμαρτυρηθεί για την χιτζάμπ
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αξιοποιούν οι λαϊκές αγορές για την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών και ιδιαίτερα των καταναλωτών νεαρής ηλικίας.
Όπως αναφέρει η Παναττική Ομοσπονδία Σωματείων Πωλητών Λαϊκών Αγορών (ΠΟΣΠΛΑ), σε ανάρτησή της: «Με στόχο την ενίσχυση των λαϊκών αγορών στις περιοχές ευθύνης τους και την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών, τα Σωματεία της Γ’ και της Στ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών υλοποιούν διαφημιστική εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».
Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους ανθρώπους, οι οποίοι μπορεί να διαμένουν κοντά σε λαϊκές αγορές, αλλά συχνά δεν γνωρίζουν την λειτουργία και τα προϊόντα που προσφέρουν.
Πραγματοποιείται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube και WhatsApp), με τη χρήση βίντεο, φωτογραφιών και κειμένου.
Υπάρχει ήδη ανταπόκριση από τους νέους καταναλωτές
«Τα σωματεία, με πρωτοβουλία του προέδρου της Γ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών και γενικού γραμματέα της ΠΟΣΠΛΑ Κώστα Σφύρλα, και του προέδρου της Στ’ Λαϊκής Αγοράς Αθηνών και αναπληρωτή προέδρου της ομοσπονδίας Χρήστου Λέου, επιδιώκουν να δείξουν στους καταναλωτές τη μοναδική ποικιλία φρέσκων προϊόντων και τις προσιτές τιμές που μπορούν να βρουν στις λαϊκές αγορές», τονίζει χαρακτηριστικά η ΠΟΣΠΛΑ.
«Από είδη διατροφής, όπως φρέσκα λαχανικά και φρούτα, κατεψυγμένα τρόφιμα, τυροκομικά, αλλαντικά, ψάρια και θαλασσινά, μέχρι ρούχα, παπούτσια, είδη σπιτιού, άνθη και φυτά, οι λαϊκές αγορές της Αθήνας καλύπτουν μια ευρεία γκάμα αναγκών, προωθώντας ταυτόχρονα προϊόντα από ελληνικές και ευρωπαϊκές βιοτεχνίες», σημειώνει.
Όπως αναφέρει, μάλιστα, «οι αναρτήσεις που κοινοποιούνται στα επίσημα προφίλ των σωματείων δείχνουν, ήδη, την ανταπόκριση του κοινού και την προσέλκυση νέων καταναλωτών» στις λαϊκές αγορές.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις