Το φόρεμα που έσωσε τη Βικτόρια Μπέκαμ από την καταστροφή
«Η εταιρεία έχει περάσει τόσα πολλά τα τελευταία 17 χρόνια - σκαμπανεβάσματα, πτώσεις» δήλωσε η Βικτόρια Μπέκαμ στο περιοδικό Harper’s Bazaar, το οποίο την ανακήρυξε επιχειρηματία της χρονιάς.
- Έκλεψαν το… ΑΤ Ομόνοιας – Έκαναν φτερά κατασχεμένα οχήματα
- Ισραηλινοί έποικοι πυρπόλησαν αυτοκίνητο, επιτέθηκαν σε σπίτι στη Δυτική Όχθη
- Νέα Ιωνία: Ξεσπά ο πατέρας του 12χρονου που τον έκλεισαν σε φρεάτιο – «Αν δεν είχε σκύψει θα είχε θρυμματιστεί»
- Καυστικό sms της Μελόνι: «Είμαι άρρωστη αλλά δουλεύω γιατί δεν έχω συνδικαλιστικά δικαιώματα»
Από τότε που η Βικτόρια Μπέκαμ λάνσαρε την ομώνυμη εταιρεία μόδας πριν από 17 χρόνια, τα σχέδια της έχουν φορεθεί από τις Κέιτ Μίντλετον, Μέγκαν Μαρκλ, Lady Gaga, Κένταλ Τζένερ, Σελένα Γκόμεζ, Τζένιφερ Λόπεζ, Γκαλ Γκάντοτ και Ναόμι Κάμπελ.
Ωστόσο, δεν ήταν η διαφήμιση από τις διασημότητες που έσωσαν την εταιρεία της Μπέκαμ από την οικονομική καταστροφή.
«Έχει χρέη ύψους 53,9 εκατομμυρίων λιρών»
Το 2008, το πρώην Spice Girl παρουσίασε την πρώτη της ready-to-wear συλλογή – αποτελούμενη από δέκα bodycon φορέματα – σε μια σουίτα ξενοδοχείου της Νέας Υόρκης γεμάτη δημοσιογράφους μόδας.
Οι πρώτες κριτικές ήταν σε μεγάλο βαθμό θετικές, αν και ελαφρώς επιφυλακτικές σχετικά με το για πόσο καιρό η βιομηχανία της μόδας θα συνέχιζε να ασχολείται με τις δημιουργίες της Βικτόρια.
Δυστυχώς για την Βικτόρια Μπέκαμ, οι δεύτερες σκέψεις των δημοσιογράφων, επιβεβαιώθηκαν.
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα της DailyMail, το 2019, ο Ντέιβιντ Μπέκαμ αναγκάστηκε να συνεισφέρει οικονομικά στην εταιρεία της συζύγου του ώστε να ορθοποδήσει, καθώς για έντεκα ολόκληρα χρόνια το brand της Βικτόρια παρουσίαζε σημαντικό έλλειμμα.
Τρία χρόνια αργότερα, το 2022, λίγες βδομάδες πριν από το ντεμπούτο της στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η επιχείρησή της «έχει χρέη ύψους 53,9 εκατομμυρίων λιρών».
Αλλά η κερδοφορία ήταν προ των πυλών, καθώς η Βικτόρια προετοιμαζόταν για την εναρκτήρια επίδειξή της στην παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας. Και ένα φόρεμα που στο μέλλον θα χαρακτηριζόταν «cult», αποδείχθηκε πως θα ήταν η ασπίδα σωτηρίας της.
Το «cult item» χρώματος parrot green
Το σούπερ μόντελ Μπέλα Χαντίντ περπάτησε στην πασαρέλα φορώντας ένα midi φόρεμα σε parrot green χρώμα, το οποίο, τους μήνες που ακολούθησαν, απέκτησε cult status – οδηγώντας σε παρομοιώσεις με το cult bandage φόρεμα του Herve Leger που κυριαρχούσε τη δεκαετία του ’80.
Το φόρεμα εξαντλήθηκε από τα ράφια των καταστημάτων από τότε που η Μπέλα το παρουσίασε για πρώτη φορά στην πασαρέλα στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού το 2022, φέρνοντας στην εταιρεία της Βικτόρια σημαντικά έσοδα.
Έκτοτε, το έχουν φορέσει όλες οι σταρ, από την πρωταγωνίστρια του Bridgerton, Phoebe Dynevor, και τα supermodels Ρόζι Χάντινγκτον-Γουάιτλι και Κένταλ Τζένερ, μέχρι τη βασίλισσα Λετίσια της Ισπανίας και την κριτή του Britain’s Got Talent, Αμάντα Χόλντεν.
Και, ενώ το outfit έχει αγαπηθεί τόσο από τις κυρίες του Χόλιγουντ όσο και από την βασιλική οικογένεια, η ευρεία δημοτικότητά του έγκειται στην διαχρονική και κολακευτική σιλουέτα του φορέματος.
View this post on Instagram
To ταξίδι της Βικτόρια Μπέκαμ
Αναλογιζόμενη τη μακρά και δαιδαλώδη πορεία της εταιρείας προς την κερδοφορία, η Βικτόρια δήλωσε στο Harper’s Bazaar ότι «είναι ένα τεράστιο επίτευγμα».
Η Βικτόρια, η οποία έχει ανακηρυχθεί επιχειρηματίας της χρονιάς από το περιοδικό, πρόσθεσε: «Η εταιρεία έχει περάσει τόσα πολλά τα τελευταία 17 χρόνια – σκαμπανεβάσματα, πτώσεις, ανακατατάξεις… ήταν μεγάλο ταξίδι.
«Έτσι, το να μπορούμε τελικά να πούμε ότι είμαστε κερδοφόρα [επιχείρηση] είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ περήφανη, επειδή δεν πρόκειται για μια εύκολη βιομηχανία», ανέφερε.
View this post on Instagram
*Με πληροφορίες από: Daily Mail | Κεντρική φωτογραφία θέματος: Reuters
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις