Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Apple: Φήμες λένε ότι θέλει να μας βάλει τα γυαλιά

Apple: Φήμες λένε ότι θέλει να μας βάλει τα γυαλιά

Eσωτερική μελέτη βρίσκεται σε εξέλιξη για τη συλλογή σχολίων από υπαλλήλους της Apple σχετικά με «έξυπνα γυαλιά».

Η Apple διερευνά την πιθανότητα να μπει δυναμικά στην αγορά των έξυπνων γυαλιών, σύμφωνα τουλάχιστον με εσωτερική μελέτη των προϊόντων που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά, θέτοντας έτσι το υπόβαθρο για την εταιρεία να ακολουθήσει τη Meta Platforms στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg, η πρωτοβουλία, με την κωδική ονομασία Atlas, ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα και περιλαμβάνει τη συλλογή σχολίων από υπαλλήλους της Apple για τα έξυπνα γυαλιά. Πρόσθετες ομάδες εστίασης σχεδιάζονται για το εγγύς μέλλον, αναφέρουν οι πηγές του δημοσιεύματος. Οι μελέτες διεξάγονται από την ομάδα Προϊόντων Συστημάτων Ποιότητας της Apple, μέρος του τμήματος μηχανικής υλικού.

«Η δοκιμή και η ανάπτυξη προϊόντων που όλοι μπορούν να αγαπήσουν είναι πολύ σημαντική για αυτό που κάνουμε στην Apple», έγραψε ο όμιλος σε ένα email προς επιλεγμένους υπαλλήλους στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Κουπερτίνο της Καλιφόρνια. «Αυτός είναι ο λόγος που αναζητούμε στελέχη που θα συμμετάσχουν σε μια επερχόμενη μελέτη χρηστών με έξυπνα γυαλιά της τρέχουσας αγοράς».

H Apple αναζητά νέες αγορές

Όταν η Apple εξετάζει το ενδεχόμενο να εισέλθει σε μια νέα κατηγορία, συχνά φιλοξενεί μυστικές ομάδες εστίασης για να κατανοήσει τι αρέσει στους χρήστες σχετικά με τα υπάρχοντα προϊόντα. Η εταιρεία συνήθως βασίζεται σε υπαλλήλους – αντί για πελάτες – ώστε να μπορεί να αποφύγει τη δημοσιοποίηση των σχεδίων της.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα, το Bloomberg News ανέφερε μια ακόμα εσωτερική μελέτη: η εταιρεία δοκίμασε μια εφαρμογή για άτομα με προδιαβήτη που παρακολουθεί τις αλλαγές σακχάρου στο αίμα και τη διατροφή τους.

Η τελευταία μελέτη δείχνει ότι η Apple προχωρά με τη δική της δουλειά για τα έξυπνα γυαλιά. Το Bloomberg ανέφερε προηγουμένως ότι η κατασκευάστρια του iPhone σκέφτηκε μια… εισβολή στην αγορά – δυνητικά πρόκληση για τα έξυπνα γυαλιά Ray-Ban της Meta – αν και ένα πραγματικό προϊόν είναι ακόμη χρόνια μακριά.

Η έρευνα είναι πιθανό να καθοδηγήσει την Apple σε ποια χαρακτηριστικά θα συμπεριλάβει στα δικά της γυαλιά και να βοηθήσει στον εντοπισμό των τρόπων χρήσης της τεχνολογίας.

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης συσκευής αυτού του είδους είναι μια πρόκληση. Το σετ μάσκας επαυξημένης πραγματικότητας Vision Pro της Apple αξίας 3.499 δολαρίων, που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο, θεωρείται πολύ δυσκίνητο και ακριβό για να γίνει κύριο προϊόν.

Για χρόνια, η Apple προσπαθούσε να φτιάξει μια ελαφρύτερη έκδοση επαυξημένης πραγματικότητας (AR) της συσκευής – κάτι που θα μπορούσε να φορεθεί όλη μέρα και ενδεχομένως να αντικαταστήσει το iPhone. Οι εργασίες σε αυτό το έργο έχουν εκτοξευθεί λόγω πολλών τεχνικών προκλήσεων.

Η λιτή φόρμουλα της Meta

Η Meta, εν τω μεταξύ, βρήκε την επιτυχία με μια πιο λιτή φόρμουλα. Τα γυαλιά των 299 δολαρίων, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τον Όμιλο Luxottica, δεν είναι στην πραγματικόττηα γυαλιά AR καθώς δεν προσφέρουν την προβολή πληροφοριών στο γυαλί. Ωστόσο, επιτρέπουν στους χρήστες να τραβούν βίντεο, να λαμβάνουν τηλεφωνήματα και να κάνουν ερωτήσεις χρησιμοποιώντας έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης.

Ουσιαστικά, η Apple ψάχνει να δημιουργήσει κάτι παρόμοιο. Η προσέγγισή της θα μπορούσε να περιλαμβάνει την κατασκευή έξυπνων γυαλιών που λειτουργούν όπως τα ήδη δημοφιλή ακουστικά AirPods. Μια έκδοση σε μορφή γυαλιών θα επέτρεπε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, αισθητήρες και βελτιωμένη τεχνολογία ήχου.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι και ανταγωνιστές της Apple προχωρούν επίσης στον ίδιο δρόμο.

Τους τελευταίους μήνες, Meta και Snap έκαναν μια προεπισκόπηση μοντέλων γυαλιών AR που μπορούν να συνδυάσουν τον πραγματικό κόσμο με ψηφιακές επικαλύψεις παιχνιδιών, μηνυμάτων κειμένου και εφαρμογών. Κανένα προϊόν δεν θα είναι έτοιμο για τους καταναλωτές για τουλάχιστον μερικά χρόνια από σήμερα. Ουσιαστικά, τα τρέχοντα πρωτότυπα αφορούν περισσότερο στο να κάνουν τους προγραμματιστές, δηλαδή τους δημιουργούς εφαρμογών, να αγοράσουν το concept.

Η Apple σχεδιάζει επίσης να ανανεώσει το σετ Vision Pro για να διευρύνει την απήχησή του. Η συσκευή είναι εξαιρετική για την παρακολούθηση βίντεο και την εκτέλεση εργασιών γραφείου, αλλά το βάρος, η υψηλή τιμή και το περιορισμένο περιεχόμενό της την έχουν κάνει ένα εξειδικευμένο προϊόν.

Η εταιρεία εργάζεται σε μια έκδοση της συσκευής mixed reality χαμηλότερης τεχνολογίας με φθηνότερα εξαρτήματα. Επίσης, φέρεται να σχεδιάζει μια συσκευή που ουσιαστικά θα ενσωματώνει πολλά από τα χαρακτηρσιτικά και τις υπολογιστικές δυνατότητες ενός iPhone, επιτρέποντας στο σετ να γίνει στην ουσία ένα αξεσουάρ που θα συνοδεύει συσκευές που ο χρήστης ήδη κατέχει.

Πηγή: OT.gr

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο