Ο σχεδιαστής μόδας που κάνει ρούχα για τους άνδρες που τρέμουν στην ιδέα να θεωρηθούν «στιλάτοι»
Ο Aaron Levine είχε ένα προαίσθημα ότι επρόκειτο να απολυθεί από την Abercrombie & Fitch -ωστόσο, η περίοδος ανεργίας κράτησε λίγο
- Τροχαίο στην Πειραιώς: Τι λέει ο 77χρονος που σύρθηκε δεκάδες μετρά στην άσφαλτο από φορτηγό
- Δύο νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο ελβετικού ομίλου στο Κεντάκι
- Κυκλοφορούσε με Porche και λήστευε κοσμηματοπωλεία - Κρύφτηκε στο φρεάτιο ασανσέρ για να μην συλληφθεί
- Στον πάτο της ΕΕ τα ελληνόπουλα στην ψηφιακή κατάρτιση
Ο Aaron Levine έχει σχεδιάσει για τις εταιρείες Abercrombie & Fitch, Club Monaco και Madewell. Αυτή την εβδομάδα, παρουσιάζει μια δική του μάρκα.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο Aaron Levine είχε ένα προαίσθημα ότι επρόκειτο να απολυθεί από την Abercrombie & Fitch.
Λίγο πριν από τη μοιραία αξιολόγηση, ο Aaron Levine, τότε ανώτερος αντιπρόεδρος για το σχεδιασμό ανδρικών και γυναικείων ρούχων, απευθύνθηκε στη σύζυγό του, Nicole, και είπε ότι «οι αισθήσεις του» είχαν αρχίσει να μυρμηγκιάζουν.
«Απλώς ένιωθα ότι ίσως ήμουν πολύ ενοχλητικός, ότι δεν έλεγα αρκετά ναι σε πράγματα», είπε ο Levine. Μπορούσε να δει το τρένο να φεύγει από το σταθμό – η Abercrombie θα έβλεπε τη μετοχή της να αυξάνεται κατά περισσότερο από 800% από την αρχή του 2021 – αλλά ο Levine είχε την αίσθηση ότι σε λίγο θα του έλεγαν να κατέβει από το βαγόνι.
Πράγματι, απολύθηκε στα μέσα του 2021. Η περίοδος ανεργίας του ήταν σύντομη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο σκιώδης τύπος πίσω από τις τάσεις
Στους μήνες και τα χρόνια που ακολούθησαν -μέσα στα όρια μιας αυστηρής ρήτρας μη ανταγωνισμού- ο Aaron Levine έγινε τo παρασκηνιακό «χέρι» σε άλλες mainstream μάρκες μόδας όπως η Madewell, η Vince και η Aimé Leon Dore.
Σχεδίασε fleece μπουφάν για την αστική υπαίθρια εταιρεία Huckberry και δημιούργησε ένα ζευγάρι μπότες για τη Viberg.
Ήταν ο Μάγος του Οζ πίσω από την κουρτίνα που κατεύθυνε ομάδες σχεδιαστών σε βασικές λεπτομέρειες της μόδας, όπως ποια καρό πουλάνε καλύτερα, πόσο λεπτό πρέπει να είναι ένα κοστούμι και πόσες πιέτες πρέπει να διπλώνονται σε ένα παντελόνι.
Ο Aaron Levine κράτησε λίγο χαμηλό προφίλ κατά τη διάρκεια αυτού του κεφαλαίου της καριέρας του.
Αυτές τις μέρες, ωστόσο, θα ήθελε λίγη αναγνώριση. Μετά από 22 χρόνια στη βιομηχανία της μόδας, βγαίνει μπροστά με μια δική του μάρκα, που κάνει ντεμπούτο αυτή την εβδομάδα.
Για πρώτη φορά, οι δημιουργίες που σχεδιάζει θα φέρουν το όνομά του.
Το γκριζαρισμένο μούσι του τού δίνει την όψη ενός hipster Γκάνταλφ. «Είμαι εθισμένος στη νικοτίνη» λέει ανασηκώνοντας τους ώμους του
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
O Aaron Levine μοιάζει με hipster Γκάνταλφ
«Είχα κουραστεί τόσο πολύ να ζητάω άδεια», είπε ο Levine στους New York Times, ο οποίος στα 48 του είχε ίσως δεχθεί κάποια έξτρα αγένεια στο πρόσωπό του.
Ήταν τέλη Μαΐου και καθόταν στο στούντιο του Γουίλιαμσμπεργκ, στο Μπρούκλιν, όπου έδινε μορφή στη συλλογή, περιτριγυρισμένος από καρφιτσωμένα σκίτσα και πρόχειρα σχέδια από μουσελίνα.
Στο κεφάλι του ήταν η δική του εκδοχή της «κουβέρτας ασφαλείας»: ένας πλεκτός σκούφος που φοράει ακόμη και τα καλοκαίρια.
Το γκριζαρισμένο μούσι του τού δίνει την όψη ενός hipster Γκάνταλφ. «Είμαι εθισμένος στη νικοτίνη» λέει ανασηκώνοντας τους ώμους του.
Μήνες αργότερα, ο Aaron Levine επέστρεψε στο στούντιο με ολοκληρωμένα ρούχα μπροστά του.
Περνάει τον χρόνο του πετώντας πέρα δώθε από το Γκράνβιλ του Οχάιο, όπου ζει με τη σύζυγό του και τις δίδυμες έφηβες κόρες του, αρκετές φορές τον μήνα.
Είπε ότι ήθελε απλώς να φτιάχνει «ενήλικα ρούχα που δεν κάνουν το μυαλό σου να πονάει».
Η γραμμή του είναι ρούχα για ραντεβού και μοντέρνα ρούχα εργασίας για τον άνδρα που εργάζεται σε μια μεσαίου επιπέδου δουλειά
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Aaron Levine και οι άντρες του
Η γραμμή του είναι ρούχα για ραντεβού και μοντέρνα ρούχα εργασίας για τον άνδρα που εργάζεται σε μια μεσαίου επιπέδου δουλειά -κάποιον που θέλει να είναι καλύτερος από τον J. Crew, αλλά με πολύ λιγότερα χρήματα από την Loewe.
Τα γνωστά λευκά button-ups είναι πειραγμένα με λεπτομέρειες. Ένα σακάκι με φερμουάρ τύπου Carhartt είναι τοποθετημένο πάνω σε ένα μοντέλο, απέναντι από ένα λεπτό παρκά στο καλούπι ενός σακακιού με το οποίο ο Aaron Levine συνήθιζε να κάνει snowboard.
Υπάρχει ένα ελαφρώς ευρύχωρο κοστούμι σε καφέ χρώμα, καθώς και φούτερ με κουκούλα και φούτερ με μισό φερμουάρ που κατασκευάζονται στο Ντιτρόιτ.
Ο Levine είναι ο κύριος επενδυτής και δεν έχει λάβει κανένα εξωτερικό κεφάλαιο.
Η μικροσκοπική του ομάδα -ίσως η μικρότερη με την οποία έχει συνεργαστεί- περιλαμβάνει τον Josh York, έναν κατασκευαστή με έδρα το Ντιτρόιτ, τον Nolan White, έναν influencer του Instagram με baby face που είναι βοηθός σε όλα τα θέματα, και τον Jon Tietz, έναν πρώην συντάκτη του GQ που είναι ο εσωτερικός στιλίστας της σειράς.
Είναι ένας απόφοιτος της σχολής του Ralph Lauren για τα «κλασικά με ένα twist»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι σπασίκλες της αντρικής ένδυσης
Ο Ρομπέν του Μπάτμαν του Aaron Levine είναι ο Arturo Castaneda, σχεδιαστής, κατασκευαστής σχεδίων και ράφτης, στο στούντιο του οποίου στο Γουίλιαμσμπεργκ εργάζεται ο Levine.
«Πρόκειται για ένα ταπεινό δωμάτιο με μια ταπεινή ομάδα», δήλωσε ο Levine.
Υπάρχει αρκετή λεπτομέρεια στην εισαγωγική συλλογή της μάρκας του για να δελεάσει τους σπασίκλες της ανδρικής ένδυσης, αλλά όχι και αρκετή υφασμάτινη μαγεία για να τρομάξει κάποιον που δεν ξεχωρίζει το Glen check από το tartan.
Όπως είπε ο Aaron Levine, του αρέσουν τα καλοφτιαγμένα πράγματα που δεν κάνουν τον χρήστη «να φαίνεται ότι προσπαθείς πολύ».
Αυτή η ισορροπία είναι κάτι που ο Levine έχει επιδιώξει σε όλη του τη σχεδιαστική καριέρα.
Βοηθός διευθυντή σε ένα κατάστημα Abercrombie της Βιρτζίνια
Ο Aaron Levine σπούδασε merchandising στο Virginia Tech, πριν εγκαταλείψει τη σχολή πριν την αποφοίτησή του.
Η σχολή, όπως είπε, «δεν κάλυπτε το εύρος αυτού που προσπαθούσα να πετύχω, οπότε έπρεπε να το βιώσω από πρώτο χέρι».
Παρόλα αυτά, η κύρια εμπειρία του Levine στον κλάδο της ένδυσης ήρθε όταν εργάστηκε ως βοηθός διευθυντή σε ένα κατάστημα Abercrombie στο τοπικό εμπορικό κέντρο της Βιρτζίνια.
Κατά δική του ομολογία, ο Levine έχει υποτυπώδεις δεξιότητες σχεδίασης και λίγες έμφυτες τεχνικές γνώσεις.
Αυτό με το οποίο ήταν οπλισμένος ήταν το πάθος ενός φανατικού για τα ρούχα. «Ίσως μπορώ να το κάνω αυτό επειδή το αγαπώ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον στον πλανήτη», είπε.
Έβαλε το πόδι του στην πόρτα στο τμήμα πωλήσεων του Joseph Abboud, του κατασκευαστή κοστουμιών. Η δουλειά στις πωλήσεις ήταν απογοητευτική.
«Καθόμουν στο τέλος του σχεδιαστικού διαδρόμου και παρακολουθούσα πώς δουλεύουν», είπε.
«Ήθελα να το κάνω αυτό. Αν μπορούσα απλά να είμαι σε αυτό το δωμάτιο και να διαλέγω υφάσματα και να σχεδιάζω πουκάμισα και να το κάνω αυτό, θα ήταν απίστευτο».
Δείτε το βίντεο
«Κλασικά με ένα twist»
Μετά από μερικά χρόνια, η επιθυμία του έγινε πραγματικότητα, όταν ένας ανώτερος υπάλληλος τον έστειλε σε μια «κατώτερη θέση» στο τμήμα σχεδιασμού της Abboud.
Από εκεί, ανέβηκε την αμερικανική σκάλα της μόδας, με στάσεις στην Hickey Freeman, την Jack Spade, την Club Monaco και, τελικά, την Abercrombie.
Αυτό που ο Aaron Levine έδειχνε πάντα -αυτό που τον έκανε τον άνθρωπο που πρέπει να καλέσετε αν χρειάζεστε κάποιον να σχεδιάσει καρό και παντελόνια- είναι μια φρικιαστική ικανότητα να κάνει τα εύπεπτα, στοιχειώδη ρούχα να φαίνονται ενδιαφέροντα.
Είναι ένας απόφοιτος της σχολής του Ralph Lauren για τα «κλασικά με ένα twist».
Ξυλοκόπος-με-Μ.Β.Α
«Το επίπεδο γούστου του όταν πρόκειται να διακρίνει τι διαχωρίζει το καλό από το σπουδαίο προϊόν είναι απλά πολύ, πολύ υψηλό», δήλωσε ο Jake Woolf, 33 ετών, δημιουργός περιεχομένου ανδρικής μόδας, ο οποίος είναι εδώ και καιρό θαυμαστής (και αγοραστής) της δουλειάς του Levine, την οποία περιέγραψε ως κλασική, αλλά εκλεκτική.
Ο Aaron Levine, είπε, έχει ένα εξαιρετικό μάτι για αυτές τις μικρολεπτομέρειες – μια πένσα σε ένα σακάκι, μια ιδιαίτερη πλύση σε ένα ζευγάρι τζιν -που απλά κάνουν ένα απλό ρούχο καλύτερο.
«Είναι όλα αυτά τα μικρά πράγματα που οι περισσότεροι άντρες πιθανώς δεν σκέφτονται απαραίτητα όταν αγοράζουν ρούχα», δήλωσε ο Woolf.
Για το σκοπό αυτό, ο Aaron Levine έχει λογαριασμό στο Instagram, όπου δημοσιεύει φωτογραφίες του εαυτού του που επιδεικνύουν την αίσθηση της μόδας του ξυλοκόπου-με-Μ.Β.Α. που αρέσει σε πολλούς άνδρες.
Ο λογαριασμός έχει περισσότερους από 116.000 ακόλουθους.
Δείτε το βίντεο
Μη φοβάστε, δεν δαγκώνει το στυλ
Ο Aaron Levine άρχισε να δημοσιεύει ρούχα στο Instagram κατά τη διάρκεια της θητείας του στην Abercrombie, όπου αισθανόταν να τον πνίγουν δημιουργικά οι παράμετροι μιας τόσο μεγάλης, μαζικής εταιρείας.
«Δεν μπορώ να στιλιζάρω τίποτα, οπότε απλά θα στιλιζάρω τον εαυτό μου», δήλωσε ο Levine. Ο λογαριασμός τον δείχνει με κρεμ λαιμόκοψη που μπαίνει μέσα σε ξεθωριασμένα τζιν, μαύρα παντελόνια και vintage κοτλέ σακάκια με βελγικά παπούτσια.
Τα ρούχα είναι δημιουργικά, ναι, αλλά και αρκετά εύκολα για να τα αντιγράψετε.
Ο Woolf δήλωσε ότι το Instagram του Levine είναι ιδιαίτερα φιλόξενο για τους ανθρώπους που μπορεί να «εκφοβίζονται από την ιδέα του ανδρικού στυλ».
Μόδα και τσιτάτα
Ο λογαριασμός προσφέρει περισσότερα από τα ρούχα.
Ο Levine έχει γίνει ένα είδος διαδικτυακού ανδρικού Tony Robbins, συνδυάζοντας τις φωτογραφίες του με ρητά για τη ζωή όπως: «Αγόρασε το εισιτήριο, πάρε τη βόλτα» και «Να πιέζουμε τους εαυτούς μας πνευματικά συναισθηματικά σωματικά δημιουργικά και ό,τι άλλο».
«Έχει το εγχειρίδιο, το εγχειρίδιο του Aaron Levine», δήλωσε ο Matthew Spade, 39 ετών, δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου και θαυμαστής των σχεδίων του Levine.
«Και δεν είναι φτηνιάρικο. Δεν είναι επιτηδευμένο. Είναι πολύ φυσικό».
Όταν ο Aaron Levine ρωτήθηκε σχετικά με την είσοδο σε μια ήδη πυκνή αγορά, απάντησε: «Το βλέπω όπως, αν έβγαινε ένα νέο συγκρότημα, θα λέγατε, ‘Γιατί ξεκινάτε ένα νέο συγκρότημα;’. Πάντα υπάρχει χώρος για νέα, καλή μουσική».
*Με στοιχεία από nytimes.com | Αρχική Φωτό: Aaron Levine / Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις