Νικόλ Κίντμαν: «Θέλω να δουλέψω με τον Μάρτιν Σκορσέζε, αρκεί να κάνει μια ταινία με γυναίκες»
Φαίνεται ότι η Νικόλ Κίντμαν αναζητά ένα πιο γυναικείο καστ όταν πρόκειται για συνεργασία με τον Μάρτιν Σκορσέζε.
- Τροχαίο στην Πειραιώς: Τι λέει ο 77χρονος που σύρθηκε δεκάδες μετρά στην άσφαλτο από φορτηγό
- Δύο νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο ελβετικού ομίλου στο Κεντάκι
- Κυκλοφορούσε με Porche και λήστευε κοσμηματοπωλεία - Κρύφτηκε στο φρεάτιο ασανσέρ για να μην συλληφθεί
- Στον πάτο της ΕΕ τα ελληνόπουλα στην ψηφιακή κατάρτιση
Η Νικόλ Κίντμαν έγινε viral νωρίτερα φέτος, όταν της απονεμήθηκε το βραβείο AFI Life Achievement και χρησιμοποίησε τον ευχαριστήριο λόγο της για να αναφερθεί σε κάθε σκηνοθέτη με τον οποίο έχει συνεργαστεί στην καριέρα της. Επρόκειτο για ένα εντυπωσιακό κατάλογο από ταλαντούχους σκηνοθέτες, από τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ μέχρι την Τζέιν Κάμπιον, τον Γκας Βαν Σαντ, τον Γιώργο Λάνθιμο, τη Σοφία Κόπολα και άλλους.
Αλλά η Κίντμαν δήλωσε πρόσφατα στο Vanity Fair ότι ο κατάλογος των σκηνοθετών με τους οποίους επιθυμεί να συνεργαστεί παραμένει αρκετά μακρύς.
Με ποιους θα ήθελε να συνεργαστεί η Νικόλ Κίντμαν;
«Πάντα έλεγα ότι θέλω να δουλέψω με τον [ Μάρτιν] Σκορσέζε, αν κάνει μια ταινία με γυναίκες», δήλωσε η Νικόλ Κίντμαν. «Θα ήθελα πολύ να δουλέψω με την Κάθριν Μπίγκελοου. Θα ήθελα πολύ να δουλέψω με τον Σπάικ Τζόουνς. Θα ήθελα πολύ να δουλέψω με τον PTA [Πολ Τόμας Άντερσον]. Πάντα ήθελα να δουλέψω με τον Μίκαελ Χάνεκε. Και υπάρχουν ένα σωρό νέοι ανερχόμενοι σκηνοθέτες – είναι τόσοι πολλοί και είμαι πάντα ανοιχτή στην ανακάλυψη νέων προσώπων».
«Και το βρίσκω πραγματικά συναρπαστικό όταν λες: ‘Να κάποιος που είναι τόσο έμπειρος και δουλεύει και δουλεύει, και τώρα έχει πραγματικά φτάσει στο πικ του’», πρόσθεσε η Κίντμαν.
«Δούλεψα με την Κάριν Κουσάμα στο “Destroyer”, και αυτή προχώρησε στο “Yellowjackets” και τώρα ασχολείται με τόσα πολλά μεγάλα projects. [Τότε] βρισκόταν σε ένα σημείο όπου ήταν απογοητευμένη γιατί δεν έκανε ούτε τα πράγματα που ήθελε ενώ δεν είχε ούτε ευκαιρίες».
Οι επικρίσεις για τον «βουβό» γυναικείο ρόλο
Ενώ στις ταινίες του Σκορσέζε κυριαρχούν συνήθως οι άνδρες πρωταγωνιστές, έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν ταινίες με πρωταγωνίστριες, όπως το δράμα του 1974 «Η Αλίκη δε μένει πια εδώ». Στην ταινία αυτή πρωταγωνιστούσε η Έλεν Μπέρστιν, η οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ για την ερμηνεία της.
Η πιο πρόσφατη σκηνοθετική προσπάθεια του Σκορσέζε, το «Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού», είχε έναν σημαντικό ρόλο για τη Λίλι Γκλάντστοουν μαζί με τους άνδρες συμπρωταγωνιστές του Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Η Γκλάντστοουν κέρδισε Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της και ήταν υποψήφια στα Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου.
Φαίνεται ότι η Κίντμαν ενδέχεται να αναζητά ένα πιο γυναικείο καστ όταν πρόκειται για συνεργασία με τον Σκορτσέζε, ο οποίος έχει επικριθεί στο παρελθόν για τους γυναικείους χαρακτήρες του. Η διαμάχη περιβάλλει την κυκλοφορία του «Ο Ιρλανδός» λόγω του σχεδόν βουβού ρόλου της Άννα Πάκουιν. Είχε μόνο μία ατάκα στην ταινία διάρκειας τρεισήμισι ωρών, αλλά αυτό ήταν μια συνειδητή επιλογή του Σκορσέζε.
Ο Σκορσέζε απάντησε στην κριτική που δέχθηκε, αναφέροντας τότε: «Η Άννα Πάκουιν, η οποία είναι καταπληκτική στην ταινία, έχει μόνο μία ατάκα. Αλλά αυτή η μία κόρη ξέρει, ξέρει τα πάντα, [και το δείχνει] μόνο με το βλέμμα της – και αυτή είναι που [ο Φρανκ] θέλει να είναι μαζί της, αυτή είναι που θέλει να τον αγαπήσει, αλλά εκείνη αρνείται να του μιλήσει αφού μάθει για τα εγκλήματά του».
*Με πληροφορίες από: Variety | Κεντρική φωτογραφία θέματος: Reuters
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις