Μετρό Θεσσαλονίκης: «Τρολάρει» τον Σταϊκούρα ο Κασσελάκης για το λογότυπο
Η ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης.
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Στέλεχος της ΑΑΔΕ σε κύκλωμα που διακινούσε ποτά «μπόμπες» – Δώδεκα συλλήψεις
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Παρουσιάστηκε σε επίσημη εκδήλωση το λογότυπο του πολύπαθου Μετρό Θεσσαλονίκης με τις αντιδράσεις να μην έχουν ακόμα κοπάσει αναγκάζοντας την ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. να βγει και να απαντήσει σε όσα τις επιρρίπτονται.
Έδωσε εξηγήσεις για το λογότυπο καθώς και για τους λόγους που η εταιρεία προχώρησε στην απευθείας ανάθεση.
Ο Στέφανος Κασσελάκης, μια ημέρα μετά τον σάλο που προκλήθηκε, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, «τρολάρει» τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σταϊκούρα.
Το αισθητικό κομμάτι και η απευθείας ανάθεση βρέθηκαν στο στόχαστρο της κριτικής
Γράφει: «Υπουργέ, ψάχνουμε γραφίστα για το λογότυπο του νέου κόμματος. Θα μας συστήσετε τον δικό σας;» συνοδεύοντας την ανάρτηση με τη φωτογραφία του υπουργού να κρατά το λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Υπουργέ, ψάχνουμε γραφίστα για το λογότυπο του νέου κόμματος. Θα μας συστήσετε τον δικό σας;
ΥΓ:
Αυτές οι απευθείας αναθέσεις των χιλιάδων ευρώ θα τελειώσουν. Για κάθε ανάθεση διαγωνισμός. Αξιοκρατία παντού. pic.twitter.com/v1ZZkOnkAU— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) November 14, 2024
Για την απευθείας ανάθεση
Ο τέως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ βάζει και ένα υστερόγραφο στην ανάρτησή του: «Αυτές οι απευθείας αναθέσεις των χιλιάδων ευρώ θα τελειώσουν. Για κάθε ανάθεση διαγωνισμός. Αξιοκρατία παντού».
Να σημειωθεί ότι το λογότυπο είναι ένα πεζό «μ» μέσα σε ένα κύκλο.
Γιατί το πεζό γράμμα «μ»
Στον Χρήστο Σταϊκούρα έλαχε χθες ο κλήρος να κάνει την παρουσίαση, εξηγώντας πως «το πεζό γράμμα «μ», αποτέλεσε μία προφανή επιλογή ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά να διαφοροποιείται από το κεφαλαίο «Μ,» το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως σε διάφορες παραλλαγές σε όλον τον κόσμο».
Σήμερα η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. εξήγησε γιατί ακυρώθηκαν οι δύο διαγωνισμοί για το λογότυπο καθώς και για την απευθείας ανάθεσης τους έργου στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE., με αμοιβή 30.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις