Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Το πολυτελές Pit Stop της Louis Vuitton στη ΝΥ – Καφές, γλυκό, μόδα, Χριστούγεννα

Το πολυτελές Pit Stop της Louis Vuitton στη ΝΥ – Καφές, γλυκό, μόδα, Χριστούγεννα

Ένα νέο κατάστημα της Louis Vuitton ανοίγει κοντά στο τμήμα του Μανχάταν, γνωστό ως Billionaires' Row. Είναι φτιαγμένο για να διαρκέσει μόνο μερικά χρόνια, ενώ η εταιρεία ανακαινίζει τη ναυαρχίδα της απέναντι.

Τους πελάτες υποδέχεται μια πανύψηλη εγκατάσταση στο αίθριο του καταστήματος, σχεδιασμένη από τον Shohei Shigematsu, αρχιτέκτονα της εταιρείας Office for Metropolitan Architecture.

Τέσσερις γλυπτικοί πυλώνες από στοιβαγμένους κορμούς Louis Vuitton σκαρφαλώνουν προς την οροφή των περίπου 50 μέτρων, θυμίζοντας παιχνίδι Tetris.

«Μπαίνοντας σε ένα κατάστημα Louis Vuitton σημαίνει ότι ξεκινάς ένα ταξίδι», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Louis Vuitton, Pietro Beccari.

Από τις it bag στα σνακ πολυτελείας της Louis Vuitton

Κατά τη διάρκεια της θητείας του Beccari, η Louis Vuitton συνέχισε να τοποθετείται επιθετικά ως πολιτιστικό εμπορικό σήμα. Παρουσίασε τους θρύλους του τένις Ρότζερ Φέντερερ και Ράφελ Ναδάλ να κάνουν πεζοπορία στους Δολομίτες των Άλπεων για μια διαφημιστική καμπάνια νωρίτερα φέτος.

Το 2023, διόρισε τον Pharrell Williams ως δημιουργικό διευθυντή της Louis Vuitton για τους άνδρες.

Ο οίκος έχει επίσης επεκταθεί στον κόσμο της εστίασης και της φιλοξενίας. Έφερε τους καταξιωμένους Γάλλους σεφ Arnaud Donckele και Maxime Frédéric για να επιβλέπουν διάφορα γαστρονομικά εγχειρήματα, συμπεριλαμβανομένου του Le Café, ενός concept εστιατορίου που έχει σχεδιαστεί γύρω από αυτό που ο οίκος αποκαλεί «σνακ πολυτελείας».

«Ο παραλληλισμός μεταξύ του δέρματος και της δεξιοτεχνίας στην παρασκευή σοκολάτας είναι απίστευτος», δήλωσε ο Frédéric. «Η σοκολάτα είναι σαν το δέρμα. Οι χειρονομίες είναι οι ίδιες, με την ίδια ακρίβεια»

«Είναι το είδος του φαγητού που ταιριάζει απόλυτα με το shopping»

«Είναι το είδος του φαγητού που ταιριάζει απόλυτα με το shopping» / images © Louis Vuitton

Φαγητό και shopping

Για το κατάστημα της Νέας Υόρκης, το Le Café θα περιλαμβάνει ένα μπαρ και ένα χώρο βιβλιοθήκης, θα φιλοξενεί έως και 70 άτομα και θα προσφέρει πιάτα όπως μονογραμμένες αλμυρές βάφλες με χαβιάρι (48 δολάρια), ένα cheeseburger (32 δολάρια) και επιδόρπια όπως μια τάρτα αχλαδιού Bartlett (22 δολάρια).

«Είναι το είδος του φαγητού που ταιριάζει απόλυτα με το shopping», δήλωσε ο Donckele σε ένα email.

«Μπορείτε να σταματήσετε και να φάτε κάτι για πέντε λεπτά εξίσου εύκολα όσο μπορείτε να περάσετε δύο ώρες σε ένα τραπέζι».

Η Louis Vuitton προσέλαβε δύο σεφ με έδρα τη Νέα Υόρκη, τον βραβευμένο με αστέρι Michelin Christophe Bellanca και τη Mary George του εστιατορίου Daniel.

Κοντά στα τμήματα των αποσκευών και των τσαντών υπάρχουν μηχανήματα σφραγίδων και τεχνίτες, σε περίπτωση που οι πελάτες επιθυμούν να προσαρμόσουν τα είδη Louis Vuitton κατά την αγορά τους

images © Louis Vuitton

Βιβλία και shopping

Άρχισαν να σχεδιάζουν ένα μενού ειδικά για την Αμερική πριν από μερικούς μήνες, ενώ εξακολουθούν να συνεργάζονται στενά με τον Donckele και τον Frédéric.

Πρόκειται για ένα μοντέλο δημιουργίας γευστικών εμπειριών ειδικά για την περιοχή, το οποίο ο οίκος έχει υιοθετήσει με άλλα εστιατόρια του LVMH σε όλο τον κόσμο, όπως το Le Café του Louis Vuitton στην Μπανγκόκ και το Le Hall στο Τσενγκντού της Κίνας.

Το Le Hall τιμήθηκε με ένα αστέρι Michelin τον Σεπτέμβριο.

Η βιβλιοθήκη – την οποία επιμελήθηκε ο Ian Luna, εκδότης και συγγραφέας στον εκδοτικό οίκο Rizzoli – περιλαμβάνει περισσότερα από 650 βιβλία αφιερωμένα στο φαγητό, την τέχνη, την αρχιτεκτονική, τα ταξίδια και άλλα θέματα (περιέργως, η λογοτεχνία φαίνεται να απουσιάζει από την εξαντλητική επιλογή), παράλληλα με τους τίτλους του οίκου από το διευρυνόμενο τμήμα εκδόσεων.

images © Louis Vuitton

H πρώτη σοκολάτα Louis Vuitton στην Αμερική

Στον ίδιο όροφο υπάρχει επίσης η πρώτη σοκολάτα Louis Vuitton στην Αμερική. Κατασκευασμένη από τον Frédéric, ο χώρος διαθέτει μια ποικιλία από γλυκά – όλα από το Παρίσι – που περιλαμβάνουν μπάρες με το διάσημο σχέδιο Damier σε σκακιέρα του οίκου (ξεκινούν από 32 δολάρια) και τη μασκότ της μάρκας, Vivienne Doudou, που στέκεται πάνω σε ένα μπαούλο Louis Vuitton (375 δολάρια).

«Ο παραλληλισμός μεταξύ του δέρματος και της δεξιοτεχνίας στην παρασκευή σοκολάτας είναι απίστευτος», δήλωσε ο Frédéric. «Η σοκολάτα είναι σαν το δέρμα. Οι χειρονομίες είναι οι ίδιες, με την ίδια ακρίβεια».

Ο πρώτος, ο δεύτερος και ο τρίτος όροφος του καταστήματος εξακολουθούν να είναι αφιερωμένοι στις παλιές καλές αγορές κοσμημάτων, αξεσουάρ, ανδρικών και γυναικείων ενδυμάτων. Ο πέμπτος όροφος προορίζεται για τους ιδιώτες πελάτες του οίκου και είναι διαθέσιμος μόνο κατόπιν ραντεβού.

images © Louis Vuitton

Η τοποθεσία στην 6 East 57th Street

Η Louis Vuitton σχεδίασε επίσης μια αποκλειστική συλλογή για τα εγκαίνια του καταστήματος – με χρώματα της Νέας Υόρκης, όπως το κίτρινο των ταξί, και εικόνες όπως ουρανοξύστες και πινακίδες κυκλοφορίας της Νέας Υόρκης.

Κοντά στα τμήματα των αποσκευών και των τσαντών υπάρχουν μηχανήματα σφραγίδων και τεχνίτες, σε περίπτωση που οι πελάτες επιθυμούν να προσαρμόσουν τα είδη Louis Vuitton κατά την αγορά τους.

Η τοποθεσία στην 6 East 57th Street φιλοξενούσε ένα Niketown, και οι εκτεθειμένοι τοίχοι από τούβλα και οι σφραγίδες στον τοίχο που μοιάζουν με κολεγιακές, θυμίζουν τους προηγούμενους κατοίκους του χώρου.

Πιο πρόσφατα, η τοποθεσία χρησιμοποιήθηκε ως προσωρινό κατάστημα Tiffany’s, ενώ η γειτονική ναυαρχίδα υποβαλλόταν σε μια τεράστια ανακαίνιση. Το 2021, η LVMH εξαγόρασε την Tiffany’s.

Η μάρκα δεν ανέφερε αν το περιεχόμενο του προσωρινού καταστήματος αποτελεί ένδειξη για το τι πρόκειται να ακολουθήσει για τη μόνιμη ναυαρχίδα της – όποτε κι αν ανοίξει.

Τέχνη και Louis Vuitton αντάμα

Η Louis Vuitton ήταν ένας από τους πρώτους οίκους μόδας που σχεδίασε συνεργασίες με βάση καλλιτέχνες.

Εκθέσεις κοντά στους ανελκυστήρες κάθε ορόφου αναδεικνύουν τις συνεργασίες με τους Stephen Sprouse, Takashi Murakami, Supreme, Yayoi Kusama και Richard Prince.

«Το να φέρνουμε τον πολιτισμό στους χώρους μας δεν είναι κάτι καινούργιο για τη Louis Vuitton», δήλωσε ο Beccari. «Είναι ένα ουσιαστικό μέρος της κληρονομιάς μας».

Must in

Θρίαμβος της Μπόρνμουθ στο «Ολντ Τράφορντ» (3-0) – Γκέλα για την Τσέλσι (0-0)

Μια από τα ίδια για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που είδε την Μπόρνμουθ να φεύγει με μεγάλο «διπλό» από το Ολντ Τράφορντ (3-0) – Στο 0-0 έμειναν Τσέλσι και Έβερτον, με τους μπλε να μένουν πίσω στη «μάχη» του τίτλου.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο