Νέα Υόρκη: Ξανά διόδια λόγω της αυξημένης κίνησης – Τι εισηγήθηκε η κυβερνήτης
Το ποσό που θα είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν όλοι όσοι επιθυμούν να κυκλοφορήσουν με το όχημά τους - Μέτρα κατά της κίνησης στη Νέα Υόρκη, ομάδα Ρεπουμπλικανών καλεί τον Ντόναλντ Τραμπ να αντιδράσει
Εφαρμογή νέου μέτρου για την καταπολέμηση της μεγάλης κίνησης που υπάρχει στη Νέα Υόρκη θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο, με την καταβολή 9 δολαρίων από τους οδηγούς, εξήγγειλε η κυβερνήτης Κάθι Χόκουλ.
Σύμφωνα με το CBS, η Χόκουλ δήλωσε ότι «η πολιτειακή νομοθεσία απαιτεί η τιμολόγηση της αυξημένης κίνησης να συγκεντρώνει χρήματα για τη Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών (MTA) και παράλληλα να μειώνει την κίνηση στους δρόμους. Αυτές είναι σημαντικές προτεραιότητες. Πιστεύω, ωστόσο, πως κανένας Νεοϋορκέζος δεν θα πρέπει να πληρώσει ούτε δεκάρα παραπάνω από το απολύτως απαραίτητο ποσό που απαιτείται για να επιτευχθούν οι εν λόγω στόχοι», είπε η Χόκουλ την Πέμπτη.
«Βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής για τους κατοίκους, την ασφάλεια των πεζών και την πρόσβαση για οχήματα έκτακτης ανάγκης»
«Είμαι υπερήφανη που ανακοινώνω ότι βρήκαμε έναν δρόμο για να χρηματοδοτήσουμε τη MTA, να μειώσουμε τη κίνηση και να διατηρήσουμε εκατομμύρια δολάρια στις τσέπες των επιβατών μας».
Πηγές, πάντως, τονίζουν πως τα 9 δολάρια είναι το χαμηλότερο ποσό που προβλέπεται από την έκθεση περιβαλλοντικών επιπτώσεων, οπότε, οποιοδήποτε ποσό κάτω από αυτό θα απαιτούσε νέα ρύθμιση.
«Αυτά είναι τα χαμηλότερα διόδια και θα εξοικονομούν στους καθημερινά μετακινούμενους πολίτες σχεδόν 1.500 δολάρια ετησίως. Επιπλέον, αυτό το είδος των χρημάτων κάνει μεγάλη διαφορά για τις οικογένειές μας», είπε η Χόκουλ. Το περασμένο καλοκαίρι, η ίδια είναι κάνει πρόταση για 15 δολάρια (μέτρο που ίσχυε στο παρελθόν), η οποία δεν πέρασε.
Νέα Υόρκη: 15 δισ. για καλό σκοπό
Η κυβερνήτης είπε επίσης ότι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που είναι εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα που κάνει έκπτωση για τα χαμηλά εισοδήματα και τους πολίτες και κερδίζουν λιγότερα από 50.000 δολάρια ετησίως, θα ισχύει έκπτωση κατά 50% μετά από 10 χρεώσεις.
Η τιμή των 9 δολαρίων θα είναι, δε, χαμηλότερη κατά τις ώρες εκτός αιχμής. «Και αυτό θα ισχύει για να ενθαρρύνονται τις παραδόσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας», είπε η Χόκουλ.
«Κι εδώ είναι το κρισιμότερο: Αυτός ο ημερήσιος φόρος ύψους 9 δολαρίων είναι αρκετός για να εξασφαλίσει τα 15 δισεκατομμύρια δολάρια που χρειάζονται για την συνέχιση της χρηματοδότησης της MTA και παράλληλα να καλύψει την απαιτούμενη τιμολόγηση της αυξημένης κίνησης. Θα εξακολουθούμε να λαμβάνουμε τα 15 δισεκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση του MTA και οι οδηγοί θα πληρώνουν 6 δολάρια λιγότερα», συμπλήρωσε.
Η Χόκουλ είπε ότι τα 15 δισεκατομμύρια δολάρια θα δοθούν για ένα σύγχρονο σύστημα σήμανσης, για τη βελτίωση των υπηρεσιών του μετρό, την επέκταση της γραμμής μετρό της δεύτερης λεωφόρου, την προσθήκη ηλεκτρικών λεωφορείων, ανελκυστήρων και πολλά άλλων που αφορούν την MTA.
«Χρόνια και χρόνια αποεπένδυσης και υποεπένδυσης στην ΜΤΑ από προηγούμενες διοικήσεις, τελειώνουν σήμερα», τόνισε.
Το σχέδιο θα πρέπει να περάσει και από άλλα στάδια και θα συναντήσει εμπόδια, συμπεριλαμβανομένης της ψηφοφορίας στην MTA για τη νέα δομή τιμολόγησης, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα. Θα πρέπει επίσης να υποβληθεί σε ομοσπονδιακή αναθεώρηση, ενώ οι σχετικοί σαρωτές θα πρέπει να δοκιμαστούν προτού οριστεί η ημερομηνία έναρξής της. Η κυβερνήτης, ωστόσο, ελπίζει ότι μπορεί να τεθεί σε ισχύ στις 5 Ιανουαρίου.
«Η τιμολόγηση της αυξημένης κίνησης, επί της ουσίας στοχεύει στην επίτευξη τριών κρίσιμων στόχων: Να διασφαλίσουμε ότι οι επιβάτες μας μπορούν να βασίζονται σε ένα ασφαλές μετρό και σε ασφαλή προαστιακά τρένα τώρα και στο μέλλον, διασφαλίζοντας ότι μπορούμε να αποσυμφορήσουμε τους μποτιλιαρισμένους δρόμους μας, να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής των κατοίκων μας, την ασφάλεια των πεζών και την πρόσβαση στα οχήματα έκτακτης ανάγκης. Διασφαλίζοντας, ακόμη, μείωση των εκπομπών των οχημάτων για να βελτιώσουμε την ποιότητα του αέρα μας», δήλωσε η Χόκουλ.
«Όποτε θα κοιτούν πίσω στο παρελθόν, οι Νεοϋορκέζοι θα θυμούνται αυτές τις στιγμές με υπερηφάνεια -, μια στιγμή που επιλέξαμε να κάνουμε δύσκολα πράγματα που θα κάνουν την πόλη μας ένα καλύτερο μέρος, όχι μόνο για εμάς, αλλά και για τα παιδιά και τα εγγόνια μας. Όταν απαγορεύσαμε το κάπνισμα στα εστιατόρια και στα μπαρ πριν από 20 χρόνια, οι άνθρωποι πίστευαν με σιγουριά ότι αυτό θα ήταν το τέλος της νυχτερινής ζωής της Νέας Υόρκης», δήλωσε η αντιδήμαρχος της Νέας Υόρκης, Meera Joshi. «Ωστόσο, απλώς προχωρήσαμε γοργά προς την πρόοδο. Τα εστιατόριά μας ευημερούν, ο αέρας μας είναι πιο καθαρός και σώσαμε δεκάδες χιλιάδες ζωές από καρκίνο του πνεύμονα. Και το πιο σημαντικό; Δημιουργήσαμε ένα πιο υγιές περιβάλλον για τις γενιές του σήμερα».
Ομάδα του κόμματος των Ρεπουμπλικανών της Νέας Υόρκης, πάντως, κάλεσε μέσω επιστολής τον Ντόναλντ Τραμπ να αντιδράσει και να μπλοκάρει την προσπάθεια της πολιτικού του Δημοκρατικού κόμματος, Κάθι Χόκουλ.
- Ινδία: Κατάρρευση τριώροφου κτιρίου στην πολιτεία Παντζάμπ σε πρόσφατα «εξευγενισμένη» περιοχή
- Ρωσία: Ο Πεσκόφ επεξηγεί την πρόκληση Πούτιν στην Δύση για «τεχνολογική μονομαχία» με Ορέσνικ
- ΗΠΑ: Η Αμερικανική Αεροπορία βομβάρδισε θέσεις των Χούθι στην Υεμένη
- Σε επίπεδο ρεκόρ και το 2024 η κατανάλωση άνθρακα
- TikTok: Ενα δισεκατομμύριο χρήστες αλλά και συσσωρευμένες αντιπαραθέσεις
- Γάζα: Πέντε νεκροί από ισραηλινό βομβαρδισμό σε σπίτι στη Νουσεϊράτ – Ανάμεσά τους δύο παιδιά