Πού τοποθετήθηκε το πρώτο φανάρι στην Ελλάδα;
Το πρώτο φανάρι τοποθετήθηκε τον Ιούλιο του 1936.
- Λίβανος: Η στιγμή που ισραηλινός πύραυλος ισοπεδώνει πολυκατοικία στη Βηρυτό
- Η αστυνομία καίει πάνω από έναν τόνο ναρκωτικές ουσίες (βίντεο)
- Τζον Μπένετ Ράμσεϊ: Ποιος στραγγάλισε την 6χρονη βασίλισσα της ομορφιάς; Νέο ντοκιμαντέρ αναζητά απαντήσεις
- Άρπαξαν 4 κινητά τηλέφωνα αξίας 5.000 ευρώ και άρχισαν να τρέχουν – Συνελήφθη 21χρονος
Mέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’30 η λέξη «φανάρι» ήταν άγνωστη.
Η τοποθέτηση του πρώτου φαναριού επί ελληνικού εδάφους έγινε τον Ιούλιο του 1936.
Η τοποθέτηση έγινε τη συμβολή των οδών Σταδίου και Πεσματζόγλου.
Η τοποθέτηση του πρώτου φαναριού επί ελληνικού εδάφους έγινε τον Ιούλιο του 1936 στη συμβολή των οδών Σταδίου και Πεσματζόγλου, προκαλώντας την έκπληξη των περαστικών που κοιτούσαν αποσβολωμένοι τα ηλεκτροφόρα σύρματα του φωτισμού.
Το μέγεθος του προβλήματος αποτυπώνουν ανάγλυφα και οι αριθμοί που είχε παρουσιάσει παλαιότερα η ιστοσελίδα taathinaika.gr.
Φανάρι: Εκατοντάδες τροχαία πριν την εγκατάστασή του
Το 1935 είχαν σημειωθεί 949 τροχαία δυστυχήματα, ενώ ο αριθμός των κυκλοφορούντων οχημάτων περιοριζόταν σε 29.063.
Ο διοικητής της Τροχαίας τότε στην Αθήνα, Αλέξανδρος Θεοφανίδης, ο οποίος είχε απογοητευτεί από το κλίμα ανομίας που επικρατούσε στους δρόμους της πρωτεύουσας, πήρε την πρωτοβουλία για το μέλλον του οδικού δικτύου στη χώρα.
Το πρώτο φανάρι αγοράστηκε 70.000 δραχμές από το Βερολίνο και λειτουργούσε 14 ώρες την ημέρα, από τις 8.00 το πρωί, μέχρι τις 10.00 το βράδυ. Όταν έφτανε η ώρα να σβήσει, αυτό γινόταν μέσω ενός διακόπτη που ήταν τοποθετημένος στην απέναντι γωνία.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα της τότε εποχής, το πράσινο διαρκούσε 20 δευτερόλεπτα, το κίτρινο 5 δευτερόλεπτα και το κόκκινο 10 δευτερόλεπτα. Λίγο αργότερα τοποθετήθηκε και το δεύτερο φανάρι στη συμβολή των οδών Σταδίου και Αιόλου, για να ακολουθήσουν ύστερα περισσότερα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις