O 52χρονος Μπαρικέλο ονειρεύεται επιστροφή στην F1
O Ρούμπενς Μπαρικέλο θέλει να γυρίσει στην F1 για να βοηθήσει τον Φερνάντο Αλόνσο.
- Βενσάλ Κασέλ, ετών 58: Η Μπελούτσι, ο Άντριου Τέιτ & άλλες ιστορίες για αυτόν που έφερε το Μίσος στην οθόνη
- Γιατί η Γερμανία δεν θα συνελάμβανε τον Νετανιάχου
- Χιλιάδες πολίτες διαδήλωσαν στη Βαρκελώνη, ζητώντας να μειωθούν τα ενοίκια
- Η Tesla η πιο θανατηφόρα μάρκα αυτοκινήτου σε περίπτωση ατυχήματος
Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο δεν κάνει πλάκα. Θέλει να γυρίσει στην Formula 1. Ήδη συζητιέται η δήλωση του θρυλικού πρώην πιλότου της F1, ο οποίος εξέφρασε την επιθυμία του να επιστρέψει στο πρωτάθλημα στα 52 του χρόνια. Ο Μπαρικέλο προσφέρθηκε να γίνει μέλος της Aston Martin και να βοηθήσει τον Φερνάντο Αλόνσο να επιστρέψει στην κορυφή. Αν και η πρόταση μπορεί να φαίνεται ακραία, το πάθος και η εμπειρία του Μπαρικέλο δίνουν μια ιδιαίτερη βαρύτητα στην επιθυμία του.
Η πρόταση του Μπαρικέλο
Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, γνωστός για την πορεία του ως πιλότος και κυρίως ως «βοηθός» του Μίκαελ Σουμάχερ στη Ferrari, δήλωσε ότι αν ο Φερνάντο Αλόνσο του ζητούσε να γίνει ο ομόσταυλός του στην Aston Martin, θα ήταν έτοιμος να ανταποκριθεί. Σε ένα podcast της Formula 1, τόνισε ότι, παρά την ηλικία του, νιώθει ικανός να επιστρέψει στους αγώνες, ενισχύοντας τη φιλοδοξία του να παραμείνει ενεργός σε υψηλό επίπεδο.
Η ηλικία ως πρόκληση
Η επιστροφή του Μπαρικέλο στη Formula 1 στα 52 του χρόνια δεν θα τον κατέτασσε στους μεγαλύτερους σε ηλικία πιλότους στην ιστορία του αθλήματος. Το ρεκόρ κατέχει ο Λουίς Σιρόν, ο οποίος συμμετείχε στο Grand Prix του Μονακό το 1955 σε ηλικία 55 ετών και 9 μηνών. Άλλοι πιλότοι, όπως ο Φιλίπ Ετανσελέν και ο Λουίτζι Φατζιόλι, αγωνίστηκαν επίσης σε προχωρημένη ηλικία. Αν ο Μπαρικέλο επιστρέψει στο τέλος του 2024 ή το 2025, θα ενταχθεί στην ιστορική λίστα των πέντε μεγαλύτερων σε ηλικία πιλότων που οδήγησαν μονοθέσιο Formula 1.
Η εντυπωσιακή καριέρα του
Ο Μπαρικέλο είναι ένας από τους πιο έμπειρους και αγαπητούς πιλότους που πέρασαν από τη Formula 1. Αγωνίστηκε από το 1993 έως το 2011, συμμετέχοντας σε 326 Grand Prix. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, κατέκτησε 11 νίκες και ανέβηκε στο βάθρο 68 φορές. Ωστόσο, ποτέ δεν κατάφερε να κερδίσει το πρωτάθλημα, με τη μεγαλύτερη ευκαιρία του να έρχεται το 2009, όταν οδηγούσε για την Brawn GP. Παρά την εξαιρετική σεζόν της ομάδας, ο τίτλος κατέληξε στον ομόσταυλό του, Τζένσον Μπάτον.
Η περίοδος του στη Ferrari είναι επίσης αξιοσημείωτη, καθώς έπαιξε κρίσιμο ρόλο στην επιτυχία του Σουμάχερ. Αν και η θέση του ως «δεύτερου οδηγού» τον εμπόδισε να διεκδικήσει προσωπικούς τίτλους, η συμβολή του στις επιτυχίες της ομάδας ήταν αδιαμφισβήτητη.
Η μετα-Formula 1 καριέρα του
Ο Μπαρικέλο δεν σταμάτησε να αγωνίζεται μετά την αποχώρησή του από τη Formula 1. Το 2012, συμμετείχε στην IndyCar Series και στη συνέχεια επικεντρώθηκε στο εθνικό πρωτάθλημα Stock Car Brasil, όπου κατέκτησε τον τίτλο δύο φορές, το 2014 και το 2022. Επίσης, συμμετείχε στις 24 Ώρες του Λε Μαν και σε άλλους αγώνες, δείχνοντας ότι παραμένει ενεργός και ανταγωνιστικός.
Αυτή η συνεχής ενασχόληση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό κρατάει τον Μπαρικέλο σε φόρμα, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή του για μια πιθανή επιστροφή στη Formula 1. Μάλιστα, η σχέση του με τον Φερνάντο Αλόνσο, με τον οποίο συνεργάστηκε στις 24 Ώρες του Λε Μαν σε ψηφιακό επίπεδο, δείχνει τη δυνατότητα μιας μελλοντικής συνεργασίας.
Ο Μπαρικέλο μπορεί να αντλήσει έμπνευση από τον Κάρλος Σάινθ τον πρεσβύτερο, ο οποίος στα 61 του χρόνια κατέκτησε το Ράλι Ντακάρ, έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτή η επιτυχία αποδεικνύει ότι η ηλικία δεν αποτελεί απαραίτητα εμπόδιο σε αθλήματα όπου η εμπειρία και η ψυχική αντοχή είναι εξίσου σημαντικά με τη φυσική κατάσταση.
Ο ρόλος του Αλόνσο
Ο Φερνάντο Αλόνσο, στα 43 του χρόνια, έχει καταφέρει να παραμείνει στην ελίτ της Formula 1, αγωνιζόμενος με την Aston Martin. Το γεγονός ότι ο Αλόνσο εξετάζει ακόμα τρόπους για να κατακτήσει το τρίτο του πρωτάθλημα δείχνει την ίδια ανταγωνιστική νοοτροπία που μοιράζεται με τον Μπαρικέλο. Η πιθανότητα να ενώσουν τις δυνάμεις τους είναι ένα σενάριο που θα μπορούσε να ωφελήσει και τους δύο, τόσο αγωνιστικά όσο και στρατηγικά.
Η πρόταση του Βραζιλιάνου μπορεί να φαίνεται σαν μια ρομαντική ιδέα, αλλά αντικατοπτρίζει το πάθος και την αφοσίωσή του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αν και οι πιθανότητες επιστροφής του στη Formula 1 είναι μικρές, η ιδέα αναδεικνύει τη μακροχρόνια επιρροή που έχει το άθλημα στους πιλότους.
Ο Μπαρικέλο δεν είναι μόνο ένας θρυλικός οδηγός, αλλά και ένα παράδειγμα ανθρώπου που δεν σταματά να κυνηγάει τα όνειρά του, ανεξαρτήτως ηλικίας. Αν επιστρέψει, η ιστορία του θα είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές στο άθλημα, ενώ η συνεργασία του με τον Αλόνσο θα μπορούσε να δημιουργήσει μια νέα δυναμική στην Aston Martin. Ανεξάρτητα από το αν αυτό το όραμα γίνει πραγματικότητα, η κληρονομιά του Μπαρικέλο ως πιλότου και πρεσβευτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού παραμένει αναλλοίωτη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις