Η Google ελέγχεται για αντιανταγωνιστική συμπεριφορά στον Καναδά – Τι υποστηρίζουν οι Αρχές
Σε δήλωσή της η Google δήλωσε ότι η καταγγελία από τον Καναδά «αγνοεί τον έντονο ανταγωνισμό όπου οι αγοραστές και οι πωλητές διαφημίσεων έχουν πολλές επιλογές»
Το Γραφείο Ανταγωνισμού του Καναδά μηνύει την Google για αντιανταγωνιστική συμπεριφορά στην online διαφήμισή της.
Σε ανακοίνωσή της, η αντιμονοπωλιακή υπηρεσία της χώρας ισχυρίζεται ότι η Google συνέδεσε παράνομα δύο διαφημιστικά εργαλεία για να διατηρήσει την κυριαρχία της στην αγορά και χρησιμοποίησε αυτή την κυρίαρχη θέση για να στρεβλώσει τις δημοπρασίες διαφημίσεων προτιμώντας τα δικά της εργαλεία.
Ο οργανισμός δήλωσε ότι κατέθεσε αίτηση στο Δικαστήριο Ανταγωνισμού, ένα ανεξάρτητο όργανο, το οποίο θα απαιτήσει από την Google να πουλήσει δύο από τα εργαλεία της διαφημιστικής τεχνολογίας.
Σε δήλωσή της η Google δήλωσε ότι η καταγγελία από τον Καναδά «αγνοεί τον έντονο ανταγωνισμό όπου οι αγοραστές και οι πωλητές διαφημίσεων έχουν πολλές επιλογές και ανυπομονούμε να προβάλουμε την υπόθεσή μας στο δικαστήριο».
«Τα εργαλεία μας για τη διαφημιστική τεχνολογία βοηθούν τους ιστότοπους και τις εφαρμογές να χρηματοδοτούν το περιεχόμενό τους και επιτρέπουν στις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προσεγγίζουν αποτελεσματικά νέους πελάτες», δήλωσε ο Νταν Τέιλορ, αντιπρόεδρος της παγκόσμιας διαφήμισης.
Η Google «καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της»
Η υπόθεση αυτή επικεντρώνεται στις διαδικτυακές διαφημίσεις – τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στους χρήστες κατά την επίσκεψή τους σε άλλους ιστότοπους.
Το απόθεμα ψηφιακών διαφημίσεων – ο χώρος που οι εκδότες δικτυακών τόπων διαθέτουν προς πώληση – συχνά αγοράζεται και πωλείται μέσω αυτοματοποιημένων δημοπρασιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές πλατφόρμες.
Αυτές οι πλατφόρμες είναι γνωστές ως εργαλεία τεχνολογίας διαφημίσεων, ενώ το σύνολο των εργαλείων που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία αγοράς είναι γνωστό ως στοίβα τεχνολογίας διαφημίσεων.
Σύμφωνα με το Γραφείο Ανταγωνισμού, από έρευνα διαπιστώθηκε ότι η Google «καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της». «Μέσω μιας σειράς υπολογισμένων αποφάσεων, που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια πολλών ετών, η Google απέκλεισε τους ανταγωνιστές και εδραιώθηκε στο κέντρο της διαδικτυακής διαφήμισης», ανέφερε το Γραφείο Ανταγωνισμού στην ανακοίνωση που ανακοίνωσε τη μήνυση της Πέμπτης.
«Ο σχεδόν απόλυτος έλεγχος της Google στον τομέα της διαφημιστικής τεχνολογίας είναι αποτέλεσμα προμελετημένου σχεδιασμού και συμπεριφοράς και όχι ανώτερων ανταγωνιστικών επιδόσεων ή τυχαίων γεγονότων».
Πηγή: ot.gr
- Γερμανία: Παραιτήθηκε ο Γενικός Γραμματέας του FDP λόγω του σκανδάλου με το έγγραφο D-Day
- Σπανούλης: «Στην καριέρα μου έπαιξα πολλά ματς στο ΟΑΚΑ, για μένα αυτό είναι μια φυσιολογική κατάσταση»
- Απολιθωμένες πατημασιές αποκαλύπτουν τη συνύπαρξη δύο προϊστορικών ειδών ανθρώπου
- Ξάνθη: Διασωληνωμένες στη ΜΕΘ οι δύο αδελφές του 16χρονου που πέθανε από τη διαρροή αερίου
- Για αυτά τα τρία ζώδια έρχονται δύσκολες ημέρες
- Στο 9,8% η ανεργία τον Οκτώβριο – Δείτε τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ