Τρίτη 07 Ιανουαρίου 2025
weather-icon 21o
Black Friday: Προτίμησαν τις διαδικτυακές αγορές οι καταναλωτές – Πρόβλεψη για ρεκόρ στη Cyber Monday

Black Friday: Προτίμησαν τις διαδικτυακές αγορές οι καταναλωτές – Πρόβλεψη για ρεκόρ στη Cyber Monday

Ποια προϊόντα προτίμησαν να αποκτήσουν με τις διαδικτυακές αγορές τους τη Black Friday, απωφελούμενοι από μεγάλες εκπτώσεις

Διψήφια άνοδο σημείωσαν οι αγορές των καταναλωτών μέσω του διαδικτύου για την Black Friday σε αντίθεση με τις αγοράς εντός καταστήματος που κατέγραψαν οριακή αύξηση σε σχέση με πέρσι.

Αθροιστικά οι πωλήσεις λιανικής εντός καταστημάτων και στο διαδίκτυο σημείωσαν αύξηση 3,4% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την Mastercard SpendingPulse.

«Οι αγοραστές αξιοποιούν στο έπακρο τις εποχιακές προσφορές και απολαμβάνουν μια ισορροπία δαπανών εμπειριών και δώρων για όλα τα αγαπημένα τους πρόσωπα», δήλωσε ο Steve Sadove, ανώτερος σύμβουλος της Mastercard, σε σχετικό δελτίο Τύπου. «Είναι όμως πιο στρατηγικοί στις αγορές τους, δίνοντας προτεραιότητα σε προωθητικές ενέργειες που πιστεύουν ότι έχουν τη μεγαλύτερη αξία – ανοίγουν το πορτοφάλι τους αλλά για δικαιολογημένες αγορές».

Η Adobe αναμένει ότι η Cyber ​​Monday θα είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών του έτους

Black Friday: Προτίμηση στα ρούχα

Περισσότεροι άνθρωποι στράφηκαν στα ηλεκτρονικά καταστήματα την Παρασκευή, ενώ οι πωλήσεις στα καταστήματα αυξήθηκαν λιγότερο από 1% σε σύγκριση με πέρυσι.

Σύμφωνα με τη Mastercard, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Παρά τον ζεστό καιρό που κράτησε περισσότερο το φθινόπωρο, τα ρούχα ήταν δημοφιλή στους διαδικτυακούς αγοραστές.

Η Mastercard κατέγραψε αύξηση στις δαπάνες για αγορές παντοπωλείου κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων που προηγήθηκαν της Black Friday και οι άνθρωποι ξόδευαν πολλά σε εστιατόρια την επόμενη ημέρα από την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Σύμφωνα με το Adobe Analytics, οι διαδικτυακοί αγοραστές ξόδεψαν 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια την Παρασκευή σε σύγκριση με 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Οι αγοραστές σημείωσαν ρεκόρ αυτή την εβδομάδα ξοδεύοντας 6,1 δισεκατομμύρια δολάρια την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Πρόβλεψη για ρεκόρ στη Cyber Monday

Ωστόσο, η Adobe αναμένει ότι η Cyber ​​Monday θα είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών του έτους. Υπολογίζεται ότι οι αγοραστές θα ξοδέψουν ένα ρεκόρ 13,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 6,1% από έτος σε έτος.

Το Shopify, ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου, ανέφερε ότι σημείωσε νέο ρεκόρ για τις πωλήσεις της Black Friday, οι οποίες έφτασαν τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Η μέση τιμή του καλαθιού για τους αγοραστές στις ΗΠΑ ήταν περίπου 157 $, με πολλούς να αναζητούν προϊόντα όπως μπλουζάκια, περιποίηση δέρματος και βιταμίνες.

Η αμερικανική Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου (NRF) υπολόγισε τον Οκτώβριο ότι οι Αμερικανοί θα ξόδευαν 902 δολάρια ανά άτομο σε δώρα, τρόφιμα, διακοσμητικά και άλλα είδη κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου – 25 δολάρια ανά άτομο περισσότερα από πέρυσι και 16 δολάρια περισσότερα από το ρεκόρ που σημειώθηκε το 2019 – αλλά οι οικονομολόγοι δεν αναμένουν αυτή την εβδομάδα να σημειωθεί κάτι το ασυνήθιστο.

Η NRF υπολόγισε ότι οι αγοραστές θα ξόδευαν 261 δολάρια σε τρόφιμα, γλυκίσματα και διακοσμητικά και άλλα εορταστικά είδη.

Η Mastercard κατέγραψε ότι τα κοσμήματα, τα ηλεκτρονικά είδη και τα ρούχα ήταν οι κορυφαίες αγορές τη Black Friday, με τους καταναλωτές να επωφελούνται από μεγάλες εκπτώσεις.

Αλλά οι μεγάλες προσφορές δεν σημαίνουν πάντα υψηλή ποιότητα. Η Flora Bagenal, παραγωγός του ντοκιμαντέρ «Buy Now!» του Netflix, δήλωσε στο CNN το Σάββατο ότι αυτά τα ηλεκτρονικά είδη, τα παιχνίδια και τα ρούχα παράγονται μαζικά και τελικά πετιούνται από τους καταναλωτές. Δημιουργεί έναν κύκλο υπερκατανάλωσης που βλάπτει το περιβάλλον.

«Οι καταναλωτές πρέπει να κάνουν κάποιες περισσότερες επιλογές σχετικά με τα πράγματα που αγοράζουν», είπε. «Απλώς να μην επιλέγουμε πράγματα που πιθανότατα δεν θα διαρκέσουν πολύ», πρόσθεσε.

Πηγή: ΟΤ

Must in

Τι λέει ο Ολυμπιακός για τον Άντονι

Οι Ερυθρόλευκοι τοποθετήθηκαν για τον Βραζιλιάνο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 07 Ιανουαρίου 2025
Απόρρητο