Τετάρτη 08 Ιανουαρίου 2025
weather-icon 21o
Εκτόξευση πωλήσεων για την μπύρα Guinnes, με «κράχτη» την Κιμ Καρντάσιαν

Εκτόξευση πωλήσεων για την μπύρα Guinnes, με «κράχτη» την Κιμ Καρντάσιαν

Η ιρλανδική μπύρα Guinness αψηφά τη γενική τάση μείωσης των πωλήσεων και πετυχαίνει το ακριβώς αντίθετο. «Πρέσβειρες» του προϊόντος, η Κιμ Καρντάσιαν και η Ολίβια Ροντρίγκο

Τα τελευταία χρόνια όλο και πιο αραιά ακούμε για περιπτώσεις εταιρειών που δεν προλαβαίνουν να ανταποκριθούν στη μεγάλη ζήτηση που δέχονται για τα προϊόντα τους. Η περίπτωση της Guinness είναι μία από αυτές. Η προτίμηση που απολαμβάνει τελευταία από τη Gen Z είναι τέτοια ώστε η ιδιοκτήτρια της γνωστής μπίρας, η Diageo, κυριολεκτικά… τρέχει και δεν φτάνει. Και αυτό, όπως γράφει ο βρετανικός Guardian, από τη στιγμή που φωτογραφήθηκε με μπύρα στο χέρι η Κιμ Καρντάσιαν.

Από εκείνη τη στιγμή, η ζήτηση εκτοξεύτηκε για την ιρλανδική μπίρα που είναι διάσημη για τον παχύ και σταθερό αφρό της, αλλά και τα 119,5 δευτερόλεπτα… αγωνίας που απαιτεί το ιδανικό σερβίρισμα για να καταναλωθεί στην τέλεια εκδοχή της.

Η ζήτηση, λοιπόν, έχει γίνει πονοκέφαλος για την Diageo η οποία δεν μπορεί να αυξήσει την προσφορά, καθώς η ζυθοποιία της στο Δουβλίνο λειτουργεί ήδη με πλήρη δυναμικότητα. Ένας εκπρόσωπος της Diageo είπε ότι τον περασμένο μήνα διαπίστωσε τεράστια ζήτηση των καταναλωτών για Guinness στη Μεγάλη Βρετανία.

«Έχουμε μεγιστοποιήσει την προσφορά και εργαζόμαστε προληπτικά με τους πελάτες μας για να διαχειριστούμε τη διανομή για να εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά», πρόσθεσαν.

Guinness

Η Κιμ Καρντάσιαν σε διόλου αυθόρμητη «μπαρότσαρκα» πίνοντας Guinness

Η Καρντάσιαν και η Ροντρίγκο

Η Diageo το πλαίσιο της διαφημιστικής εκστρατείας της συνεργάζεται με influencers τα τελευταία χρόνια για να ανεβάσει το προφίλ της Guinness. Και όπως φαίνεται το πέτυχε πέρα από τις προσδοκίες. Η Καρντάσιαν έγινε πρωτοσέλιδο πέρυσι όταν φωτογραφήθηκε κρατώντας ένα ποτήρι με Guinness σε μια παμπ του Λονδίνου, ενώ η Ολίβια Ροντρίγκο φορούσε ένα μπλουζάκι «Guinness is good 4U» κατά τις εμφανίσεις της στο Δουβλίνο φέτος.

Η ιρλανδική μάρκα αψηφά τη γενική τάση μείωσης των πωλήσεων και πετυχαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ενώ η συνολική ποσότητα μπίρας που πωλήθηκε μειώθηκε ελαφρά μεταξύ Ιουλίου και Οκτωβρίου, κατά την ίδια περίοδο η ζήτηση για βαρελίσια Guinness αυξήθηκε κατά περισσότερο από 20%, σύμφωνα με τους αναλυτές του κλάδου CGA.

Το viral marketing

Η επωνυμία έχει επωφεληθεί από το viral marketing που προσφέρει στους πότες που μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο από το τέλειο -ή όχι και τόσο- ποτήρι Guinness. Στις φωτoγραφίες και στα βίντεο που αναρτούν οι πότες προσπαθούν να πετύχουν στο ακέραιο τις οδηγίες της εταιρείας για το τέλειο σερβίρισμα. Για παράδειγμα το ποτήρι πρέπει κατά το σερβίρισμα να γέρνει σε γωνία 45 μοιρών. Αν η διαδικασία ακολουθηθεί κατά γράμμα, το περιεχόμενο δεν θα χυθεί, υποστηρίζεται.

Δεν είναι όμως ώρα να αρχίσετε να αποθηκεύετε στο σούπερ μάρκετ ακόμα. Η Wetherspoon, ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες της χώρας με περισσότερες από 800 παμπ, έχει καθησυχάσει τους πελάτες ότι είχε «πλήρη προσφορά Guinness».

«Οι θεοί της μόδας χαμογέλασαν στην Guinness, η οποία προηγουμένως καταναλωνόταν από άτομα της ηλικίας μου, αλλά τώρα υιοθετήθηκε ευρέως από τις νεότερες γενιές», δήλωσε ο Tim Martin, 69χρονος ιδρυτής της Wetherspoon που διαθέτει περισσότερες από 800 παμπ. Η εταιρεία ελπίζει ότι η Guinness θα ήταν σε θέση να «αυξήσει την παραγωγή… κάτι που πάντα κατάφερνε να κάνει τις προηγούμενες περιόδους των Χριστουγέννων» και καθησυχάζει τους πελάτες της ότι δεν χρειάζεται να αρχίσουν να στοκάρουν από το σούπερ μάρκετ.

πηγή: ΟΤ

Must in

Ο Άλαν Σίρερ αποθεώνει τη Νότιγχαμ Φόρεστ – «Το όριο της είναι ο ουρανός» λέει ο θρυλικός άσος της Νιούκαστλ

Ο Άλαν Σίρερ μίλησε με εγκωμιαστικά σχόλια για τη Νότιγχαμ Φόρεστ και την εντυπωσιακή πορεία της στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 08 Ιανουαρίου 2025
Απόρρητο