Εξαγριωμένος πελάτης στις ΗΠΑ εισέβαλε με το αυτοκίνητο σε κατάστημα που του αρνήθηκαν επιστροφή χρημάτων
Ο διευθυντής της αντιπροσωπείας δήλωσε πως ο πελάτης είχε ενημερωθεί εκ των προτέρων ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται ορισμένες επισκευές.
Ο 35χρονος Michael Lee Murray από τις ΗΠΑ φαίνεται πως πήρε λίγο παραπάνω στα σοβαρά την γνωστή σε όλους μας έκφραση «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Όπως θα δείτε στα σχετικά βίντεο, ο ίδιος οδήγησε το αυτοκίνητο και εισέβαλε με αυτό σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτου στην πολιτεία Γιούτα.
Ο λόγος είναι πως λίγο νωρίτερα είχε αγοράσει από εκεί το εν λόγω αμάξι, ωστόσο, όπως ισχυρίζεται αυτό παρουσίασε μηχανική βλάβη.
Έτσι αποφάσισε να πάει πίσω στην αντιπροσωπεία και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω. Ο Murray είχε αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Subaru Outback για 4.000 δολάρια.
«Ήμασταν πολύ σαφείς για το αυτοκίνητο»
Το αίτημά του απορρίφθηκε από τη διεύθυνση της αντιπροσωπείας, κάτι που φυσικά εξόργισε τον 35χρονο.
- Ιράν: «Οι ΗΠΑ και το Ισραήλ βρίσκονται πίσω από την πτώση του Άσαντ στη Συρία», λέει ο Χαμενεΐ
- Βουλή: Ανέβηκαν οι τόνοι με το «καλημέρα» στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό
- Megasports: Κόκκινο το πρώτο
- Λέκκας: Μικρά ρήγματα στο επίκεντρο των δύο σεισμών στην Αττική – Δεν εμπνέουν ανησυχία
- Ουγγαρία: «Καρφώνει» Ζελένσκι ο Όρμπαν – «Δεν αποδέχθηκε πρόταση κατάπαυσης πυρός»
- Προπονητής Τβέντε: «Ο Ολυμπιακός είναι πολύ δυνατός στην έδρα του»