Ο 35χρονος Michael Lee Murray από τις ΗΠΑ φαίνεται πως πήρε λίγο παραπάνω στα σοβαρά την γνωστή σε όλους μας έκφραση «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Όπως θα δείτε στα σχετικά βίντεο, ο ίδιος οδήγησε το αυτοκίνητο και εισέβαλε με αυτό σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτου στην πολιτεία Γιούτα.

Ο λόγος είναι πως λίγο νωρίτερα είχε αγοράσει από εκεί το εν λόγω αμάξι, ωστόσο, όπως ισχυρίζεται αυτό παρουσίασε μηχανική βλάβη.

Έτσι αποφάσισε να πάει πίσω στην αντιπροσωπεία και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω. Ο Murray είχε αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Subaru Outback για 4.000 δολάρια.

«Ήμασταν πολύ σαφείς για το αυτοκίνητο»

Το αίτημά του απορρίφθηκε από τη διεύθυνση της αντιπροσωπείας, κάτι που φυσικά εξόργισε τον 35χρονο.

Ο διευθυντής του καταστήματος Tyler Slade δήλωσε ότι είχαν ενημερώσει τον Murray πριν αγοράσει το αυτοκίνητο ότι χρειαζόταν ορισμένες επισκευές.

«Ήμασταν πολύ σαφείς σχετικά με το γεγονός ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι για λιανική πώληση», δήλωσε ο Slade.

Έξαλλος από την άρνηση επιστροφής χρημάτων, ο Murray φέρεται να απείλησε ότι θα ρίξει το αυτοκίνητό του στην αντιπροσωπεία, εκτός αν του επιστρέψουν τα χρήματα.

«Εμείς του είπαμε, πως δεν χρειάζεται να κάνει κάτι τέτοιο, και ότι μπορούμε να βρούμε μια λύση», πρόσθεσε ο Slade.

Ωστόσο, ο εκνευρισμένος Murray δεν έδειξε διάθεση για συμβιβασμό και έκανε την απειλή του πράξη.

Δείτε το βίντεο:

Αφού εισέβαλε στο κατάστημα με το αυτοκίνητο κάνοντας θρύψαλα τη τζαμαρία, βγήκε και άρχισε να φωνάζει προς τους υπαλλήλους: «Σας το είπα μ@@@ες! Σας το είπα!».

Τότε ένας από τους εργαζομένους κάλεσε την Αστυνομία η οποία συνέλαβε τον Murray.

Η αντιπροσωπεία υπέστη ζημιές που το κόστος τους υπολογίζεται στα 10.000 δολάρια.