Λεφτά δεν υπάρχουν. Η Μπαρτσελόνα, αντιμετωπίζοντας τεράστιες οικονομικές προκλήσεις, εισήγαγε μια καινοτόμο πρωτοβουλία με την ονομασία «Barça per sempre». Αυτή η κίνηση περιλαμβάνει την κυκλοφορία μιας περιορισμένης σειράς 1.899 επίσημων τατουάζ, αριθμός που τιμά το έτος ίδρυσης του συλλόγου, το 1899.

Τα τατουάζ είναι διαθέσιμα προς πώληση μέσω του διαδικτυακού καταστήματος του συλλόγου, με κόστος 1.125 ευρώ το καθένα.

Η τιμή περιλαμβάνει όλη τη διαδικασία του τατουάζ από επαγγελματίες καλλιτέχνες σε συνεργαζόμενα στούντιο, όπως τα Black Ship Tattoo, Soho Tattoo και Ganga Tattoo, διασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα και ασφάλεια.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 31 διαφορετικά σχέδια, που περιλαμβάνουν το τρέχον λογότυπο του συλλόγου. Υπάρχουν και παλαιότερες εκδοχές του, η χαρακτηριστική εικόνα του Camp Nou και άλλα σύμβολα συνδεδεμένα με την ιστορία και την παράδοση της Μπαρτσελόνα.

Κάθε τατουάζ συνοδεύεται από ένα αριθμημένο επίσημο πιστοποιητικό «culé skin». Παρέχει στους κατόχους πρόσβαση σε ειδικά προνόμια, εκπτώσεις, καθώς και μια αποκλειστική εμπειρία στο νέο Spotify Camp Nou.

Αν μη τι άλλο η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μια πρωτοποριακή κίνηση στον χώρο του ποδοσφαίρου. Επιτρέπει στους φιλάθλους να εκφράσουν την αφοσίωσή τους στον σύλλογο με έναν μοναδικό και διαρκή τρόπο. Παράλληλα συμβάλλει στην ενίσχυση των οικονομικών του συλλόγου.

Η πρωτοβουλία «Barça per sempre» της Μπαρτσελόνα έχει ως στόχο να αυξήσει τα έσοδα του συλλόγου, ο οποίος αντιμετωπίζει οικονομικές προκλήσεις τα τελευταία χρόνια.

Αυτή η καινοτόμα κίνηση, που περιλαμβάνει την πώληση επίσημων τατουάζ σε περιορισμένη έκδοση, είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για τη διαφοροποίηση των πηγών εσόδων του συλλόγου.

Λεφτά στα ταμεία για την Μπαρτσελόνα

Οι λόγοι πίσω από την κίνηση προφανώς είναι οικονομικοί. Η Μπαρτσελόνα αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Σε αυτά  συμπεριλαμβανομένου του υψηλού χρέους και των περιορισμών στη μισθοδοσία, που επηρέασαν τη δυνατότητά της να εγγράφει νέους παίκτες.

Τα έσοδα από την πώληση των τατουάζ αναμένεται να συνεισφέρουν στη σταθεροποίηση των οικονομικών. Στόχος η εγγραφή παικτών όπως ο Ντάνι Όλμο για το δεύτερο μισό της σεζόν.

Είναι η πρώτη φορά που ένας ποδοσφαιρικός σύλλογος εισέρχεται στην αγορά τατουάζ. Αυτή η κίνηση απευθύνεται σε μια παγκόσμια αγορά φιλάθλων που αναζητούν μοναδικούς τρόπους να εκφράσουν την αφοσίωσή τους στον σύλλογο.

Ο σύλλογος συνεργάστηκε με την πλατφόρμα Oshun Tattoo και κορυφαία στούντιο τατουάζ για να διασφαλίσει την ποιότητα της εμπειρίας.

Η πρωτοβουλία στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο προσωπικό και συναισθηματικό δεσμό με τους φιλάθλους, που θα έχουν την ευκαιρία να «μεταφέρουν» την Μπαρτσελόνα κυριολεκτικά στο δέρμα τους.

Τα τατουάζ συνοδεύονται από προνόμια, όπως εκπτώσεις και πρόσβαση σε αποκλειστικές εμπειρίες στο νέο Spotify Camp Nou, ενισχύοντας την σύνδεση με την ομάδα.

Η Μπαρτσελόνα χρησιμοποιεί αυτήν την πρωτοβουλία τόσο ως έναν τρόπο να ενισχύσει τα οικονομικά της. Παράλληλα θέλει και να διαφοροποιηθεί σε μια ανταγωνιστική αγορά.

Υπάρχουν ήδη κριτικές  για την εμπορευματοποίηση της κουλτούρας του συλλόγου. Από την άλλη η κίνηση αυτή δείχνει τη δημιουργικότητα του συλλόγου να αναζητά νέους τρόπους εσόδων και να συνδέεται βαθύτερα με τους φιλάθλους του.