Εφαρμογές γνωριμιών: Πώς η ΑΙ πρόκειται να τις αλλάξει ριζικά
Οι εφαρμογές γνωριμιών σταθμίζουν πώς η AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται μέσω διαδικτύου
Καθώς μεγάλο μέρος της βιομηχανίας τεχνολογίας αντιμετωπίζει τον τρόπο ενσωμάτωσης της Tεχνητής Nοημοσύνης στα προϊόντα της, οι εφαρμογές γνωριμιών εξετάζουν πώς η τεχνολογία θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται και συναντιούνται στο διαδίκτυο.
Την ημέρα των επενδυτών την περασμένη εβδομάδα, στελέχη από το Match Group, τη μητρική εταιρεία των Match.com, Tinder, Hinge, OkCupid, Our Time και άλλων, αναφέρθηκαν στα σχέδιά τους για τη χρήση AI με στόχο τη βελτίωση των εμπειριών των χρηστών και τη δημιουργία καλύτερων συνδέσεων.
Ο Τζάστιν ΜακΛίοντ, Διευθύνων Σύμβουλος της Hinge, περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία σκοπεύει να αγκαλιάσει την τεχνητή νοημοσύνη το επόμενο έτος: πιο εξατομικευμένη αντιστοίχιση, πιο έξυπνους αλγόριθμους που προσαρμόζονται στους χρήστες και τους κατανοούν καλύτερα με την πάροδο του χρόνου και καθοδήγηση τεχνητής νοημοσύνης για όσους ψάχνουν ταίρι.
Η προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να ανυψώσει τις πλατφόρμες γνωριμιών καθιστώντας τις πιο αποτελεσματικές και δημιουργικές.
Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη
Ήδη έχει αρχίσει να παίζει μεγαλύτερο ρόλο. Το Tinder, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί AI για να βοηθήσει τους χρήστες να επιλέξουν καλύτερες φωτογραφίες προφίλ. Εν τω μεταξύ, η πρόσφατα βελτιωμένη συλλογή “For You” του Bumble χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη κατά την παράδοση του καθημερινού του σετ τεσσάρων επιμελημένων προφίλ με βάση τις προτιμήσεις ενός χρήστη και τις προηγούμενες αντιστοιχίσεις.
Ο κλάδος των γνωριμιών βρίσκεται ακόμα «στα πολύ πρώιμα στάδια» της υιοθέτησης τεχνητής νοημοσύνης
Το Bumble χρησιμοποιεί επίσης τεχνητή νοημοσύνη σε λειτουργίες ασφαλείας, όπως τον Ιδιωτικό Ανιχνευτή, ένα εργαλείο που θολώνει ακατάλληλες εικόνες, και το Deception Detector, το οποίο εντοπίζει ανεπιθύμητα μηνύματα, απάτες και πλαστά προφίλ. Ομοίως, το Match Group προσφέρει εργαλεία όπως κουμπιά που λένε “Είσαι σίγουρος;” για τον εντοπισμό επιβλαβών φράσεων και “Σε ενοχλεί αυτό;” προτρέποντας τους χρήστες να αναφέρουν ανάρμοστη συμπεριφορά.
Αλλά αυτές οι μορφές τεχνητής νοημοσύνης είναι μόνο ένα μικρό μέρος όσων μπορούν πραγματικά να γίνουν. Η Λίντιαν Τζόουνς, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Bumble, είπε στο CNN ότι υπάρχουν «τεράστιες ευκαιρίες για καινοτομία στην αγορά εφαρμογών γνωριμιών».
Σύμφωνα με την Λίζελ Σάραμπι, καθηγήτρια στο Hugh Downs School of Human Communication του Πανεπιστημίου της Αριζόνα, ο κλάδος των γνωριμιών βρίσκεται ακόμα «στα πολύ πρώιμα στάδια» της υιοθέτησης τεχνητής νοημοσύνης.
«Οι πλατφόρμες εξακολουθούν να ανακαλύπτουν το ρόλο τους στην εμπειρία διαδικτυακών γνωριμιών, αλλά η ΑΙ έχει πραγματικά τη δυνατότητα να μεταμορφώσει αυτόν τον χώρο».
Αυτό συμβαίνει επίσης επειδή η βιομηχανία γνωριμιών είναι ώριμη για αλλαγή, υποστήριξε. Ωστόσο, οι εφαρμογές παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό ίδιες, παρόλο που πιο έξυπνοι τρόποι σύνδεσης είναι το ζητούμενο. Περίπου το 46% των Αμερικανών είχε μια πολύ ή κάπως αρνητική εμπειρία με τα διαδικτυακά ραντεβού, σύμφωνα με στοιχεία από το Pew Research Center.
Εφαρμογές γνωριμιών με θυρωρούς και προπονητές
Οι δυνατότητες ενσωμάτωσης περισσότερης AI σε εφαρμογές είναι τεράστιες. Η ιδρύτρια του Bumble, Γουίτνεϊ Γουλφ Χερντ, είχε δηλώσει παλαιότερα ότι οραματίζεται την τεχνητή νοημοσύνη να λειτουργεί ως θυρωρός γνωριμιών, βοηθώντας τους χρήστες να πλοηγούνται στις γνωριμίες, να ορίζουν ημερομηνίες και να απαντούν σε μηνύματα.
Startups όπως η Volar και η Rizz έχουν ήδη πειραματιστεί με chatbots που βοηθούν στην ανταπόκριση σε μηνύματα. Στο Rizz, οι χρήστες ανεβάζουν στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών που έχουν σε άλλες εφαρμογές γνωριμιών και η πλατφόρμα βοηθά στη δημιουργία απαντήσεων. Το Volar, μια αυτόνομη εφαρμογή γνωριμιών που εκπαιδεύεται στις προτιμήσεις των χρηστών και ανταποκρίνεται αυτόματα σε άλλα chatbot, έκλεισε τον Σεπτέμβριο λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.
Αν και η ιδέα των chatbots που βγαίνουν ραντεβού για λογαριασμό σας μπορεί να φαίνεται περίεργη, θα μπορούσε να μειώσει την κουραστική επικοινωνία σε αρχικό στάδιο εστιάζοντας περισσότερο σε εξαιρετικά συμβατά ταίρια, είπε η Σάραμπι.
Πιστεύει επίσης ότι οι εφαρμογές γνωριμιών θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες των χρηστών σχετικά με το αν μιλάνε με ένα πραγματικό άτομο.
Οι πλατφόρμες γνωριμιών πιθανότατα θα προσθέσουν μερικά από τα εργαλεία απευθείας στην εφαρμογή με δημιουργικό αλλά ελεγχόμενο τρόπο. Ένας trainer γνωριμιών με τεχνητή νοημοσύνη, για παράδειγμα, θα μπορούσε να εξηγήσει τους βαθμούς συμβατότητας, να προτείνει μεθόδους να σπάσει ο πάγος ή να βοηθήσει τους χρήστες να πλοηγηθούν στις συνομιλίες.
Η Hinge εργάζεται επίσης σε έναν πιο εξατομικευμένο αλγόριθμο που συλλέγει λεπτομερείς πληροφορίες από τους χρήστες, ζητώντας τους να περιγράψουν τι εκτιμούν περισσότερο και να παρέχουν σχόλια για το τι λειτουργεί ή δεν λειτουργεί στην πλατφόρμα.
Πηγή: ot.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις