COSMOTE eValue: Δύο νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις για την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE
Η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία “Customer Experience Awards” για τη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακών, καινοτόμων και ανθρωποκεντρικών λύσεων, που στοχεύουν σε μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.
Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά τη θέση της ως ηγέτης στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, αποσπώντας δύο νέες διακρίσεις στα διεθνούς φήμης European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs).
Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέκτησε Gold βραβείο στην κατηγορία “Customer Experience Awards” για την πιο Αποτελεσματική Προσέγγιση Πωλήσεων και Silver βραβείο στην κατηγορία “Operational Excellence Awards” για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης, σε ειδική τελετή απονομής των βραβείων στο Λονδίνο.
Με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες και με τη συμμετοχή πολυεθνικών εταιρειών outsourcing και διεθνών brands, τα ECCCSAs αποτελούν το μακροβιότερο θεσμό αναγνώρισης αριστείας για τα contact centers στην Ευρώπη, ενώ το 2024 αποτελεί την 4η συνεχή χρονιά που η COSMOTE eValue ξεχωρίζει στον διαγωνισμό. Συνολικά, από το 2021 έως σήμερα, η εταιρεία έχει κατακτήσει 11 βραβεία για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που δημιουργούν αξία στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και για τις υπηρεσίες BPO (Business Process Outsourcing) που διαθέτει.
Με τη δύναμη των 6.000 στελεχών της, την τεχνολογική της υπεροχή και την πολυετή εμπειρία, η COSMOTE eValue, το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις σε περισσότερα από 80 διεθνή brands, καλύπτοντας ανάγκες σε πολλές διαφορετικές γλώσσες. Αξίζει να σημειωθεί πως την τελευταία πενταετία σημείωσε ανάπτυξη 38% σε νέα έργα, εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στον κλάδο του Business Process Outsourcing (BPO).
Η επιτυχία της COSMOTE eValue δεν περιορίζεται μόνο στα βραβεία. Όπως σημειώνει ο κ. Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και CEO της COSMOTE eValue: «Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές, αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχμής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας».
Ηγετική θέση στον κλάδο customer relationship management
Η COSMOTE eValue, που δραστηριοποιείται από το 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center, επικεντρώνει την στρατηγική της στην ανάπτυξη και στη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακά καινοτόμων omni-channel και ανθρωποκεντρικών λύσεων, που στοχεύουν σε ένα εξαιρετικό customer journey και μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην επιχειρηματική ανάπτυξη, την επίτευξη στοχευμένων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων και στη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων για τις επιχειρήσεις-πελάτες της. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση και διεύρυνση πελατολογίου, πλήρη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, προώθηση πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έρευνα αγοράς και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις