Η Λίλι-Ρόουζ Ντεπ για τον σωματικά και συναισθηματικά απαιτητικό ρόλο της στο «Nosferatu»
«Το μαρτύριο που περνάει είναι το ζουμί της ταινίας», δήλωσε η Λίλι-Ρόουζ Ντεπ για τον χαρακτήρα της στο «Nosferatu».
Η γαλλοαμερικανίδα ηθοποιός Λίλι-Ρόουζ Ντεπ θεωρεί ότι υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ των ρόλων της στη βραχύβια σειρά του HBO «The Idol» και της νέας εκδοχής του Ρόμπερτ Έγκερς για την κλασική ταινία «Nosferatu».
Η Ντεπ μιλώντας στο IndieWire ανέφερε ότι αισθάνεται ότι η σωματική και συναισθηματική δουλειά της ως Τζόσελιν – η προβληματική ποπ σταρ η οποία έχει σχέση με τον Τέντρος (τον οποίο υποδύεται ο The Weeknd) στο «The Idol» έγινε το επίκεντρο ενός αποκαλυπτικού άρθρου του Rolling Stone – της δίδαξε «τόσα πολλά» πριν πρωταγωνιστήσει ως Έλεν Χάτερ στην ταινία του Έγκερς.
«Η Τζόσελιν και η Έλεν δεν έχουν τίποτα κοινό ως χαρακτήρες και οι κόσμοι τους δεν θα μπορούσαν να είναι πιο διαφορετικοί», δήλωσε η Ντεπ. «Υπάρχει μια διαχωριστική γραμμή εκεί για μένα όσον αφορά στο ότι είναι και οι δύο πολύ συγκεκριμένοι, απαιτητικοί ρόλοι και σαφώς, αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει να εξερευνήσω».
Ένας απαιτητικός ρόλος
Η Λίλι-Ρόουζ Ντεπ περιέγραψε το «The Idol», το οποίο ο The Weeknd δημιούργησε μαζί με τους Σαμ Λέβινσον και Ρέζα Φαχίμ, ως μια «περίοδο εξέλιξης» για την ίδια ως ηθοποιό και ως άτομο.
Η σειρά, η οποία αποδοκιμάστηκε από τους κριτικούς και διεκόπη μετά από μία σεζόν, σηματοδότησε την πρώτη φορά που η Ντεπ πρωταγωνίστησε σε τηλεοπτική σειρά.
Στο «Nosferatu» η Ντεπ υποδύεται μια «στοιχειωμένη νεαρή γυναίκα» που καταδιώκεται από τον βρικόλακα κόμη Όρλοκ (τον υποδύεται ο Μπιλ Σκάρσγκαρντ), ο οποίος είναι «ξετρελαμένος» μαζί της, σύμφωνα με τη σύνοψη της ταινίας.
Σε συνέντευξή του στο The Hollywood Reporter, η Ντεπ σημείωσε ότι ο ρόλος ήταν «σωματικά και συναισθηματικά απαιτητικός» – η Έλεν μεταξύ άλλων τρέμει καθώς τα μάτια της γυρίζουν-, σε μια ταινία που συμμετείχε η χορογράφος Μαρί-Γκαμπριέλ Ροτί, ως ειδική στο ιαπωνικό Butoh.
«Το Butoh είναι ένας ιαπωνικός χορός και είναι συναρπαστικός. Ο Ρομπ άντλησε έμπνευση κυρίως από την πλήρη εγκατάλειψη του εαυτού σου, ώστε να μπορείς να αφήσεις κάτι άλλο να μπει στο σώμα σου, όπως ένα άλλο πνεύμα. Αν παρακολουθήσεις βίντεο με αυτό, θα δεις αυτούς τους ανθρώπους με το πιο κενό βλέμμα – είναι πραγματικά σαν να μην υπάρχουν πια. Υπάρχει χώρος για να μπει μέσα τους κάτι άλλο. Αυτή ήταν μια πολύ σημαντική πτυχή του. Στη συνέχεια δουλέψαμε με μια καταπληκτική δασκάλα κίνησης, τη Μαρί-Γκαμπριέλ Ροτί. Είναι εκπληκτική, με βοήθησε πραγματικά. Στην αρχή πίστευα ότι θα ήταν ίσως πιο αυτοσχεδιαστικό- τα σωματικά μέρη ήταν πιο ασαφή στο μυαλό μου. Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο χορογραφημένο θα ήταν, αλλά αυτό βοήθησε να εμποτιστεί κάθε στιγμή με μια πρόθεση» δήλωσε η Λίλι-Ρόουζ Ντεπ σε συνέντευξη της στο Vanity Fair.
Το σώμα θυμάται
«Το μαρτύριο που περνάει είναι το ζουμί της ταινίας», δήλωσε η Ντεπ για τον χαρακτήρα της στο «Nosferatu».
«Το σκοτάδι που κουβαλάει μέσα της από μικρότερη ηλικία τώρα κορυφώνεται. Βρήκε έναν σύζυγο που μπόρεσε να την εδραιώσει στον κόσμο, στο φως, και μετά αυτός φεύγει και την αφήνει ευάλωτη στις δυνάμεις που θέλουν να τη διεκδικήσουν».
Η ίδια δήλωσε στο IndieWire ότι έμαθε «τόσα πολλά» γυρίζοντας το «The Idol», γνώσεις που αξιοποίησε στο «Nosferatu», το οποίο, όπως είπε, γυρίστηκε μόλις δύο μήνες μετά την ολοκλήρωση της σειράς του HBO.
«Νιώθω λοιπόν ότι το σώμα μου θυμόταν, από τη φυσική κατάσταση μέχρι το συναίσθημα. Σίγουρα το έφερα αυτό μαζί μου, παρόλο που, ξέρετε, είναι ένα πολύ διαφορετικό στυλ κινηματογράφησης», δήλωσε η Ντεπ.
*Με πληροφορίες από: HuffPost | Kεντρική φωτογραφία θέματος: FOCUS FEATURES
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις