«Υποκλιθείτε»: H Ριάνα πουλάει έρωτα για τον Άγιο Βαλεντίνο
H Ριάνα πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια για την ετικέτα της Fenty φορώντας ελάχιστα
Η Ριάνα ξέρει να πουλά οτιδήποτε. Αφού ενημέρωσε το κοινό ότι δεν έχει καταναλώσει αλκοόλ εδώ και ένα χρόνο, η επιχειρηματίας, μητέρα δύο παιδιών και τραγουδίστρια Ριάνα αποφάσισε να πουλήσει εσώρουχα με την επωνυμία της Fenty, βάζοντας στόχο τις πωλήσεις και τις αισθήσεις.
Απροκάλυπτα σέξι και με τη χαρακτηριστική αυτοπεποίθηση που τη διακρίνει η Ριάνα μεταμορφώνεται στη Θεά του Έρωτα ως άλλος Άγιος Βαλεντίνος στη νέα καμπάνια της Savage X Fenty.
Στις λήψεις η Ριάνα φοράει κόκκινο σετ lingerie και απαιτεί από τους followers της να την «λατρέψουν».
«Ελάτε εδώ και αγαπήστε με» γράφει στη λεζάντα προωθώντας τη σειρά Loveline κρατώντας τόξο στο χέρι.
Η λεζάντα στο λογαριασμό της εταιρείας έχει πιο επιθετικό tone of voice.
«Υποκλιθείτε! Η βασίλλισα του Αγίου Βαλεντίνου είναι εδώ!» γράφει.
Ως άλλος Έρωτας, υποσχόμενη ηδονισμό και ζητώντας από το κοινό να αγοράσει ένα ακόμη προϊόν από τις πολλαπλές επιχειρηματικές της δραστηριότητες, η τραγουδίστρια και επιχειρηματίας Ριάνα δίνει σύνθημα για την εμπορική γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.
Η ανάρτηση έγινε (προφανώς) viral και έχει συγκεντρώσει σε λιγότερο από 21 ώρες περίπου 4 εκατομμύρια likes.
Η Ριάνα δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται για άλλα charts. Η επιτυχία της ως επιχειρηματίας στη μόδα και τα καλλυντικά την έχουν δικαιώσει ως ένα όνομα που μπορεί να εξαργυρώσει με δυναμισμό όσα θέλει.
Μια σίγουρη δύναμη στο χώρο των επιχειρήσεων, η Ριάνα έχει επενδύσει στο σεξ, την ενδυνάμωση, τη διαφορετικότητα και τον ειλικρινή ερωτισμό για να κερδίσει τη μερίδα του λέοντος στην ισχυρή αγορά του Αγίου Βαλεντίνου.
Τώρα ας μιλήσουμε λίγο και για business.
Άγιος Βαλεντίνος σημαίνει πωλήσεις
Σύμφωνα με στοιχεία της Numerator, περισσότερο από το 60% των καταναλωτών γιόρτασαν τη γιορτή των ερωτευμένων (βλ. Άγιος Βαλεντίνος) το 2024 σηματοδοτώντας ποσοστό ανόδου κατά τέσσερις μονάδες σε σχέση με το 2023.
Ανάμεσα τους oι Gen Z και Μillennials που δεν αδιαφορούν για ακόμη μια ευκαιρία αγορών και υπηρεσιών -ποσοστά 66% και 64% αντίστοιχα.
Σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γιορτή που μελέτησε η εταιρεία ερευνών, η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι η «κατάλληλη ευκαιρία για σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) ‘εορτάζοντες’ να βγουν έξω για φαγητό».
Τα ευρήματα προέκυψαν από την έρευνα Holiday Preview 2024 της Numerator που διεξήχθη σε 5.132 καταναλωτές τον Ιανουάριο του 2024.
Σε αυτή η εταρεία θέλησε να σφυγμομετρήσει τις καταναλωτικές συνήθειες και τις προθέσεις αγοραστών από διαφορετικές ηλικιακές κατηγορίες.
Οι Millennials είναι πιο πιθανό να κάνουν δώρα (44%), οι Baby Boomers να διακοσμήσουν το χώρο τους (20%) και η Gen Z να βγει για ποτό (21%).
Σχεδόν όλοι (96%) σχεδιάζουν να κάνουν κάποια αγορά για τη ρομαντική γιορτή με τους περισσότερους να προτιμούν γλυκά (49%), και να ακολουθούν δώρα (47%), τρόφιμα (43%) και αλκοολούχα ποτά (17%).
H Ριάνα θα ήθελε όλοι να αγοράζουν εσώρουχα.
- Πρώτος σε ψήφους για το All Star Game ο Αντετοκούνμπο (pic)
- Ενδοοικογενειακή βία: 49χρονη στη Θεσσαλονίκη καταδικάστηκε για τον ξυλοδαρμό του στρατιωτικού συζύγου της
- The Jerusalem Post: H Χαμάς κάνει comeback – Αναγεννήθηκε ή είχε περισσότερους μαχητές;
- ΗΠΑ: Η Βουλή των Αντιπροσώπων νομοθέτησε για κυρώσεις κατά του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου
- Έλον Μασκ – Τζεφ Μπέζος: «Star Wars» μεταξύ μεγιστάνων για την κατάκτηση του διαστήματος
- Ετοιμοι να βρουν την Κιβωτό του Νώε