
BMW M3 CS Touring: Στον σκληρό πυρήνα των station wagon
Η BMW ετοιμάζει μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση του power wagon της με τα διακριτικά CS, ισχυρότερο κινητήρα, αλλαγές στο πλαίσιο και χαμηλότερο βάρος
Hβαυαρική φίρμα έδωσε μέσω social media στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες της M3 CS Touring, εν δράσει, στο ταιριαστό περιβάλλον της πίστας του Nurburgring.
Αν και προς το παρόν η BMW δεν αποκαλύπτει το ακριβές χρονοδιάγραμμα άφιξης της ισχυρότερης παραλλαγής της Μ3 Touring, προφανώς οι επίσημες λήψεις συνεπάγονται ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης.
Στο προκείμενο, αν και η ήδη γνωστή M3 Touring αποτελεί ένα από τα πλέον σκληροπυρηνικά station wagon της αγοράς, η έκδοση CS θα επιδιώξει ακόμα περισσότερα στον τομέα των επιδόσεων και κυρίως στο πεδίο της σπορ οδήγησης.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, είναι ήδη σαφής η νέα αεροδυναμική προσέγγιση όπως αφήνει να εννοηθεί το νέο splitter με τα πτερύγια. Βάσει προηγούμενων κατασκοπικών λήψεων είναι σαφές ότι θα υιοθετήσει επίσης ένα νέο μοτίβο για την γρίλια καθώς και τα κίτρινα φωτιστικά σώματα που εμφανίστηκαν τόσο στην Μ4 CS που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο όσο και στην ήδη γνωστή Μ3 Touring.
Σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο, επικρατέστερος υποψήφιος (και) για την M3 CS Touring είναι ο twin-turbo εξακύλινδρος κινητήρας των 3,0 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 550 ίππων και 650 Nm ροπής και ο οποίος είναι κατά 20 ίππους ισχυρότερος σε σχέση με το σύνολο που εφοδιάζει την M3 Touring αλλά και υπόσχεται μεγαλύτερη αμεσότητα. Ως συνήθως, ο κινητήρας θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης το οποίο ωστόσο δίνει την προτεραιότητα στην κατανομή ροπής, στον πίσω άξονα.

Η αύξηση ισχύος δεν αναμένεται να έχει δραστική επίδραση στα μεγέθη επιδόσεων, δηλαδή στο sprint των «0-100» καθώς ήδη η «απλή» Μ3 Touring ολοκληρώνει τη συγκεκριμένη διαδικασία σε 3,6 δευτερόλεπτα. Αντιθέτως αυτά που θα κάνουν τη διαφορά είναι οι πλείστες διαφοροποιήσεις στο πλαίσιο, μεταξύ των οποίων η πιο σφιχτή και με μικρότερη διαδρομή ανάρτηση καθώς και η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και ελαφρύτερων τροχών προς όφελος της συνολικής μείωσης του βάρους. Ενδεικτικά στην περίπτωση της CS στοιχεία όπως η οροφή, το καπό, οι καθρέπτες, ο αεροδυναμικός διαχύτης αλλά και τα καθίσματα κατασκευάζονται από το συγκεκριμένο υλικό.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις