
Η Coach φέρνει την Gen Z στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης
Τα μοντέλα της επίδειξης της Coach θα μπορούσαν να έχουν βγει κατευθείαν από τις underground γειτονιές της Νέας Υόρκης, με ασημί σκουλαρίκια, γδαρμένα αθλητικά παπούτσια, και φυσικά, baggy τζιν.
H Coach επέστρεψε στο Park Avenue Armory, ένα ιστορικό οπλοστάσιο στη γειτονιά Upper East Side του Μανχάταν στη Νέα Υόρκη, για την επίδειξή της για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025-2026, κλείνοντας πονηρά το μάτι στην Gen Z.
Υπό τους ήχους του συγκροτήματος Nation of Language, ένα αμερικανικό indie pop συγκρότημα που δημιουργήθηκε στο Μπρούκλιν το 2016, το κρεσέντο μόδας με την υπογραφή του Creative Director Στιούαρτ Βέβερς, επαναπροσδιόρισε τον «νωχελικό» χαρακτήρα του θρυλικού brand.
Ενστερνιζόμενος την άποψη ότι για να δημιουργήσεις κάτι μεγαλειώδες το οποίο θα καθορίσει την στιγμή, πρέπει να ακούσεις τα ουρλιαχτά των νέων για αυτοέκφραση που κυοφορεί και γεννά την αυτοπεποίθηση, o Βέβερς, κατάφερε να δημιουργήσει ένα ατμοσφαιρικό, νεοϋορκέζικο και βιρτουόζικο τοπίο, γεμάτο μόδα με μια πινελιά (ή και ολόκληρο καβαλέτο ζωγραφικής) από Λάρι Κλαρκ.
«Στην πραγματικότητα, το θέμα δεν είναι να μιλάς [στους νέους], αλλά να τους ακούς. Αυτό που ακούω περισσότερο από αυτούς είναι η αυτοέκφραση. Οι άνθρωποι να είναι αυτοί που θέλουν να είναι και να χρησιμοποιούν τη μόδα για να τους δώσει αυτή την αυτοπεποίθηση», δήλωσε ο σχεδιαστής μετά την επίδειξη σύμφωνα με τον Guardian.
View this post on Instagram
Τα μοντέλα στην πασαρέλα της Coach θα μπορούσαν να έχουν βγει κατευθείαν από τις πιο «grunge» γειτονιές της Νέας Υόρκης. Άνδρες και γυναίκες που φορούσαν ασημένια σκουλαρίκια και baggy τζιν που σέρνονται πάνω από γδαρμένα αθλητικά παπούτσια που φαίνεται να έχουν γλύψει τους ατίθασους δρόμους της πόλης, κατέκλυσαν το catwalk, κρατώντας τις τσάντες τους σφιχτά κάτω από το ένα τους χέρι, σαν να είναι skaters.
Kids
«Στόχος μου ήταν να σχεδιάζω με ειλικρινή, πρακτικό και άμεσο τρόπο», αναφέρει σε δήλωση του που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Στιούαρτ Βέβερς.
«Προτείνω μια ξεκάθαρη σιλουέτα που μοιάζει φρέσκια, με συνεχή εστίαση σε βιώσιμες πρακτικές», συμπλήρωσε.
Ο Βέβερς, ο οποίος έχει στο ενεργητικό του συνεργασίες με εμβληματικούς οίκους όπως Loewe, Bottega Veneta, Givenchy και Louis Vuitton, συνεργάζεται με την Coach από το 2013 και πέρυσι τιμήθηκε με το βραβείο OBE για τις υπηρεσίες του στη μόδα, πραγματοποίησε μια γαμήλια τελετή στην πασαρέλα: ένωσε με τα ιερά δεσμά της μόδας τις αγαπημένες σιλουέτες της Gen Z με την πιο αμφιλεγόμενη ταινίας της δεκαετίας του ’90 – το «Kids» σε σκηνοθεσία Λάρι Κλαρκ.
Η Gen Z αγαπάει την Coach
Η παγκόσμια ύφεση έχει κατακεραυνώσει τα luxury brands, αλλά η Coach αποτελεί εξαίρεση. Η ζήτηση της Coach αυξήθηκε κατά 332% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τις Alaïa, Gucci και Bottega Veneta και έγινε η πέμπτη πιο «καυτή» μάρκα μετά τις Miu Miu, Saint Laurent, Prada και Loewe, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Guardian.
Σύμφωνα με δήλωση της Tapestry, παγκόσμιος οίκος εμβληματικών εμπορικών σημάτων όπως η Coach, η Kate Spade και ο Stuart Weitzman, «τα έσοδά του δεύτερου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση σε 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις προσδοκίες». Τώρα, αναμένει ότι τα έσοδά της αυτό το έτος θα αυξηθούν κατά 3% (από την αρχική πρόβλεψη για 1-2%).
«Η αύξηση στο β’ τρίμηνο οφείλεται κυρίως στην Coach, οι πωλήσεις της οποίας αυξήθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση στα 1,7 δισ. δολάρια, με αυξημένα περιθώρια και κερδοφορία – με αιχμή τις πωλήσεις τσαντών και δερμάτινων ειδών. Οι πωλήσεις της λατρεμένης τσάντας Tabby της μάρκας διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι νέες κυκλοφορίες, όπως η τσάντα Brooklyn, αποτέλεσαν κορυφαίο παράγοντα προσέλκυσης πελατών. Τα charms των τσαντών της μάρκας (ιδίως το viral charm κεράσι) είχαν επίσης καλές επιδόσεις μεταξύ των πελατών της Gen Z» αναφέρει η Vogue.
View this post on Instagram
Η επιτυχία της Coach αντικατοπτρίζει την αγανάκτηση των αγοραστών για τις κατακόρυφες αυξήσεις των τιμών. Τα προηγούμενα έτη, πολλές πολυτελείς μάρκες αύξησαν τις τιμές τους λόγω ζήτησης, μια στρατηγική γνωστή ως «greedflation» που εμφανίστηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας για να περιγράψει την ιδέα ότι ο πληθωρισμός οφείλεται σε αυξήσεις στα εταιρικά κέρδη- η οποία όπως αποδεικνύεται ότι ήταν μια οικονομική ορολογιακή βόμβα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Coach, Τοντ Καν, δήλωσε στη Vogue αυτή την εβδομάδα: «Κάτι που μοιάζει πολύ αμερικανικό για εμάς, είναι [ότι] δεν αισθάνομαι καλά όταν κάποιος αποταμιεύει μισθούς τριών μηνών για να αγοράσει μια τσάντα».
*Με πληροφορίες από: Hypebeast | Guardian | Vogue | Kεντρική φωτογραφία θέματος: Coach F25 | Launchmetrics | Spotlight
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις