
«Είναι σαν το μηριαίο οστό του Αγίου Πέτρου»: Ο Κόναν Ο’ Μπράιεν αποκάλυψε τους «τρελούς» κανόνες των Όσκαρ
Ο Κόναν Ο' Μπράιεν αποκάλυψε όλα όσα του απαγορεύτηκαν να κάνει κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των φετινών Όσκαρ, τα οποία και παρουσίασε.
Όχι, Κόναν. Δεν ξαπλώνουν τα Όσκαρ.
Ο Κόναν Ο’ Μπράιεν ήταν οικοδεσπότης των φετινών βραβείων Όσκαρ και αποκάλυψε μερικές χρυσές ιδέες που δεν επιτράπηκε στον ίδιο και τον σεναριογράφο του να εκτελέσουν κατά τη διάρκεια της απονομής.
Σε ένα επεισόδιο του podcast του «Conan O’Brien Needs a Friend», ο Ο’ Μπράιεν και ο Μάικ Σουίνι, ο οποίος ήταν ο επικεφαλής σεναριογράφος του για τα Όσκαρ, συζήτησαν μερικές παρασκηνιακές στιγμές από την πρόσφατη εκδήλωση.
«Όχι ρούχα στο Όσκαρ. Ένα Όσκαρ πρέπει είναι πάντα γυμνό»
«Πρόκειται για μια θρησκευτική εικόνα»
Σύμφωνα με τον Ο’ Μπράιεν, έβαλε ένα διαφημιστικό σποτ στο οποίο αυτός και ένα αγαλματίδιο Όσκαρ ύψους 2,5 μέτρων υποτίθεται ότι ήταν ένα ζευγάρι που «τσακωνόταν για πράγματα για τα οποία τσακώνονται τα ζευγάρια».
«Σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν υπέροχο αν ήταν απλά στον καναπέ;», είπε. «Ας το βάλουμε σε έναν πολύ μεγάλο καναπέ και εγώ θα σκουπίζω και θα λέω: «Μπορείς τουλάχιστον να σηκώσεις τα πόδια σου; Ή θα μπορούσες τουλάχιστον να σηκωθείς και να βοηθήσεις; Να γεμίσεις το πλυντήριο πιάτων;»»
Αλλά ο Ο’ Μπράιεν είπε ότι του είπαν ότι αυτό δεν μπορούσε να συμβεί.
Ένας από τους ανθρώπους της Ακαδημίας μάλιστα φαίνεται να του είπε: «Το Όσκαρ δεν μπορεί ποτέ να είναι οριζόντιο», θυμάται. «Και αυτό με τρέλανε».
Ο Ο’ Μπράιεν αστειεύτηκε ότι το άγαλμα των Όσκαρ «είναι σαν το μηριαίο οστό του Αγίου Πέτρου. Πρόκειται για μια θρησκευτική εικόνα».
Θα ήθελε επίσης να έχει το άγαλμα ντυμένο με ποδιά για να απεικονίσει τον Όσκαρ ως νοικοκυρά. Και αυτό, επίσης, απορρίφθηκε, καθώς τους είπαν: «Όχι ρούχα στο Όσκαρ. Ένα Όσκαρ πρέπει είναι πάντα γυμνό».
Το αρχικό άνοιγμα απορρίφθηκε επίσης, μοιράστηκε ο Ο’ Μπράιεν.
Σε άλλο σημείο του podcast, ο φετινός οικοδεσπότης αποκάλυψε το αρχικό «άνοιγμα» των βραβείων Όσκαρ του 2025 που καταργήθηκε.
«Το Όσκαρ δεν μπορεί ποτέ να είναι οριζόντιο»
Η παρωδία σε όλες τις ταινίες
Το κομμάτι που κατάφερε να βγει στον αέρα ήταν μια άμεση παρωδία του «The Substance» στο οποίο ο οικοδεσπότης της απονομής βγήκε από την πλάτη της Ντεμί Μουρ. Το σκετς θύμιζε την ετήσια παράδοση του Μπίλυ Κρίσταλ να ξεκινάει τα Όσκαρ εισάγοντας ψηφιακά τον εαυτό του σε σκηνές από τους υποψήφιους. Ο Ο’ Μπράιεν αρχικά σχεδίαζε να το κάνει αυτό σε μεγαλύτερη κλίμακα.
«Ήταν η ιδέα ότι, ‘Ω, ο Κόναν τώρα θα κοροϊδεύει όλες τις ταινίες’», είπε ο Ο’ Μπράιεν.
«Ξεκινάει με μένα και είμαι στο ‘Wicked’ και είμαι καταπράσινος, τελειώνοντας με το ‘Defying Gravity’ ή με ένα από αυτά τα τραγούδια. Και το τελειώνω και μετά περνάς στο επόμενο πράγμα, το οποίο είναι το ‘Gladiator II’ και το ‘κλανκ, κλανκ, κλανκ’ με τα σπαθιά και βλέπεις ότι είμαι μονομάχος, αλλά μετά παρατηρείς ότι είμαι ακόμα πράσινος. Και μετά συνεχίζεις στο ‘Conclave’ και βλέπεις ανθρώπους να ψηφίζουν με τα ψηφοδέλτιά τους και το ένα χέρι είναι ακόμα πράσινο».
«Το όλο θέμα ήταν ότι η βαφή δεν έβγαινε και έπρεπε να το γυρίσουμε σε μια μέρα», είπε ο Κόναν Ο’ Μπράιεν, σημειώνοντας ότι το βίντεο θα περιλάμβανε επίσης χαρακτήρες όπως ο κόμης Όρλοκ από το «Nosferatu» που θα τον έριχναν πάνω του για το λάθος.
«Μας άρεσε πολύ», είπε ο Σουίνι για το κομμάτι που ακυρώθηκε. «Το είχαμε σκεφτεί πριν από τις πυρκαγιές και ακόμη και μετά από αυτές το βελτιώσαμε κατά κάποιο τρόπο».
Οι πυρκαγιές στο Λος Άντζελες είχαν ως αποτέλεσμα η Ακαδημία να κάνει στροφή και να ξεκινήσει τα Όσκαρ με ένα μοντάζ διάσημων ταινιών που διαδραματίζονται στο Λος Άντζελες.
Ωστόσο, ο Ο’ Μπράιεν κάφερε τουλάχιστον να βγει στη σκηνή μέσα από την πλάτη της Ντεμί Μουρ – κάτι ήταν κι αυτό.
*Πηγές: CNN, Variety
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις