
Η Moncler «κατέκτησε» το Κουρσεβέλ – Όλα όσα ξέρουμε για το πιο χιονισμένο fashion show της χρονιάς
Έιντριεν Μπρόντι, Βενσάν Κασέλ, Αν Χάθαγουεϊ είναι λίγα μόνο από τα ονόματα που βρέθηκαν στο fashion show της Moncler στο Κουρσεβέλ το Σαββατοκύριακο.
Πάνω από 400 επισκέπτες παρακολούθησαν την πασαρέλα της Moncler Grenoble που έλαβε χώρα στη γαλλική χιονοδρομική περιοχή Les Trois Vallées το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Αλλά ανάμεσα στη θάλασσα των ανθρώπινων χιονόμπαλων που κάθονταν στις εξέδρες που είχαν στηθεί στο Courchevel Altiport κάθονταν οι Έιντριεν Μπρόντι, Βενσάν Κασέλ, Τζέσικα Τσάστεϊν και Αν Χάθαγουεϊ, καθώς και οι πρεσβευτές της μάρκας Κάι Ξουετόνγκ, Τομοχίσα Γιαμασίτα και Σον Γουάιτ (ο τελευταίος σχεδίασε μια σανίδα χιονιού για την περίσταση).
Στα 2.008 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, το Courchevel Altiport είναι το υψηλότερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη.
«Με τη Moncler Grenoble, χτίζουμε έναν κόσμο όπου οι λάτρεις του βουνού και της υπαίθρου αισθάνονται πραγματικά ότι ανήκουν. Αυτό ήταν πάντα το όνειρό μου»
Το fashion show
Για το βράδυ του Σαββάτου, με τη βοήθεια της εταιρείας εκδηλώσεων Villa Eugénie, η ομάδα της Moncler μετέτρεψε τον έναν διάδρομο προσγείωσης σε μια πασαρέλα σε σχήμα U, στην οποία είδαμε 140 εμφανίσεις που περιλάμβαναν ρούχα για σκι, παλτό από (φυσικό και συνθετικό) shearling, καθώς και φαινομενικά τουίντ φούστες που στην πραγματικότητα ήταν φτιαγμένες από μαλλί και «νάιλον λακέ micro patchworks», σύμφωνα με το δελτίο τύπου.
Μια ζωντανή ορχήστρα και ένα σόου με φως συμπλήρωσαν το σκηνικό, ενώ το χιόνι που έπεφτε κατά κόρον καθώς περπατούσαν τα μοντέλα συνέβαλε στην ατμόσφαιρα, παρά το γεγονός ότι είχε θέσει τις οργανωτικές ομάδες σε κατάσταση συναγερμού τις ώρες που προηγήθηκαν της επίδειξης.
Καθώς οι ομάδες έβαζαν τις τελευταίες πινελιές σε αυτή την επική εμπειρία το βράδυ της Παρασκευής, οι καλεσμένοι, συμπεριλαμβανομένων των προαναφερθέντων διασημοτήτων, έλαβαν ένα δείπνο τριών πιάτων στο κατάστημα Moncler στο Le Chalet de Pierres. Το πρωί του Σαββάτου πραγματοποιήθηκαν εκδρομές για σκι και χιονοπέδιλα και ακολούθησε γεύμα στο πολυτελές εστιατόριο Bagatelle.
«Με τη Moncler Grenoble, χτίζουμε έναν κόσμο όπου οι λάτρεις του βουνού και της υπαίθρου αισθάνονται πραγματικά ότι ανήκουν. Αυτό ήταν πάντα το όνειρό μου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Moncler Ρέμο Ρουφίνι.
To ανανεωμένο σύμπαν της Moncler
Αυτή ήταν η δεύτερη εκδήλωση της Γκρενόμπλ στο ανανεωμένο σύμπαν της Moncler, ενώ η πρώτη πραγματοποιήθηκε πριν από ένα χρόνο στην ελβετική πόλη St Moritz. Έρχεται καθώς το ενδιαφέρον για το σκι και τα ταξίδια στο βουνό ανθεί, δημιουργώντας περισσότερες ευκαιρίες – και ανταγωνισμό – για τους καθιερωμένους παίκτες της χιονοδρομικής ένδυσης.
Η Grenoble είναι ο τρίτος πυλώνας της στρατηγικής των τριών πυλώνων της μάρκας- οι άλλοι δύο είναι η Moncler Collection (η κύρια σειρά της) και η τεράστια Genius. Η τελευταία εκδήλωση Genius οδήγησε τη μάρκα στη Σαγκάη για μια εκτεταμένη ενεργοποίηση 10 περιπτέρων σχεδιαστών, την οποία παρακολούθησαν 8.000 άτομα και είδαν 57 εκατομμύρια.
Η Grenoble ξεκίνησε το 2010, αλλά έκανε επανεκκίνηση πέρυσι για να καλύψει όλες τις πτυχές της ζωής στο βουνό, από τις υψηλές επιδόσεις μέχρι το après-ski και άλλες εμπειρίες στην ύπαιθρο.
«Η Κουρσεβέλ ήταν η τέλεια επιλογή, αντιπροσωπεύοντας ένα από τα πιο εμβληματικά χιονοδρομικά κέντρα στον κόσμο και αντανακλώντας τη βαθιά σύνδεση της Moncler με τις γαλλικές Άλπεις»
Το ρίσκο ως όφελος
Όλα αυτά είναι πολύ φιλόδοξα και ακριβά, αλλά προφανώς εντός των δυνατοτήτων της εταιρείας: Ο όμιλος Moncler δήλωσε ότι τα ενοποιημένα έσοδα αυξήθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση σε 3,1 δισ. ευρώ για το σύνολο του 2024, έναντι 2,98 δισ. ευρώ το 2023.
Φαίνεται επίσης να αποδεικνύει ότι η επένδυση στη σκέψη έξω από τα συνηθισμένα μπορεί να φέρει αποτελέσματα.
Το Κουρσεβέλ
Είναι λογικό το δεύτερο κεφάλαιο της Γκρενόμπλ να λάβει χώρα και στο Κουρσεβέλ. Η μπράντα διαθέτει δύο καταστήματα στην πολυτελή πόλη του χιονοδρομικού κέντρου – το πρώτο άνοιξε το 2013 στην Place du Tremplin, η οποία βρίσκεται ουσιαστικά στην κύρια εμπορική λωρίδα, ενώ το 2014 ακολούθησε αυτό στο Le Chalet de Pierres, το οποίο βρίσκεται ακριβώς πάνω στις πίστες. Μια βόλτα στα καταστήματα της πόλης το πρωί του Σαββάτου αποκάλυψε ότι ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού, είτε ντόπιοι είτε τουρίστες, ήταν ντυμένοι με Moncler.
«Η Κουρσεβέλ ήταν η τέλεια επιλογή, αντιπροσωπεύοντας ένα από τα πιο εμβληματικά χιονοδρομικά κέντρα στον κόσμο και αντανακλώντας τη βαθιά σύνδεση της Moncler με τις γαλλικές Άλπεις», πρόσθεσε ο Ρουφίνι.
Αναφερόταν στο γεγονός ότι η μάρκα ιδρύθηκε στην πραγματικότητα το 1952 στο αλπικό χωριό Monestier-de-Clermont (μερικές ώρες με το αυτοκίνητο από το Κουρσεβέλ) από τους Ρενέ Ραμιλόν και Αντρέ Βίνσεντ, αρχικά ως επαγγελματική προσφορά εξοπλισμού ορειβασίας.
Πού βρίσκεται το μυαλό του Ρουφίνι τώρα που όλα έχουν τελειώσει;
«Σκέφτομαι ήδη πού θα πρέπει να είναι η επόμενη εμπειρία της μάρκας Grenoble», λέει. «Δεν είναι εύκολο όμως, καθώς πάντα στοχεύουμε σε υψηλότερες κορυφές».
*Πηγή: Vogue Business
- Όλο και πιο κοντά Ρωσία και Βόρεια Κορέα
- Απεργία: Στους δρόμους οι δημοτικοί υπάλληλοι – Στάση εργασίας κήρυξε η ΟΛΜΕ
- Τα πρώτα ρήγματα στην ΕΕ πριν ακόμη ξεκινήσει ο εμπορικός πόλεμος με Τραμπ
- Βασίλης Καλογήρου: Νέες πληροφορίες για την υπόθεση – Το εύρημα που ανατρέπει τα δεδομένα
- Καιρός: Αίθριος με λίγες νεφώσεις – Ανεβαίνει η θερμοκρασία
- Η επιστροφή στη φύση μας κάνει καλό – και μειώνει τον πόνο